CCC
ładuję dane...
podziel się opinią!
  • Pytanie
  • Pomysł
  • Problem
  • Pochwała


...zadaj pytanie, przedstaw pomysł, zgłoś problem lub pochwal firmę CCC.

Kliknij, aby dodać wpis.

[5]
[12]
Jak klienci oceniają CCC?
 
 
28%
 
27%
 
49%
 
49%
 
27%
 
24%
 
64%
 
32%

wiedzę personelu
jakość obsługi
cenę produktów/ usług
dostępny asortyment
organizację pracy
czas obsługi
wygląd punktu
jakość produktów/usług

Pytania (32)
dodaj
Ewelinaw
pokaż treść
Zgubilam karte stalego klienta. Czy mozna odzyskac ja w jakis sposob?
odpowiedz
dodał Ewelinaw | 0 odpowiedzi | dodano: 2014-01-19
megamber
pokaż treść
jak zmienić numer telefonu podany przy rejestracji karty CCC pozdrawiam megamber
odpowiedz
dodał megamber | 0 odpowiedzi | dodano: 2014-01-30
emptiness
pokaż treść
Chciałabym zapytać jak otrzymać wydruk potwierdzenia dokonanego zakupu? Ponieważ zgubiłam paragon (prawdopodobnie wywiało mi go z papierowej torby), więc nie mam żadnego dowodu zakupu ponieważ płaciłam gotówką, a jednak chciałabym mieć jakaś gwarancję na przyszłość, że w razie uszkodzeń obuwia mogłabym je zareklamować. Mogę podać datę zakupu, przybliżoną godzinę, oczywiście adres salonu CCC oraz kwotę i model obuwia. Wiem, że w systemie są zachowane wszystkie transakcje na co najmniej 5 lat wstecz i czy jest taka możliwość by kopię takiego dowodu zapłaty uzyskać?
odpowiedz
dodał emptiness | 0 odpowiedzi | dodano: 2014-03-17
klisu94
pokaż treść
Trzy razy kupiłam buty w CCC i trzy razy trafiłam na szajs. Wady pojawiały się już po dwukrotnym użyciu ( wyrywały się paski, odpadały ozdoby- kwiatki , koraliki, pękała podeszwa, naciągały się gumki). Reklamacje zostały odrzucone, a uzasadnienie było jedno: uszkodzona część buta nie podlega reklamacji lub but był źle użytkowany. Dziś już wiem ( bo zasięgałam języka), że CCC tak traktuje większość reklamacji. Byle wcisnąć klientowi kit, wziąć kasę i z głowy. Ostrzegam więc. Zanim kupicie tam buty to się zastanówcie. Wcale nie są tanie, a współpraca z klientem kończy się w momencie kiedy kupuje on buty i wydaje kasę.
odpowiedz
dodał klisu94 | 1 odpowiedzi | dodano: 2014-05-12
pokaż więcej
Problemy (306)
dodaj
klisu94
pokaż treść
Trzy razy kupiłam buty w CCC i trzy razy trafiłam na szajs. Wady pojawiały się już po dwukrotnym użyciu ( wyrywały się paski, odpadały ozdoby- kwiatki , koraliki, pękała podeszwa, naciągały się gumki). Reklamacje zostały odrzucone, a uzasadnienie było jedno: uszkodzona część buta nie podlega reklamacji lub but był źle użytkowany. Dziś już wiem ( bo zasięgałam języka), że CCC tak traktuje większość reklamacji. Byle wcisnąć klientowi kit, wziąć kasę i z głowy. Ostrzegam więc. Zanim kupicie tam buty to się zastanówcie. Wcale nie są tanie, a współpraca z klientem kończy się w momencie kiedy kupuje on buty i wydaje kasę.
odpowiedz
dodał klisu94 | 1 odpowiedzi | dodano: 2014-05-12
sara.zapisek
pokaż treść
Wczoraj byłam z dzieckiem w sklepie CCC w Gdańsku przy sklepie Auchan na ul szczęśliwej. Sytuacje która zastałam w tym sklepie mogę uznać za upokarzającą dla mnie jajo klientki oraz dla pracowników . mianowicie na zewnątrz temperatura powietrza wynosiła ok 30 stopni a wewnątrz sklepu było dużo więcej do tego dochodzi zaduch. Dość czerwona i spocona pracownica nie była w stanie wyjaśnić mi czemu było tam jak w piekarniku. Rozumiem, ze klimatyzacja może ulec awarii, ale szefostwo powinno zapewnić przenośny klimatyzator.
odpowiedz
dodał sara.zapisek | 0 odpowiedzi | dodano: 2014-06-12
alexandrin
pokaż treść
