Biedronka
ładuję dane...
podziel się opinią!
  • Pytanie
  • Pomysł
  • Problem
  • Pochwała


...zadaj pytanie, przedstaw pomysł, zgłoś problem lub pochwal firmę Biedronka.

Kliknij, aby dodać wpis.

[62]
[41]
Jak klienci oceniają Biedronka?
 
 
50%
 
50%
 
67%
 
50%
 
39%
 
37%
 
48%
 
54%

wiedzę personelu
jakość obsługi
cenę produktów/ usług
dostępny asortyment
organizację pracy
czas obsługi
wygląd punktu
jakość produktów/usług

Pytania (15)
dodaj
pokaż treść
Witam,
zwracam Państwa uwagę na nieprofesjonalne wręcz chamskie zachowanie kierowniczki sklepu przy ulicy Bezpiecznej 19 we Wrocławiu . Mianowicie dnia 20-08-2014 pani ta w niewybredny sposób stwierdziła , że nie wymieni mleka ze względu na wadliwe opakowanie .Pani ta stwierdziła , że skoro opakowanie jest uszkodzone to musiało do tego dojść z mojej winy i towaru nie wymieni ! Całe zajście miało miejsce przy kasach tym bardziej dziwi zachowanie tej pani.

Pozdrawiam Jan
odpowiedz
dodał | 0 odpowiedzi | dodano: 2014-08-21
pokaż treść
Witam.
pragnę zwrócić Państwa uwagę na nieprofesjonalne a nawet chamskie zachowanie kierowniczki sklepu przy ulicy Bezpiecznej 19 we Wrocławiu . Dnia 20-08-2014 gdy poprosiłem o wymianę mleka ze względu na uszkodzone opakowanie , kierowniczka w opryskliwy sposób stwierdziła , że najprawdopodobniej sam uszkodziłem opakowanie a więc sam sobie jestem winien . Całe zajście miało miejsce przy kasie , tym bardziej dziwi zachowanie kierowniczki sklepu o kulturze tej pani nie wspominając .

Pozdrawiam Jan
odpowiedz
dodał | 0 odpowiedzi | dodano: 2014-08-21
matirafal
pokaż treść
Chciałbym zapytać czy standardem zachowania pań sprzedających w sklepie w Grójcu prz Laskowej 5 jest poniżanie i zniewżanie klientów?
Pytam, gdyż kilkakrotnie byłem świadkiem takiego incydentu. Szala goryczy przelała się jednak gdy sam ostatnio doświadczyłem takowej sytaucji.
Stojąc w kolejce (14 osób do jednej kasy) i odbierając telefon od żony usłyszałem wykrzykane od kasjerki zdanie "Cicho! Cisza". Nie przypominam sobie bym był zwierzęciem, na którego można się wydzierać i poniżać. Zapytałem więc czy ta wypowiedź była skierowana do mnie. I przyznam byłem zdumiony gdy usłyszałem, że tak.
Jeżeli sprzedawca ma jakieś problemy, być może ze swoją psychiką i nie panuje nad zachowaniem to zwracam się z kolejnym zapytaniem czy taka osoba powinna pracować w sklepie.
Mam nadzieję, że moje zapytanie nie pozostanie bez odpowiedzi.... gdyż świadczyło by to o "wyjątkowym " wykwalifikowaniu Państwa personelu.
Pozostaję z uszanowaniem.
odpowiedz
dodał matirafal | 0 odpowiedzi | dodano: 2014-09-29
hurricane87
pokaż treść
Witam!

