KFC
ładuję dane...
podziel się opinią!
  • Pytanie
  • Pomysł
  • Problem
  • Pochwała


...zadaj pytanie, przedstaw pomysł, zgłoś problem lub pochwal firmę KFC.

Kliknij, aby dodać wpis.

[51]
[27]
  1. 22
  2. 11
  3. 3
  4. 2
  5. 11
  6. 23
  7. 18
  8. 2
  9. 21
  10. 1
  11. 7
  12. 22
  13. 3
  14. 1
  15. 10
  16. 25
Jak klienci oceniają KFC?
 
 
46%
 
43%
 
37%
 
59%
 
39%
 
32%
 
50%
 
44%

wiedzę personelu
jakość obsługi
cenę produktów/ usług
dostępny asortyment
organizację pracy
czas obsługi
wygląd punktu
jakość produktów/usług

Pytania (1)
dodaj
larsen6
pokaż treść
Bardzo miła i profesjonalna obsługa Pani Dominiku z KFC Manufaktura Łódź,
Dziękuję,będę wracał na pewno,
zadowolony klient
odpowiedz
dodał larsen6 | 0 odpowiedzi | dodano: 2013-12-23
Problemy (3)
dodaj
wikiserafina
pokaż treść
Obsługa KFC w Płońsku (mazowieckie) okrada klientów. Nie po raz pierwszy zdarzyło się że wydano mi nie kompletne zamówienie, a zatem okradziono. Nie jestem w tej sytuacji wyjątkiem, bo często byłam świadkiem wnoszenia skarg przez innych klientów. Sama orientuję się najczęściej gdy jestem już w domu z jedzeniem na wynos i po prostu szlak mnie trafia kiedy się okazuje że dostałam za mało i nie starcza dla każdego z rodziny. Na sprawdzanie nie zawsze jest czas, bo często są kolejki. Nie wspominając o zamówieniach z okienka.
odpowiedz
dodał wikiserafina | 0 odpowiedzi | dodano: 2013-09-12
Madness
pokaż treść
Jestem stałym klientem sieci kfc, jednak mimo wszystkich walorów oferowanych produktów, nie mogę wyjść z zachwytu jak to możliwe, że kompletne zamówienie (na wynos) zdołałem zrealizować może w 60%. Dziś ponownie do kubełków nie dołączono dodatkowego z frytkami mimo, że sprzedawczyni sama je zaproponowała. Co poradzić skoro człowiek ze względu na specyfikę usług orientuje się dopiero w domu, a na papierze wszystko wygląda perfekcyjnie? Rozumiem, zmęczenie obsługi- OK. Ale to się dzieje nagminnie!
odpowiedz
dodał Madness | 0 odpowiedzi | dodano: 2014-03-03
Madness
pokaż treść
Jestem stałym klientem sieci kfc, jednak mimo wszystkich walorów oferowanych produktów, nie mogę wyjść z zachwytu jak to możliwe, że kompletne zamówienie (na wynos) zdołałem zrealizować może w 60%. Dziś ponownie do kubełków nie dołączono dodatkowego z frytkami mimo, że sprzedawczyni sama je zaproponowała. Co poradzić skoro człowiek ze względu na specyfikę usługi orientuje się dopiero w domu, a na papierze wszystko wygląda perfekcyjnie? Rozumiem, że zmęczenie obsługi- OK. Ale to się dzieje nagminnie!
odpowiedz
dodał Madness | 0 odpowiedzi | dodano: 2014-03-03
Forum dyskusyjne
załóż temat
Brak tematów dla tej firmy. DODAJ SWOJĄ OPINIĘ!
Zdjęcia (0)
dodaj
Brak plików dla tej firmy. DODAJ ZDJĘCIE!
Zostań naszym audytorem
MRtec.pl - zostań audytorem!
Reklama