H&M
ładuję dane...
/ pomorskie / Gdańsk / CH Galeria Bałtycka, al.Grunwaldzka 141
  • Pytanie
  • Pomysł
  • Problem
  • Pochwała


Zadaj pytanie, przedstaw pomysł, zgłoś problem lub pochwal firmę H&M.
Kliknij aby dodać.
[4]
[2]
Jak klienci oceniają H&M?
 
 
19%
 
22%
 
40%
 
53%
 
15%
 
10%
 
39%
 
33%

wiedzę personelu
jakość obsługi
cenę produktów/ usług
dostępny asortyment
organizację pracy
czas obsługi
wygląd punktu
jakość produktów/usług

Problemy (1)
anonim
pokaż treść
Podczas wybierania asortymentu, brak kontaktu z obsługą. Pierwszy kontakt po podejściu do kasy.
Pytam się o dostępność pewnego modelu spodni, w innym rozmiarze. Zostaje mi udzielona odpowiedz w delikatny i uprzejmy sposób,że poza wystawionym asortymentem, nie mają innych rozmiarów.
Sprzedawca informuje mnie że jedyny sposób to udanie się do innego sklepu tej samej sieci.
Po prośbie o spisanie modelu, dostaje kartkę z informacjami niezbędnymi do odszukania tych spodni w innym sklepie.
Obsługa przejawia brak incjatywy, mimo to chętnie udziela informacji po zadaniu pytań i doradza o ile zostaje wystosowana taka prośba.
Dzień:Wtorek
Godzina: około 17.00
Dodatkowe informacje: Personel jest zalatany, sprawia wrażenie niedostępnego.
odpowiedz
dodał anonim | 0 odpowiedzi | dodano: 2013-09-05
Forum dyskusyjne
załóż temat
Brak tematów dla tej firmy. DODAJ SWOJĄ OPINIĘ!
Ankieta / oceny klientów
MRtec.pl - zostań audytorem!
Założone wątki
Pytania Pomysły Problemy Pochwały
0 0 1 0
Reklama