CCC
ładuję dane...
podziel się opinią!
  • Pytanie
  • Pomysł
  • Problem
  • Pochwała


...zadaj pytanie, przedstaw pomysł, zgłoś problem lub pochwal firmę CCC.

Kliknij, aby dodać wpis.

[5]
[11]
  1. 37
  2. 33
  3. 29
  4. 16
  5. 44
  6. 24
  7. 61
  8. 12
  9. 25
  10. 9
  11. 24
  12. 71
  13. 11
  14. 14
  15. 29
  16. 19
Jak klienci oceniają CCC?
 
 
28%
 
27%
 
49%
 
49%
 
27%
 
24%
 
64%
 
32%

wiedzę personelu
jakość obsługi
cenę produktów/ usług
dostępny asortyment
organizację pracy
czas obsługi
wygląd punktu
jakość produktów/usług

Pytania (4)
dodaj
Ewelinaw
pokaż treść
Zgubilam karte stalego klienta. Czy mozna odzyskac ja w jakis sposob?
odpowiedz
dodał Ewelinaw | 0 odpowiedzi | dodano: 2014-01-19
megamber
pokaż treść
jak zmienić numer telefonu podany przy rejestracji karty CCC pozdrawiam megamber
odpowiedz
dodał megamber | 0 odpowiedzi | dodano: 2014-01-30
emptiness
pokaż treść
Chciałabym zapytać jak otrzymać wydruk potwierdzenia dokonanego zakupu? Ponieważ zgubiłam paragon (prawdopodobnie wywiało mi go z papierowej torby), więc nie mam żadnego dowodu zakupu ponieważ płaciłam gotówką, a jednak chciałabym mieć jakaś gwarancję na przyszłość, że w razie uszkodzeń obuwia mogłabym je zareklamować. Mogę podać datę zakupu, przybliżoną godzinę, oczywiście adres salonu CCC oraz kwotę i model obuwia. Wiem, że w systemie są zachowane wszystkie transakcje na co najmniej 5 lat wstecz i czy jest taka możliwość by kopię takiego dowodu zapłaty uzyskać?
odpowiedz
dodał emptiness | 0 odpowiedzi | dodano: 2014-03-17
klisu94
pokaż treść
Trzy razy kupiłam buty w CCC i trzy razy trafiłam na szajs. Wady pojawiały się już po dwukrotnym użyciu ( wyrywały się paski, odpadały ozdoby- kwiatki , koraliki, pękała podeszwa, naciągały się gumki). Reklamacje zostały odrzucone, a uzasadnienie było jedno: uszkodzona część buta nie podlega reklamacji lub but był źle użytkowany. Dziś już wiem ( bo zasięgałam języka), że CCC tak traktuje większość reklamacji. Byle wcisnąć klientowi kit, wziąć kasę i z głowy. Ostrzegam więc. Zanim kupicie tam buty to się zastanówcie. Wcale nie są tanie, a współpraca z klientem kończy się w momencie kiedy kupuje on buty i wydaje kasę.
odpowiedz
dodał klisu94 | 1 odpowiedzi | dodano: 2014-05-12
Problemy (4)
dodaj
gramiada
pokaż treść
Zakupiłam wiele butów w CCC w różnych sklepach, jednak jak doszło do pierwszej reklamacji obuwia na poczatku maja 2014 r. zakupionego w maju 2013 roku baleriny w Silsii Katowice ul.Chorzowska 107 dostałam karygodną i żenującą odpowiedź. Muszę zanaczyć, że po krótkich okresie uztkowania doszło do wyraźnego odkształenia się i odklejania podeszwy w obu butach oraz do ich pękania! Nie interesuje tam osobe załatwiająca reklamacje, że na nia 2 lata po prostu wciska się kit, że do 6mcy od zakupu w zaistniała wada już istniała czyli z tego wynika juz wówczas musiałaby byc rozwalona podeszwa co jest ewidentną bzdurą bowiem nikt by takiech butów nie kupił. Poza tym nikt w balerinach zimą nie chodzi i z tego tytułu to także bzdurne stwierdzenie. Sprzedają ewidentnie jak widać buty z WADĄ UKRYTĄ! Do tego należy jeszcze dodać dopisek, że po tym terminie 6mcy oraz upływie roku kupujący ma sam udowodnić istnienie wady! WSYD CCC! Ciekawe w jaki sposób bowiem to jest NIEWYKONALNE żadanie CCC! Poza tym dowiedziałam się od miłej dziewczyny, że reklamacji tego rodzaju obuwia jest SPORO! No cóż należy powiadomić kompetentne instytucje w tym PIH o stosowanych praktykach w CCC!
odpowiedz
dodał gramiada | 0 odpowiedzi | dodano: 2014-05-12
klisu94
pokaż treść