Moje nazwisko Kuriata Andrzej. Dzisiaj tzn. 23.11.2014 około godz. 18 udałem się do sklepu Bierdronka przy Al. Jerozolimskich 37, Brzeg Dolny, 56-120. Wziąłem ze sobą plecak w którym, miałem Guma do żucia Be Fresh- citrus Mix( 1 drażetkę, powinno być 30) ,Vitalss plus: Suplement diety Calcium+ witamina D3( 20 sztuk, powinno być 25),Vitalss plus Suplement diety Multiwitamina+ minerały( 19 sztuk, powinno być 25 sztuk). oraz dwie zupki vifon zakupione w sklepie TESCO oraz jedna zupkę zakupioną w Biedronce Nudle Knorr na którą posiadałem paragon na wartość 70,86 PLN. Z DNIA 09.11.2014. Codziennie wożę te towary do pracy. Tego dnia zrobiłem zakupy na wartość 45,06 PLN, oczywiście za wszystkie zakupy zapłaciłem i w trakcie pakowania zakupów ochroniarza, starszy Pan, bodajże Jan Maciółka zobaczył w moim plecaku zupkę Vifon i od razu zlecił Pani Kierowniczce poinformować o kradzieży Policje. Pani kierowniczka Magdalena( Nie chciała powiedzieć jak ma na nazwisko) zadzwoniła na Policję , wierząc na słowo nawiedzonemu ochraniaczowi, który ubzdurał sobie, że widział, iż kradnę zupki vifon. Moje pytanie brzmi, czy na każdą rzecz, którą mam w plecaku muszę mieć paragon, by wejść bezpiecznie do sklepu i równie bezpiecznie z niego wyjść nie będąc posadzonym o kradzież? Ja mam zawsze w domu zapas zupek i jak idę do pracy, to coś zawsze zabieram. Czasami po drodze wchodzę do sklepu po jakieś swoje zakupy i nawet nie myślę o tym, ze zupka kupione miesiąc temu (nawet nie pamiętam, w którym sklepie) trzymam w plecaku i na bank nie mam na niego paragonu, choć tym razem miałem. I tak zastanawiam się, czy jeśli ktoś oskarży mnie o kradzież, to ON powinien mi kradzież udowodnić (kamera, świadek), czy to w moim interesie jest udowodnić, ze czegoś nie ukradłam, co czasami przypomina udowadnianie, że się nie jest wielbłądem? Sam fakt posiadania przedmiotu, który dany sklep sprzedaje nie oznacza, że się go ukradło. Niestety - zeznania są dowodem. I może jakiś niespełna rozumu pracownik (czy też kierownik) zechcieć zeznać, ż
odpowiedz
dodał hurricane87 | 0 odpowiedzi | dodano: 2014-11-24
pokaż więcej
Pomysły (2)
dodaj
j.stalinska
pokaż treść
Witam, mieszkam w Legnicy i jakiś czas temu byłam mile zaskoczona, kiedy znalazłam w Biedronce mleko bez laktozowe w przyzwoitej cenie. Niestety radość nie trwała długo. Już nie można tego mleka dostać. W dobie kiedy coraz więcej osób jest uczulonych na laktozę taki produkt jest potrzebny. Może dobrze by było wprowadzić go na stałe.
Z poważaniem J.S.
odpowiedz
dodał j.stalinska | 0 odpowiedzi | dodano: 2014-08-03
j.stalinska
pokaż treść
Witam, jakiś czas temu znalazłam w Biedronce mleko bez laktozowe, w przyzwoitej cenie. Niestety moja radość nie trwała długo, już go nie ma. W dobie kiedy coraz więcej osób jest uczulonych na laktozę, może można by było wprowadzić go do stałego asorrtymentu. Z poważaniem J.S.
odpowiedz
dodał j.stalinska | 0 odpowiedzi | dodano: 2014-08-03
Problemy (19)
dodaj
JADZIA
pokaż treść
CHCIAŁAM ODDAĆ KURTKĘ KUPIONĄ KILKA DNI WCZEŚNIEJ W SKLEPIE BIEDRONKA W RADOMSKU NA ULICY PRZEDBORSKIEJ.....!!!!!!. PANI PRZY KASIE STWIERDZIŁA, ŻE W KURTCE BYŁO CHODZONE... POPROSIŁA PANIĄ ANETĘ... ZASTĘPCA KIEROWNIKA SKLEPU ... PANI TA W SPOSÓB ZAJADŁY ODMÓWIŁA PRZYJĘCIA ZWROTU... ODMÓWIŁA PODANIA INFORMACJI O MOŻLIWOŚCI KONTAKTU Z KIEROWNIKIEM SKLEPU... POJECHAŁAM Z TĄ KURTKĄ DO INNEGO SKLEPU BIEDRONKA ... PIERWSZEJ NAPOTKANEJ SPRZEDAWCZYNI PRZY KASIE PODAŁAM KURTKĘ Z PYTANIEM CZY MOGĘ DOKONAĆ ZWROTU... CZY MA ZASTRZEŻENIA CO DO TOWARU... PANI STWIERDZIŁA, ŻE TOWAR NIE JEST USZKODZONY I MOGĘ GO ODDAĆ .... PODZIĘKOWAŁAM .... I WRÓCIŁAM DO SKLEPU NA ULICY PRZEDBORSKIEJ... PANI ZASTĘPCA KIEROWNIKA PANI ANETA PONOWNIE ODMÓWIŁA PRZYJĘCIA TOWARU ... ZOSTAWIŁAM KURTKĘ WRAZ Z NUMEREM TELEFONU... ZOBACZYMY CO DALEJ... CZEKAM NA TELEFON...
A TAK NA MARGINESIE ... UWAŻAM, ŻE FIRMA BIEDRONKA... W KTÓREJ ROBIĘ ZAKUPY OD WIELU LAT POWINNA NA STANOWISKA KIEROWNICZE POWOŁYWAĆ OSOBY PRZYGOTOWANE PROFESJONALNIE, KTÓRE BĘDĄ POTRAFIŁY ROZMAWIAĆ Z KLIENTEM ... BRAK WYCZUCIA TAKTU... I NIEPROFESJONALIZM OBSŁUGI NIE SPRZYJA HANDLOWI...
odpowiedz
dodał JADZIA | 0 odpowiedzi | dodano: 2014-11-10
justyna1
pokaż treść
Zostałam oszukana na 20zł. Chciałam kupić produkt który był niby na promocji za niecałe 7zł. A na rachunku okazało się że kosztował 25zł!! Jako że robiłam duże zakupy nie zorientowałam się od razu dopiero w domu. To nie pierwszy raz!!! Jestem bardzo rozczarowana tym sklepem!!!
odpowiedz
dodał justyna1 | 0 odpowiedzi | dodano: 2014-08-11
pokaż treść
Witam.
pragnę zwrócić Państwa uwagę na nieprofesjonalne a nawet chamskie zachowanie kierowniczki sklepu przy ulicy Bezpiecznej 19 we Wrocławiu . Dnia 20-08-2014 gdy poprosiłem o wymianę mleka ze względu na uszkodzone opakowanie , kierowniczka w opryskliwy sposób stwierdziła , że najprawdopodobniej sam uszkodziłem opakowanie a więc sam sobie jestem winien . Całe zajście miało miejsce przy kasie , tym bardziej dziwi zachowanie kierowniczki sklepu o kulturze tej pani nie wspominając .

