LIDL
ładuję dane...
/ małopolskie / Kraków / Siewna 17 Kraków
  • Pytanie
  • Pomysł
  • Problem
  • Pochwała


Zadaj pytanie, przedstaw pomysł, zgłoś problem lub pochwal firmę LIDL.
Kliknij aby dodać.
Jak klienci oceniają LIDL?
 
 
33%
 
37%
 
55%
 
51%
 
30%
 
32%
 
52%
 
60%

wiedzę personelu
jakość obsługi
cenę produktów/ usług
dostępny asortyment
organizację pracy
czas obsługi
wygląd punktu
jakość produktów/usług

Problemy (1)
anonim
pokaż treść
Kupiłem polar dla mojej teściowej. Uszyty z dobrego materiału, oddychający, w niezłej cenie. Okazało się, że nie trafiłem z rozmiarem: polar był nieco za mały. Chciałem go wymienić na większy, niestety, większych już nie było. Postanowiłem więc go zwrócić (towar miał oryginalne metki i opakowanie). Niestety, sprzedawca ze sklepu Lidl przy ul. Siewnej 17 w Krakowie poinformował mnie, że zwrot nie jest możliwy. Było to o tyle dziwne, że kupując produkt przezornie zapytałem, czy w razie potrzeby będę mógł go zwrócić. Zapewniono mnie, że tak. Poprosiłem o rozmowę z kierownikiem sklepu. Ten potwierdził wersję swojego pracownika: zwrotów nie przyjmujemy. Nie reagował na moje argumenty, że zostałem wprowadzony w błąd.
Udałem się więc do innego sklepu Lidl na os. Piastów 63. Tam zwróciłem polar bez problemu. Co więcej, poinformowano mnie, że zwroty są akceptowane w całej sieci sklepów Lidl (!), a zachowanie obsługi sklepu z ul. Siewnej było nieuzasadnione.
odpowiedz
dodał anonim | 0 odpowiedzi | dodano: 2013-08-27
Ankieta / oceny klientów
MRtec.pl - zostań audytorem!
Założone wątki
Pytania Pomysły Problemy Pochwały
0 0 1 0
Reklama