Trzy razy kupiłam buty w CCC i trzy razy trafiłam na szajs. Wady pojawiały się już po dwukrotnym użyciu ( wyrywały się paski, odpadały ozdoby- kwiatki , koraliki, pękała podeszwa, naciągały się gumki). Reklamacje zostały odrzucone, a uzasadnienie było jedno: uszkodzona część buta nie podlega reklamacji lub but był źle użytkowany. Dziś już wiem ( bo zasięgałam języka), że CCC tak traktuje większość reklamacji. Byle wcisnąć klientowi kit, wziąć kasę i z głowy. Ostrzegam więc. Zanim kupicie tam buty to się zastanówcie. Wcale nie są tanie, a współpraca z klientem kończy się w momencie kiedy kupuje on buty i wydaje kasę.
odpowiedz
dodał klisu94 | 1 odpowiedzi | dodano: 2014-05-12
sara.zapisek
pokaż treść
Wczoraj byłam z dzieckiem w sklepie CCC w Gdańsku przy sklepie Auchan na ul szczęśliwej. Sytuacje która zastałam w tym sklepie mogę uznać za upokarzającą dla mnie jajo klientki oraz dla pracowników . mianowicie na zewnątrz temperatura powietrza wynosiła ok 30 stopni a wewnątrz sklepu było dużo więcej do tego dochodzi zaduch. Dość czerwona i spocona pracownica nie była w stanie wyjaśnić mi czemu było tam jak w piekarniku. Rozumiem, ze klimatyzacja może ulec awarii, ale szefostwo powinno zapewnić przenośny klimatyzator.
odpowiedz
dodał sara.zapisek | 0 odpowiedzi | dodano: 2014-06-12
alexandrin
pokaż treść
Witam zostałam potraktowana w sposób okropny jako stała klientka ccc od wielu lat.Kupiłam buty 20.06.2014. tak się stało ,że kupował je mąż zawsze od Lasocki brałam 40 i były dobre tym razem okazały się za małe.W czasie tych siedmiu dni wylądowałam w szpitalu na prawie 4 dni.Prosiłam w salonie 29.06.2014 o zamianę tylko na większe nic więcej to dostałam tyle co nie miara.Obsługa nie miła na Wileńskim Warszawa personel co mnie to obchodzi ,że Pani była i chorowała.Rozumiem jak by to były dwa tygodnie ale nie dwa dni.Rezygnuję z moją rodziną z kupowania w tej sieci.
odpowiedz
dodał alexandrin | 0 odpowiedzi | dodano: 2014-06-29
Pochwały (4)
dodaj
anonim
pokaż treść
Bardzo przytulnie, gustowna muzyka w tle.Towar poustawiany ciekawie. Personel inicjatywny i uprzejmy.
odpowiedz
dodał anonim | 0 odpowiedzi | dodano: 2014-02-02
anonim
pokaż treść
Bardzo długo zastanawiała się na zakupem butów, te za szerokie tamte za jasne, inne wysokie, mialam cos w głowie, ale nie moglam znaleźć, pani którą poprosiłam o pomoc i wytłumaczyła czego oczekuję, w 2 min przyniosła mi buty,które po przymierzenie bez długiego zastanowienia kupiłam, pierwszy raz mi sie to zdarzyło
odpowiedz
dodał anonim | 0 odpowiedzi | dodano: 2014-02-06
anonim
pokaż treść
Aktywna sprzedaż przez obsługę danego sklepu.Otrzymałem kartę która upoważniała mnie do rabatu nie pytając o nią
odpowiedz
dodał anonim | 0 odpowiedzi | dodano: 2014-02-08
anonim
pokaż treść
Oddawałam do reklamacji buty w których zaczynała pękać mi podeszwa. Gdy poszłam do sklepu by zgłosić reklamację Pani potraktowała mnie bardzo miło. Przyjęła buty bez żadnych problemów. DOkładnie spisała protokuł, w którym wypisała,że decyzja zostanie wydana po 3 tygodniach. Po otrzymaniu protokołu powiedziała mi jednak bym zgłosiła się po tygodniu, bo sprawa zostanie przyspieszona. Po tygodniu gdy się zjawiłam dostałam informację,że moja reklmacja jest zasadna i mogę wybrać sobie nowe buciki.
odpowiedz
dodał anonim | 23 odpowiedzi | dodano: 2014-04-25
Forum dyskusyjne
załóż temat
Brak tematów dla tej firmy. DODAJ SWOJĄ OPINIĘ!
Zdjęcia (0)
dodaj
Brak plików dla tej firmy. DODAJ ZDJĘCIE!
CCC
Zostań naszym audytorem
MRtec.pl - zostań audytorem!
Reklama
System reklamy Test

  BENCHMARKS  
Loading Time: Base Classes  0.0112
Controller Execution Time ( Firma / Index )  0.0723
Total Execution Time  0.0836
  GET DATA  
No GET data exists
  MEMORY USAGE  
7,578,416 bytes
  POST DATA  
No POST data exists
  URI STRING  
CCC
  CLASS/METHOD  
firma/index
  DATABASE:  pok   QUERIES: 36  (Show)
  HTTP HEADERS  (Show)
  SESSION DATA  (Show)
  CONFIG VARIABLES  (Show)