Pozdrawiam Jan
odpowiedz
dodał | 0 odpowiedzi | dodano: 2014-08-21
pokaż treść
Witam
Robiłam dzisiaj tj. 03.102014 r. zakupy w sklepie Biedronka w Szczytnej woj. dolnośląskie. Na promocji jednego dnia były Chipsy Lays 165 g za dwa opakowania cena jak za jedno lecz niestety na paragonie policzono mi za dwa opakowania zamiast 3,95 zł zapłaciłam 7,90 zł. Niestety obsługa przy kasie jest błyskawiczna że nie można przy kasie sprawdzić paragonu.
Dlaczego promocja nie jest wprowadzona w system kasowy, tylko klient musi dochodzić osobiście swoich praw, a tak na marginesie jestem ciekawa ilu klientów zostało tak nabranych.
odpowiedz
dodał | 0 odpowiedzi | dodano: 2014-10-03
pokaż więcej
Pochwały (1)
dodaj
inoma
pokaż treść
Bardzo mili pracownicy.
odpowiedz
dodał inoma | 0 odpowiedzi | dodano: 2011-06-03
Forum dyskusyjne
załóż temat
Brak tematów dla tej firmy. DODAJ SWOJĄ OPINIĘ!
Zdjęcia (0)
dodaj
Brak plików dla tej firmy. DODAJ ZDJĘCIE!
Zostań naszym audytorem
MRtec.pl - zostań audytorem!
Reklama
Blok testowya
asdsadas