Kaufland
ładuję dane...
podziel się opinią!
  • Pytanie
  • Pomysł
  • Problem
  • Pochwała


...zadaj pytanie, przedstaw pomysł, zgłoś problem lub pochwal firmę Kaufland.

Kliknij, aby dodać wpis.

[7]
[6]
Jak klienci oceniają Kaufland?
 
 
20%
 
23%
 
46%
 
59%
 
21%
 
12%
 
43%
 
45%

wiedzę personelu
jakość obsługi
cenę produktów/ usług
dostępny asortyment
organizację pracy
czas obsługi
wygląd punktu
jakość produktów/usług

Pytania (6)
dodaj
biedro20
pokaż treść
Witam czy jest możliwość sprzedania u was transporterów po Piwie i butelek ?
odpowiedz
dodał biedro20 | 0 odpowiedzi | dodano: 2013-12-03
madzik
pokaż treść
Jestem klientką marketu kaufland Kościan i jestem pod wrażeniem wiedzy pracowników.
Na co dzień potrafią pomóc w każdej sytuacji i mają wiedzę na temat produktów które sprzedają ale gdy pewnego dnia zrobiło mi się słabo i na moment jak się okazało straciłam przytomność pomoc ich okazała się bardzo wartościowa. Od razu mi pomogli zabrali w spokojne miejsce i podali wody oraz wezwali pogotowie.....Za tą pomoc i zainteresowanie bardzo im dziękuję. Odpowiednie przeszkolenie to podstawa i tutaj to jest.
odpowiedz
dodał madzik | 0 odpowiedzi | dodano: 2013-12-26
jarek
pokaż treść
gdzie trzeba się zgłosić w sprawie pracy
odpowiedz
dodał jarek | 0 odpowiedzi | dodano: 2014-01-04
jarek
pokaż treść
co trzeba zrobić aby dostać prace
odpowiedz
dodał jarek | 0 odpowiedzi | dodano: 2014-01-04
pokaż więcej
Problemy (8)
dodaj
beatas
pokaż treść
Witam,
wyrażam swoje zaniepokojenie i oburzenie arogancką postawą w stosunku do klientów kierownika działu mięsnego marketu Kaufland w Tychach, ul.Tischnera (p. Renata B. prawdopodobnie zamieszkała w Oświęcimiu).
Stwierdzam niski poziom kultury osobistej pani kierownik, chaos na stoisku, którym zarządza (swoją opinię wyrażam na podstawie codziennego dokonywania zakupów w Państwa sklepie, obserwacji, własnych bardzo nieprzyjemnych doświadczeń z tą osobą). Z moich rozmów z innymi klientami Państwa sklepu wynika, iż problem ten był już zgłaszany Dyrekcji, jak widać, nie wniosło to nic naprawczego.
Nie zgadzam się na złe traktowanie mojej osoby i innych klientów przez Państwa personel - kier. p.Renatę B.
W razie dalszego utrzymywania się tego stanu rzeczy, informuję, iż dołożę kolejnych starań zmierzających do przyjrzenia się pracy i efektów osoby o której mowa, wyciągnięcia konsekwencji.
z poważaniem Beata S.
odpowiedz
dodał beatas | 0 odpowiedzi | dodano: 2014-02-09
chudymaniek
pokaż treść
Pracownica Sklepu Kaufland w Ostrowi Mazowieckiej, Wioleta Sokołowska jest nieprzyjemna dla klientów, arogancka i z niezadowoleniem obsługuje klienta. Nie powinna tam pracować, skoro nie potrafi obsłużyć klienta.
odpowiedz
dodał chudymaniek | 0 odpowiedzi | dodano: 2014-02-22
jan
pokaż treść
Problem dotyczy obsługi klienta w sklepie w Wyszkowie. Rok temu gdy sklep ten został otwarty atmosfera i obsługa była miła i chciało sie robić tam zakupy. Niestety z tygodnia na tydzień jest coraz gorzej. Gdy chcę sie dowiedziec gdzie znajduje sie jakis produkt pani w punkcie obsługi twierdzi, że ona wszystkiego wiedzieć nie musi i każe szukać kogoś z działu. Gdy po wielkich poszukiwaniach znajduję taką osobę to twierdzi ona, że takich rzeczy to wy w asortymencie nie macie, choć w gazetce produkt ten jest. Naprawde cieżko jest się czegoś dowiedzieć. Wcale nie lepszą sytuacje spotyka sie przy kasach, kolejki ogromne i swoje odstać trzeba. Przy kasie obsługa pozostawia wiele do życzenia. Kierownicy też nie wiele lepsi. Ostatnio chciałem złożyć skargę na pracownice kas do kierownika. Pani która do mnie przyszła stwierdziła, że nie ma czasu aktualnie na takie głupoty i stwierdziła, że co do tej kasjerki nie ma żadnych zastrzeżeń. Poprostu mówiąc potocznie zrobiła ze mnie idiotę. Jeżeli z tym nic nie zrobicie to napewno predzej czy później stracicie klientów. Ja oświadczam, że już więcej w sieci waszych sklepów zakupów robić nie bede.
odpowiedz
dodał jan | 0 odpowiedzi | dodano: 2014-04-30
nadziejka10
pokaż treść
Przykre jest jak niektóre pracownice placówki w Żaganiu zachowują się skandalicznie podczas obsługi klientów.Ostatnio byłam świadkiem nie miłej obsługi wręcz nieprzyzwoitego zachowania kasjerki, która podczas kasowania produktów klientce wielokrotnie wykrzykiwała w stronę swoich koleżanek słowa "jest jeszcze"a potem zaczęła się śmiać szyderczo. Dziwię się, że nikt z kierownictwa nie zwrócił uwagi na takie zachowanie i tacy ludzie pracują w sieci Kaufland?. Jak czuła się ta klienta widząc takie lekceważące i nie miłe podejście kasjerki do niej.. Nie wiem czy będę dalej robiła zakupy w Waszej sieci.
odpowiedz
dodał nadziejka10 | 0 odpowiedzi | dodano: 2014-09-07
pokaż więcej
Pochwały (1)
dodaj
madzik
pokaż treść
Jestem klientką marketu kaufland Kościan i jestem pod wrażeniem wiedzy pracowników.
Na co dzień potrafią pomóc w każdej sytuacji i mają wiedzę na temat produktów które sprzedają ale gdy pewnego dnia zrobiło mi się słabo i na moment jak się okazało straciłam przytomność pomoc ich okazała się bardzo wartościowa. Od razu mi pomogli zabrali w spokojne miejsce i podali wody oraz wezwali pogotowie.....Za tą pomoc i zainteresowanie bardzo im dziękuję. Odpowiednie przeszkolenie to podstawa i tutaj to jest.
odpowiedz
dodał madzik | 0 odpowiedzi | dodano: 2013-12-26
Forum dyskusyjne
załóż temat
Brak tematów dla tej firmy. DODAJ SWOJĄ OPINIĘ!
Zdjęcia (0)
dodaj
Brak plików dla tej firmy. DODAJ ZDJĘCIE!
Zostań naszym audytorem
MRtec.pl - zostań audytorem!
Reklama