CCC
ładuję dane...
podziel się opinią!
  • Pytanie
  • Pomysł
  • Problem
  • Pochwała


...zadaj pytanie, przedstaw pomysł, zgłoś problem lub pochwal firmę CCC.

Kliknij, aby dodać wpis.

[20]
[39]
Jak klienci oceniają CCC?
 
 
28%
 
27%
 
48%
 
48%
 
27%
 
24%
 
64%
 
32%

wiedzę personelu
jakość obsługi
cenę produktów/ usług
dostępny asortyment
organizację pracy
czas obsługi
wygląd punktu
jakość produktów/usług

Pytania (25)
dodaj
klisu94
pokaż treść
Trzy razy kupiłam buty w CCC i trzy razy trafiłam na szajs. Wady pojawiały się już po dwukrotnym użyciu ( wyrywały się paski, odpadały ozdoby- kwiatki , koraliki, pękała podeszwa, naciągały się gumki). Reklamacje zostały odrzucone, a uzasadnienie było jedno: uszkodzona część buta nie podlega reklamacji lub but był źle użytkowany. Dziś już wiem ( bo zasięgałam języka), że CCC tak traktuje większość reklamacji. Byle wcisnąć klientowi kit, wziąć kasę i z głowy. Ostrzegam więc. Zanim kupicie tam buty to się zastanówcie. Wcale nie są tanie, a współpraca z klientem kończy się w momencie kiedy kupuje on buty i wydaje kasę.
odpowiedz
dodał klisu94 | 1 odpowiedzi | dodano: 2014-05-12
kachaa
pokaż treść
Czy jest możliwość wystawienia faktury VAT na buty? Jeśli tak, to czy można na niej dopisać iż jest to obuwie sportowe?
odpowiedz
dodał kachaa | 0 odpowiedzi | dodano: 2014-10-01
ILA
pokaż treść
czy mogę zwrocic botki kupione ze znizka kartyCCC
odpowiedz
dodał ILA | 0 odpowiedzi | dodano: 2014-11-30
pradzynska1
pokaż treść
Dzień dobry,
zgubiłam kartę CCC Klub, w jaki sposób mogę znów ją mieć?
odpowiedz
dodał pradzynska1 | 0 odpowiedzi | dodano: 2016-01-25
pokaż więcej
Problemy (26)
dodaj
kasieka90
pokaż treść
Kilka dni temu chciałam kupić buty w Państwa salonie w Galerii Dominikańskiej we Wrocławiu. Nie było zbyt wielkiego ruchu rano, więc na spokojnie poprzymierzałam sobie kilka par butów, spodobały mi się bardzo jedne z nich i znalazłam jedno jedyne pudełko ze swoim rozmiarem, ale (i tutaj rozczarowanie) w środku był tylko jeden but. Podeszłam do Pani z salonu i poprosiłam o pomoc w znalezieniu drugiego buta, na co Pani mi odpowiedziała, że w tej chwili nie będzie mi szukać tego buta, ponieważ jest ich za mało na sklepie (przypominam że było kilku klientów i 4 osoby obsługujące sklep), więc poprosiłam Panią żeby mi go poszukała i podejdę za kilka godzin, bo muszę zrobić jeszcze zakupy. Po ok. 3 godzinach wróciłam i pytam Panią czy znalazła mi buty, bo bardzo mi zależało na co Pani bardzo niesympatycznie odpowiedziała, że jeszcze nawet nie zaczęła szukać i na odczepnego powiedziała mi że mam przyjść jutro i może znajdą. Niestety więcej tam nie wrócę, bo to jak się tam traktuje klientów to jest coś strasznego.
odpowiedz
dodał kasieka90 | 0 odpowiedzi | dodano: 2015-04-30
keys.dk
pokaż treść
