H&M
ładuję dane...
podziel się opinią!
  • Pytanie
  • Pomysł
  • Problem
  • Pochwała


...zadaj pytanie, przedstaw pomysł, zgłoś problem lub pochwal firmę H&M.

Kliknij, aby dodać wpis.

[39]
[18]
Jak klienci oceniają H&M?
 
 
36%
 
35%
 
44%
 
47%
 
26%
 
19%
 
55%
 
47%

wiedzę personelu
jakość obsługi
cenę produktów/ usług
dostępny asortyment
organizację pracy
czas obsługi
wygląd punktu
jakość produktów/usług

Pytania (4)
dodaj
EyesOnFire
1
pokaż treść
H&M
W którym ze sklepów dostanę jeszcze sukienki z kolekcji lato 201 a dokładniej z "Conscious" ? Chodzi mi o ten fason http://moda.allegro.pl/hm-conscious-cudo-38-m-ecru-real-foto-bcm-i1663995386.html
Pozdrawiam W.
odpowiedz
dodał EyesOnFire | 0 odpowiedzi | dodano: 2011-06-14
boa
1
pokaż treść
gdzie na śląsku w sklepach H&M jest duża rozmiarówka damska, wiem, że w Zabrzu, czy gdzieś jeszcze??? dlaczego nie ma dużych rozmiarów w SCC, skoro aż dwa piętra ma tam H&M...Setki zawiedzionych klientek na pewno jest zawiedzonych tym faktem...
odpowiedz
dodał boa | 0 odpowiedzi | dodano: 2013-03-07
syla2232
1
pokaż treść
Witam czy jest możliwość spawdzenia dostęponości towaru w innym sklepie H, bądź sciągnięcia go do danego sklepu?
odpowiedz
dodał syla2232 | 0 odpowiedzi | dodano: 2013-09-17
mmilena88
pokaż treść
Witam! Mam pytanko, spodobał mi się w H&M kombinezon dla dziecka, niestety w moim mieście jest tylko jeden sklep i nie ma w nim rozmiaru który mnie interesuję, czy istnieje możliwość zamówienia do mojego sklepu tego rozmiaru? Pytałam ekspedientek,ale niestety w tym sklepie są one nie uprzejme i nie uzyskałam odpowiedzi, poradziły mi abym udała sie do sklepu oddalonego o 60km co dla mnie jest nie możliwe. Jestem stałym klientem H&M i bardzo mi zależy na tym kombinezonie. Z góry dziękuję za odpowiedz.
odpowiedz
dodał mmilena88 | 0 odpowiedzi | dodano: 2013-10-15
Problemy (3)
dodaj
tomaszkolodziej
pokaż treść
Witam, dnia 8.06.2013 robiłam zakupy w sklepie mieszczącym się w Katowicach Silesia City Center. Przy płaceniu rachunku pracownik sklepu poinformował mnie ze do 30 dni towar można zwrócić lub wymienić. Zakupilam wówczas miedzy innymi męski swetr, który niestety nie spodobał się obdarowanemu. W dniu dzisiejszym, tj. 07.07.2013 udalam się do sklepu, aby towar zwrócić bądź wymienić. Przy kasie pani poinformowała mnie, ze towaru nie przyjmie ponieważ 28 dni minęło w dniu wczorajszym, a na paragonie umieszczona jest informacja do kiedy towar można wymienić lub zwrócić. Powiedziałam wówczas, że pracownik przy zakupach poinformował mnie, ze zwroty przyjmujecie do 30 dni i dlatego przychodzi dzisiaj, ponieważ wiem ze jutro mija termin. Pracownica po konsultacji z pracownikiem obok poinformowała mnie, że nic nie może w tej sytuacji zrobić i jedynie może poprosić kierowniczkę. Po wykonanym telefonie z prośbą o podejscie pani Kierownik do kasy odczekałam około 10 minut, po czym Pani kierowniczka jednak postanowiła Mnie zlekceważyć i oddzwonila na linię kas informując swoich pracowników, że nie będzie przychodzić ponieważ pracownik będący wtedy na kasie na pewno informuje klientów o zwrotach.
Mimo, iż zostałam wprowadzona w błąd przez nierzetelną informację od pracownika, to do tego jeszcze zostałam potraktowana w sposób lekceważący przez kierowniczkę, której poprostu nie chciało się podejść. Z przykrością stwierdzam, iż była to moja ostatnia wizyta w tym sklepie.
Ewa Kołodziej.
odpowiedz
dodał tomaszkolodziej | 0 odpowiedzi | dodano: 2013-07-07
weroniczka.sikora@gmail.com
2
pokaż treść
