Jak klienci oceniają KFC?
46%
43%
37%
59%
39%
32%
50%
44%



pokaż treść
Obsługa KFC w Płońsku (mazowieckie) okrada klientów. Nie po raz pierwszy zdarzyło się że wydano mi nie kompletne zamówienie, a zatem okradziono. Nie jestem w tej sytuacji wyjątkiem, bo często byłam świadkiem wnoszenia skarg przez innych klientów. Sama orientuję się najczęściej gdy jestem już w domu z jedzeniem na wynos i po prostu szlak mnie trafia kiedy się okazuje że dostałam za mało i nie starcza dla każdego z rodziny. Na sprawdzanie nie zawsze jest czas, bo często są kolejki. Nie wspominając o zamówieniach z okienka.
odpowiedz
odpowiedz
dodał wikiserafina |
0 odpowiedzi |
dodano: 2013-09-12

pokaż treść
Jestem stałym klientem sieci kfc, jednak mimo wszystkich walorów oferowanych produktów, nie mogę wyjść z zachwytu jak to możliwe, że kompletne zamówienie (na wynos) zdołałem zrealizować może w 60%. Dziś ponownie do kubełków nie dołączono dodatkowego z frytkami mimo, że sprzedawczyni sama je zaproponowała. Co poradzić skoro człowiek ze względu na specyfikę usług orientuje się dopiero w domu, a na papierze wszystko wygląda perfekcyjnie? Rozumiem, zmęczenie obsługi- OK. Ale to się dzieje nagminnie!
odpowiedz
odpowiedz
dodał Madness |
0 odpowiedzi |
dodano: 2014-03-03

pokaż treść
Jestem stałym klientem sieci kfc, jednak mimo wszystkich walorów oferowanych produktów, nie mogę wyjść z zachwytu jak to możliwe, że kompletne zamówienie (na wynos) zdołałem zrealizować może w 60%. Dziś ponownie do kubełków nie dołączono dodatkowego z frytkami mimo, że sprzedawczyni sama je zaproponowała. Co poradzić skoro człowiek ze względu na specyfikę usługi orientuje się dopiero w domu, a na papierze wszystko wygląda perfekcyjnie? Rozumiem, że zmęczenie obsługi- OK. Ale to się dzieje nagminnie!
odpowiedz
odpowiedz
dodał Madness |
0 odpowiedzi |
dodano: 2014-03-03