W niedzielę 25.10.2015 chciałam kupić upatrzony model butów. Niestety w salonie , w którym byłam nie było mojego numeru. Poinformowano mnie , że dane buty o numerze 39 są w trzech miejscach w Warszawie. Najbliższy salon był na ul. Głębockiej w Centrum Handlowym Targówek. Próbowałam się tam dodzwonić pod nr 2267471300. Niestety bez powodzenia, nikt nie odbierał telefonu. Postanowiłam pojechać na miejsce. Po przyjeżdzie na miejsce była godzina 19.55. W salonie odmówiono mi sprzedaży butów, z powodu zamknięcia systemu. Sklep był czynny do godz. 20 a nie do 19.55. Na pytanie , dlaczego nie odbierano telefonu usłyszałam odpowiedź od Pani kierownik, że nie muszą odbierać. To po co są telefony? Pani kierownik rozmawiała lekceważąco , jednocześnie przeliczając pieniądze z kasy. Proszę o wyjaśnienie, dlaczego system został zamknięty 5 min. przed zamknięciem sklepu i po co są telefony w salonach. Na następny dzień, wcześnie ranowy,wyjeżdżałam za granicę i bardzo zależało mi na kupnie butów. Proszę o odpowiedź na e-mail: keys.dk@o2.pl
odpowiedz
dodał keys.dk | 0 odpowiedzi | dodano: 2015-10-26
pokaż treść
Z wielkim smutkiem muszę dołączyć się do negatywnej opinii internautów. Wasza firma stacza się. Buty są coraz gorszej jakości, przez co szybko się psują. Reklamacje wciąż odrzucane. Tak jak zawsze broniłam i kupowałam u Państwa buty, tak teraz zmieniam zdanie. Moja noga nie postanie już w tym sklepie. Zacznijcie przekładać cenę na jakoś obuwia, bo w żadnym wypadku jest to niekompatybilne. Każde jedne buty są zepsute, rozklejają się, odpada futerko, i inne. Po jakim czasie? Niecałym miesiącu. KATASTROFA!
odpowiedz
dodał | 0 odpowiedzi | dodano: 2016-02-11
Bielka85
pokaż treść
Witam, byłam dzisiaj w Państwa sklepie w Środzie Śląskiej. Chciałam kupić dla mojego półtorarocznego synka 3 pary butów i kapcie. Niestety wyszłam z niczym. Wybrałam dwie pary butów i poprosiłam Panią, aby znalazła mi jeszcze kapcie w rozmiarze 23 (bo nie było takich na półce) i sandałki lasockiego. Po około pół godziny oczekiwania zauważyłam, że Pani ta przestała szukać już butów dla mojego synka i zaczęła obsługiwać innych klientów (nie raczyła mnie nawet poinformować, że tych butów nie będzie!). Zniesmaczona poszłam do kasy i chciałam zapłacić za 2 pary wybranych butów. Z dzieckiem na ręku i dwoma kartonami butów w ręku musiałam czekać w kolejce, bo Panie na kasie nie obsługują matek z dziećmi poza kolejnością. Przy kasie okazało się, że Panie nie mogą wprowadzić moich kuponów zniżkowych na 30%, bo coś im "nie wchodzi" i muszę czekać. Po około 10-15 minutach oczekiwania miałam już dosyć i rezygnowałam z zakupów, ponieważ mój synek był już zmęczony całą tą wizytą w sklepie i był strasznie marudny. Zrezygnowałam z zakupów, a kasjerka nawet nie oddała mi moich kart rabatowych. Przecięła je i nie zaproponowała mi nawet w zamian żadnych innych. Straciłam u Państwa w sklepie około 45 minut (albo i więcej), nic nie kupiłam, straciłam 2 kupony zniżkowe i umęczyłam tylko dziecko. Nie ma co - można pogratulować obsługi! Poszłam do innego obuwniczego i w 5-10 minut kupiłam mu dwie pary butów. Jedno jest pewne, już więcej nie skorzystam z usług Waszego sklepu. I radzę odpuścić sobie drukowanie kuponów zniżkowych, bo szkoda tylko na to Państwa pieniędzy. Po swoim przykładzie widzę, że klientom one na nic się nie przydają, skoro niszczą je Państwa pracownicy.
odpowiedz
dodał Bielka85 | 0 odpowiedzi | dodano: 2016-05-14
pokaż więcej
Forum dyskusyjne
załóż temat
jolaula
dodał(a): jolaula | 0 odpowiedzi | dodano: 2015-03-10 22:49:38
Zdjęcia (0)
dodaj
Brak plików dla tej firmy. DODAJ ZDJĘCIE!
CCC
Zostań naszym audytorem
MRtec.pl - zostań audytorem!
Reklama