CCC
ładuję dane...
podziel się opinią!
  • Pytanie
  • Pomysł
  • Problem
  • Pochwała


...zadaj pytanie, przedstaw pomysł, zgłoś problem lub pochwal firmę CCC.

Kliknij, aby dodać wpis.

[17]
[36]
Jak klienci oceniają CCC?
 
 
28%
 
27%
 
49%
 
49%
 
27%
 
24%
 
64%
 
32%

wiedzę personelu
jakość obsługi
cenę produktów/ usług
dostępny asortyment
organizację pracy
czas obsługi
wygląd punktu
jakość produktów/usług

Pytania (25)
dodaj
klisu94
pokaż treść
Trzy razy kupiłam buty w CCC i trzy razy trafiłam na szajs. Wady pojawiały się już po dwukrotnym użyciu ( wyrywały się paski, odpadały ozdoby- kwiatki , koraliki, pękała podeszwa, naciągały się gumki). Reklamacje zostały odrzucone, a uzasadnienie było jedno: uszkodzona część buta nie podlega reklamacji lub but był źle użytkowany. Dziś już wiem ( bo zasięgałam języka), że CCC tak traktuje większość reklamacji. Byle wcisnąć klientowi kit, wziąć kasę i z głowy. Ostrzegam więc. Zanim kupicie tam buty to się zastanówcie. Wcale nie są tanie, a współpraca z klientem kończy się w momencie kiedy kupuje on buty i wydaje kasę.
odpowiedz
dodał klisu94 | 1 odpowiedzi | dodano: 2014-05-12
kachaa
pokaż treść
Czy jest możliwość wystawienia faktury VAT na buty? Jeśli tak, to czy można na niej dopisać iż jest to obuwie sportowe?
odpowiedz
dodał kachaa | 0 odpowiedzi | dodano: 2014-10-01
ILA
pokaż treść
czy mogę zwrocic botki kupione ze znizka kartyCCC
odpowiedz
dodał ILA | 0 odpowiedzi | dodano: 2014-11-30
pradzynska1
pokaż treść
Dzień dobry,
zgubiłam kartę CCC Klub, w jaki sposób mogę znów ją mieć?
odpowiedz
dodał pradzynska1 | 0 odpowiedzi | dodano: 2016-01-25
pokaż więcej
Problemy (24)
dodaj
pokaż treść
Przeżyłam wielkie rozczarowanie jeśli chodzi o reklamację. Po pierwsze czas oczekiwania na buty, które miały naprawdę niewielki defekt. Dodatkowo obsługa przy składaniu reklamacji, jak i przy odbiorze nie miła i do tego nawet pudełko oddali mi rozlatujące się, a ja oddawałam je naprawdę w nieużywanym praktycznie stanie. Wielkie rozczarowanie.
odpowiedz
dodał | 0 odpowiedzi | dodano: 2015-01-31
girl.11
pokaż treść
Nie uznano mi reklamacji butów, choć była nie z mojej winy... Buty zaczęły się rozpadać. Żałuje że w ogóle zrobiłam u Was zakupy, więcej nie popełnię tego błędu. Mam nadzieję, że po stracie większej ilości klientów zaczniecie szanować swoich klientów. Odradzam każdemu zakup butów w CCC, cena nie adekwatna do jakości więc pieniądze są wydane na jedno-sezonowe buty! Po za tym nie miła obsługa.
odpowiedz
dodał girl.11 | 0 odpowiedzi | dodano: 2015-04-21
kasieka90
pokaż treść
Kilka dni temu chciałam kupić buty w Państwa salonie w Galerii Dominikańskiej we Wrocławiu. Nie było zbyt wielkiego ruchu rano, więc na spokojnie poprzymierzałam sobie kilka par butów, spodobały mi się bardzo jedne z nich i znalazłam jedno jedyne pudełko ze swoim rozmiarem, ale (i tutaj rozczarowanie) w środku był tylko jeden but. Podeszłam do Pani z salonu i poprosiłam o pomoc w znalezieniu drugiego buta, na co Pani mi odpowiedziała, że w tej chwili nie będzie mi szukać tego buta, ponieważ jest ich za mało na sklepie (przypominam że było kilku klientów i 4 osoby obsługujące sklep), więc poprosiłam Panią żeby mi go poszukała i podejdę za kilka godzin, bo muszę zrobić jeszcze zakupy. Po ok. 3 godzinach wróciłam i pytam Panią czy znalazła mi buty, bo bardzo mi zależało na co Pani bardzo niesympatycznie odpowiedziała, że jeszcze nawet nie zaczęła szukać i na odczepnego powiedziała mi że mam przyjść jutro i może znajdą. Niestety więcej tam nie wrócę, bo to jak się tam traktuje klientów to jest coś strasznego.
odpowiedz
dodał kasieka90 | 0 odpowiedzi | dodano: 2015-04-30
keys.dk
pokaż treść
W niedzielę 25.10.2015 chciałam kupić upatrzony model butów. Niestety w salonie , w którym byłam nie było mojego numeru. Poinformowano mnie , że dane buty o numerze 39 są w trzech miejscach w Warszawie. Najbliższy salon był na ul. Głębockiej w Centrum Handlowym Targówek. Próbowałam się tam dodzwonić pod nr 2267471300. Niestety bez powodzenia, nikt nie odbierał telefonu. Postanowiłam pojechać na miejsce. Po przyjeżdzie na miejsce była godzina 19.55. W salonie odmówiono mi sprzedaży butów, z powodu zamknięcia systemu. Sklep był czynny do godz. 20 a nie do 19.55. Na pytanie , dlaczego nie odbierano telefonu usłyszałam odpowiedź od Pani kierownik, że nie muszą odbierać. To po co są telefony? Pani kierownik rozmawiała lekceważąco , jednocześnie przeliczając pieniądze z kasy. Proszę o wyjaśnienie, dlaczego system został zamknięty 5 min. przed zamknięciem sklepu i po co są telefony w salonach. Na następny dzień, wcześnie ranowy,wyjeżdżałam za granicę i bardzo zależało mi na kupnie butów. Proszę o odpowiedź na e-mail: keys.dk@o2.pl
odpowiedz
dodał keys.dk | 0 odpowiedzi | dodano: 2015-10-26
pokaż więcej
Forum dyskusyjne
załóż temat
jolaula
dodał(a): jolaula | 0 odpowiedzi | dodano: 2015-03-10 22:49:38
Zdjęcia (0)
dodaj
Brak plików dla tej firmy. DODAJ ZDJĘCIE!
CCC
Zostań naszym audytorem
MRtec.pl - zostań audytorem!
Reklama