Witam zostałam potraktowana w sposób okropny jako stała klientka ccc od wielu lat.Kupiłam buty 20.06.2014. tak się stało ,że kupował je mąż zawsze od Lasocki brałam 40 i były dobre tym razem okazały się za małe.W czasie tych siedmiu dni wylądowałam w szpitalu na prawie 4 dni.Prosiłam w salonie 29.06.2014 o zamianę tylko na większe nic więcej to dostałam tyle co nie miara.Obsługa nie miła na Wileńskim Warszawa personel co mnie to obchodzi ,że Pani była i chorowała.Rozumiem jak by to były dwa tygodnie ale nie dwa dni.Rezygnuję z moją rodziną z kupowania w tej sieci.
odpowiedz
dodał alexandrin | 0 odpowiedzi | dodano: 2014-06-29
anulka4
pokaż treść
Witam! Trzy tygodnie temu, tuż przed wyjazdem na wczasy, zakupiłam w salonie CCC w Kielcach klapki. Co prawda były w cenie 50% rabatu, pierwotna cena wynosiła 90 zł, dlatego też zdecydowałam się na ich zakup uważając, że ze względu na swoją cenę posłużą mi dłuższy czas. Po tygodniu chodzenia w nich zauważyłam, że guma na podeszwach ściera się w błyskawicznym tempie a nawet odpada po kawałku. Nie mogłam już ich używać by całkowicie nie zniszczyć podeszwy. Nadmieniam, że chodzenie w tych klapkach polegało na przejściu krótkiego odcinka dwa razy dziennie. Pozostałam na wyjeździe bez wygodnych butów. Po powrocie do domu udałam się do salonu CCC w celu zareklamowania produktu. Pani oczywiście przyjęła reklamację, ale usłyszałam, że w przypadku, gdy firma zdecyduje o naprawie obuwia będę czekać na nie 3 tyg.!!! To chyba jakiś nonsens. Chodziłam w butach 1 tydzień, potem musiałam kombinować inne obuwie bo w tym nie dało się chodzić, a teraz mam sobie poczekać praktycznie do końca sezonu letniego by nie móc już ich włożyć. Chyba chodzi o to, żebym zaczęła ich używać w przyszłym roku, bo gdy rozlecą się po paru razach to nie będę mogła już ich reklamować. Nadmieniam również, że w zeszłym roku wczesną jesienią kupiłam córce buty, które po 3 tyg. całe popękały. Reklamację uznano, ale na ten czas musiałam zakupić nowe buty. Nie oddano mi pieniędzy lecz łaskawie mogłam kupić kolejne buty- na siłę, bo w tym czasie nie były potrzebne kolejne. Czyli wnioskuję z tego,że dobro firmy CCC jest nadrzędne, a klient to tylko osoba, na której należy zarobić. Ważne by towar sprzedać, a czy klient będzie miał z niego pożytek to nie istotne. To zmartwienie klienta! Wydaje mi się, że zacznę omijać ten sklep szerokim łukiem. Każdy zakup to porażka.
odpowiedz
dodał anulka4 | 0 odpowiedzi | dodano: 2014-08-06
pokaż więcej
Pochwały (229)
dodaj
anonim
pokaż treść
Bardzo przytulnie, gustowna muzyka w tle.Towar poustawiany ciekawie. Personel inicjatywny i uprzejmy.
odpowiedz
dodał anonim | 0 odpowiedzi | dodano: 2014-02-02
anonim
pokaż treść
Bardzo długo zastanawiała się na zakupem butów, te za szerokie tamte za jasne, inne wysokie, mialam cos w głowie, ale nie moglam znaleźć, pani którą poprosiłam o pomoc i wytłumaczyła czego oczekuję, w 2 min przyniosła mi buty,które po przymierzenie bez długiego zastanowienia kupiłam, pierwszy raz mi sie to zdarzyło
odpowiedz
dodał anonim | 0 odpowiedzi | dodano: 2014-02-06
anonim
pokaż treść
Aktywna sprzedaż przez obsługę danego sklepu.Otrzymałem kartę która upoważniała mnie do rabatu nie pytając o nią
odpowiedz
dodał anonim | 0 odpowiedzi | dodano: 2014-02-08
anonim
pokaż treść
Oddawałam do reklamacji buty w których zaczynała pękać mi podeszwa. Gdy poszłam do sklepu by zgłosić reklamację Pani potraktowała mnie bardzo miło. Przyjęła buty bez żadnych problemów. DOkładnie spisała protokuł, w którym wypisała,że decyzja zostanie wydana po 3 tygodniach. Po otrzymaniu protokołu powiedziała mi jednak bym zgłosiła się po tygodniu, bo sprawa zostanie przyspieszona. Po tygodniu gdy się zjawiłam dostałam informację,że moja reklmacja jest zasadna i mogę wybrać sobie nowe buciki.
odpowiedz
dodał anonim | 23 odpowiedzi | dodano: 2014-04-25
pokaż więcej
Forum dyskusyjne
załóż temat
Brak tematów dla tej firmy. DODAJ SWOJĄ OPINIĘ!
Zdjęcia (0)
dodaj
Brak plików dla tej firmy. DODAJ ZDJĘCIE!
CCC
Zostań naszym audytorem
MRtec.pl - zostań audytorem!
Reklama