Witam chciałabym złożyc zażalenie na jednego z Państawa pracownika o imieniu Piotr lub Łukasz bo z tego zdenerwowania juz nie pamietam pracujego w Olsztynie na dzile dzieciecym/męskim a mianowicie zostałam bardzo zle i niemiło potraktowana wrecz poczulam sie urazona nigdy wczesniej nie spotakalam sie z tak beszczelnym podejsciem do klienta w Waszych sklepach.Pan był odpryskliwy i arogancki skandal jak to mozliwe ze ktos o tak niskiej kulturze osobistej pracuje z ludzim skandal pozdrawiam .
odpowiedz
dodał weroniczka.sikora@gmail.com | 0 odpowiedzi | dodano: 2013-08-27
agataokragla88
pokaż treść
Witam,
Jestem Waszą klientką od bardzo dawna i zakupy w sieci sklepów H&M zawsze sprawiały mi ogromną przyjemność do dnia dzisiejszego. Dnia 11.03 zrobiłam zakupy w sklepie w Białej Podlaskiej na kwotę około 250 zł, a wśród zakupionych produktów znalazły się baleriny, które niestety musiałam zareklamować. Buty okazały się wadliwe z powodu zbyt miękkiej zapiętki, która zsuwała się na obcas, zaginała się w środku buta co powodowało ucisk na piętę, a to uniemożliwiało chodzenie z powodu bólu w tym miejscu.
Wszystko przebiegłoby normalnie i bezproblemowo, gdyby nie obsługa kierowniczki sklepu, która uznała reklamację, ale dała mi jedynie dwie mozliwości rozwiązania sytuacji: wymiana na inny towar lub zwrot pieniędzy na kartę wydawaną przy zwrocie towaru. Najbardziej jednak zależało mi na zwrocie gotówki i tu spotkałam się z odmową, gdyż zdaniem kierowniczki sklepu wada nie skłaniała ku temu, a mimo to reklamację przyjęłą tylko z rozwiązaniem jakie jej pasowało. Ostatecznie zgodziłam się na zwrot zapłąconej kwoty na kartę H&M "wydawanej przy zwrocie towaru" gdyż nie dano mi inej możliwośi chociaż w punkcie piątym zasad reklamacji napisane jest: "...klient ma prawo odstąpić od umowy oraz OTRZYMAĆ ZWROT PIENIĘDZY w formie, w jakiej była dokonana płatność, nie mniej H&M może uprzednio zaproponować zwrot równowartości należnej kwoty na kartę H&M „Wydawaną przy zwrocie towaru”. ... Zwrot na w/w kartę możliwy jest jedynie za wyraźną zgodą klienta".
Kierowniczka sklepu H&M w Białej Podlaskiej zapytana przeze mnie o godność odmówiła przedstawienia się z imienia i nazwiska twierdząc, że podpisała się na protokole reklamacyjnym. Jednak w protokole gdzie jest miejsce na CZYTELNY PODPIS KIEROWNIKA SKLEPU widnieją płotki, których nie da się rozszyfrować, jak przypuszczam parafka Pani ILONY – Kierownika sklepu bez odpowiedniego przeszkolenia? Na pewno bez odpowiedniego podejścia do klienta! Personel również zachowywał się nieprofesjonalnie: ironiczne uś
odpowiedz
dodał agataokragla88 | 0 odpowiedzi | dodano: 2015-03-18
Pochwały (1)
dodaj
WandaP89
pokaż treść
Witam!
Wczoraj wieczorem w jednym z Krakowskich h&m w centrum handlowym M1, zostałam bardzo miło zaskoczona przez młodą Panią kierowniczke. Sytuacja miała miejsce ok godziny 20, przed samym zamknieciem sklepu. Zgubiłam portfel i byłam przekonana że to było w h&m, mimo iż sklep sie już zamykał a klienci opuszczali go,Pani kierownik poświeciła mi czas i razem ze mna szukała portfela po sklepie. Ja również pracuje w sieciówce i wiem jak dużo zadań maja pracownicy po zamknieciu sklepu, dlatego bardzo dziękuje za poświecony mi czas, pomoc w znalezieniu portfela i sprzedaż wybranych ubrań.
odpowiedz
dodał WandaP89 | 0 odpowiedzi | dodano: 2014-09-01
Forum dyskusyjne
załóż temat
Brak tematów dla tej firmy. DODAJ SWOJĄ OPINIĘ!
Zdjęcia (0)
dodaj
Brak plików dla tej firmy. DODAJ ZDJĘCIE!
Zostań naszym audytorem
MRtec.pl - zostań audytorem!
Reklama