Getin Bank
ładuję dane...
podziel się opinią!
  • Pytanie
  • Pomysł
  • Problem
  • Pochwała


...zadaj pytanie, przedstaw pomysł, zgłoś problem lub pochwal firmę Getin Bank.

Kliknij, aby dodać wpis.

[6]
[3]
  1. 12
  2. 3
  3. 14
  4. 3
  5. 10
  6. 4
  7. 9
  8. 4
  9. 3
  10. 1
  11. 19
  12. 3
  13. 2
  14. 3
  15. 1
Jak klienci oceniają Getin Bank?
 
 
24%
 
15%
 
22%
 
39%
 
-4%
 
-20%
 
48%
 
34%

wiedzę personelu
jakość obsługi
cenę produktów/ usług
dostępny asortyment
organizację pracy
czas obsługi
wygląd punktu
jakość produktów/usług

Problemy (4)
dodaj
anonim
pokaż treść
Wizyta w placówce była związana z wypłatą świadczenia na wypadek śmierci Klienta. Produkt o charakterze lokaty z ubezpieczaniem. Pracownik obsługujący moją osobę był osobą bardzo niekompetentną. Brak wiedzy w zakresie proceduralnym, proszony o pomoc w wypełnieniu dokumentacji nie był wstanie jednoznacznie odpowiedzieć na moje pytania. Problematyczną kwestią był błąd w postanowieniu sądowym przedłożonym pracownikowi – pracownik nie był wstanie odpowiedzieć na pytanie czy dodatkowe pismo złożone w sądzie wyjaśnia wyczerpująco omyłkę pisarką w postanowieniu sądowym. Na wszystkie pytania i niejasności jedyną odpowiedzią było „firma ubezpieczeniowa będzie się z Państwem kontaktowała w kwestii wyjaśnienia braków”. Pracownik dzwoniąc do firmy ubezpieczeniowej, z którą bank współpracuje w zakresie posiadanego produktu przez Klienta – dwukrotnie wprowadził pracownika w błąd, gdyż nie zapoznał się dokładnie z sytuacją i przedstawionymi dokumentami. Dla mnie, jako Klienta z doświadczaniem bankowy sytuacja, w której brałam udział była niedopuszczalna. Dawno nie spotkałam się z tak dużym brakiem wiedzy i kompetencji u pracownika banku. odatkowo będąc w placówce miałam okazję zaobserwować zachowanie innych pracowników obsługujących Klientów. Niedopuszczalnym jest stosowanie potocznej mowy śląskiej w trakcie obsługi. Podobnie jak niedopuszczalne jest przesyłanie sobie wzajemnie „uśmieszków” przez pracowników dotyczących sytuacji związanej z obsługą Klienta.
odpowiedz
dodał anonim | 0 odpowiedzi | dodano: 2013-09-11
anonim
pokaż treść
W wyżej wymienionym banku kolejka osób oczekujących była bardzo długa (ponad 12 osób). Panie obsługujące w banku są uprzejme, ale bardzo sztywne. Pani proponowała mi trzykrotnie produkt, o którym na samym wstępie powiedziałam, że nie jestem zainteresowana. Miałam wrażenie, że Pani pamiętała tylko o standardach, które musi spełnić, na mnie nie zwracała uwagi, na to co mówię.
odpowiedz
dodał anonim | 0 odpowiedzi | dodano: 2014-01-31
anonim
pokaż treść
Po wejściu do placówki na umówioną konkretnie godzinę i potwierdzeniu sms-owym po przedstawieniu się i poinformowaniu doradcy iż miałem być obsłużony poza kolejką - zostałem poinformowany iż muszę czekać. Pracownik nie wiedział o umówionym spotkaniu - które umawiała centrala banku i potwierdzała rano telefonicznie.
odpowiedz
dodał anonim | 0 odpowiedzi | dodano: 2014-02-05
anonim
pokaż treść
W banku Getin Bank posiadam lokatę. Kiedy kończył się termin lokaty poszłam do banku celem przedłużenia. Niestety w tym akurat banku jest bardzo nieprofesjonalna obsługa. Pracownik który mnie obsługiwał był dość nieuprzejmy, mało wiedział na dany produkt. Nie potrafił przedstawić mi oferty, zainteresować mnie produktem. Zrezygnowałam całkowicie z lokaty oraz jakichkolwiek innych produktów e w tym banku.
odpowiedz
dodał anonim | 0 odpowiedzi | dodano: 2014-02-11
Pochwały (4)
dodaj
anonim
pokaż treść
wizyta w oddziale, aby zamknąć rachunek. Pozytywna reakcja personelu od samego wejścia do oddziału - od razu zapytano mnie w jakiej sprawie i poinstruowano jak działa maszyna do wydawania numerów. W drugiej kolejności zaproponowano mi do picia kawe lub herbate.
odpowiedz
dodał anonim | 0 odpowiedzi | dodano: 2013-09-02
anonim
pokaż treść
Pewnego dnia udałam się do banku w celu wpłacenia pieniędzy. W banku była bardzo długa kolejka i czynne wszystkie stanowiska. Jednak, pod oknem siedziałą jedna z pracownic, która zajmowała się kredytami. Bardzo pozytywnie zaskoczyło mnie to, jak w pewnym momencie, również zaczęła obbsługiwać klientów i to nie tylko tych, co byli zainteresowani kredytami.
odpowiedz
dodał anonim | 0 odpowiedzi | dodano: 2014-01-18
anonim
pokaż treść
chciałam zainwestować swoje wolne środki w tym banku na początku zdenerwowało mnie to że starciłam swój czas na satnie w kolejce 50 minut, kiedy podeszłam do doradcy on sobie odszedł po czym wrócił i proponował mi produkt którym nie byłam zainteresowana. Ze strony doradcy brak jakich kolwiek otwartych pytań brak badania potrzeb.
odpowiedz
dodał anonim | 0 odpowiedzi | dodano: 2014-02-01
anonim
pokaż treść
Odwiedziłem oddział banku z zamiarem zamknięcia konta osobistego. Nie było, żadnych problemów z przeprowadzeniem procedury mimo, że konto było założone w innym oddziale.
odpowiedz
dodał anonim | 0 odpowiedzi | dodano: 2014-02-07
Forum dyskusyjne
załóż temat
Brak tematów dla tej firmy. DODAJ SWOJĄ OPINIĘ!
Zdjęcia (0)
dodaj
Brak plików dla tej firmy. DODAJ ZDJĘCIE!
Zostań naszym audytorem
MRtec.pl - zostań audytorem!
Reklama
System reklamy Test

  BENCHMARKS  
Loading Time: Base Classes  0.0115
Controller Execution Time ( Firma / Index )  0.0560
Total Execution Time  0.0675
  GET DATA  
No GET data exists
  MEMORY USAGE  
7,236,088 bytes
  POST DATA  
No POST data exists
  URI STRING  
Getin-bank
  CLASS/METHOD  
firma/index
  DATABASE:  pok   QUERIES: 32  (Show)
  HTTP HEADERS  (Show)
  SESSION DATA  (Show)
  CONFIG VARIABLES  (Show)