Cyfrowy Dom Sp. z o.o.
ładuję dane...
podziel się opinią!
  • Pytanie
  • Pomysł
  • Problem
  • Pochwała


...zadaj pytanie, przedstaw pomysł, zgłoś problem lub pochwal firmę Cyfrowy Dom Sp. z o.o..

Kliknij, aby dodać wpis.

[5]
[2]
  1. 1
Jak klienci oceniają Cyfrowy Dom Sp. z o.o.?
 
 
67%
 
67%
 
33%
 
67%
 
-33%
 
-67%
 
67%
 
33%

wiedzę personelu
jakość obsługi
cenę produktów/ usług
dostępny asortyment
organizację pracy
czas obsługi
wygląd punktu
jakość produktów/usług

Problemy (1)
dodaj
anonim
1
pokaż treść
Brak odbioru kanałów telewizyjnych pomimo ważności karty TVN do grudnia 2013r. Pokazywał się komunikat "brak dostępu". Brak możliwości rozwiązania problemu w Punkcie Obsługi, kontakt jedynie poprzez infolinię. Czas oczekiwania ok 15 min + koszt za połączenie. Główny problem przy korzystaniu z tej karty tkwi w tym, że w przypadku braku prądu lub dłuższego niekorzystania z TV system zawiesza się.
odpowiedz
dodał anonim | 0 odpowiedzi | dodano: 2012-06-23
Forum dyskusyjne
załóż temat
Brak tematów dla tej firmy. DODAJ SWOJĄ OPINIĘ!
Zdjęcia (0)
dodaj
Brak plików dla tej firmy. DODAJ ZDJĘCIE!
Zostań naszym audytorem
MRtec.pl - zostań audytorem!
Reklama