Mc Donald's
ładuję dane...
podziel się opinią!
  • Pytanie
  • Pomysł
  • Problem
  • Pochwała


...zadaj pytanie, przedstaw pomysł, zgłoś problem lub pochwal firmę Mc Donald's.

Kliknij, aby dodać wpis.

[8]
[9]
Jak klienci oceniają Mc Donald's?
 
 
37%
 
31%
 
40%
 
60%
 
28%
 
22%
 
53%
 
43%

wiedzę personelu
jakość obsługi
cenę produktów/ usług
dostępny asortyment
organizację pracy
czas obsługi
wygląd punktu
jakość produktów/usług

Pytania (20)
dodaj
k.ostrzyk
pokaż treść
Witam,
Wczoraj na ulicy Górczewskiej kupiłem w MCDrivie kupiłem Sheyka czekalodowego. Pani w okienku podała mi waniliowego a kiedy zwróciłem jej uwagę, ze to nie czekoladowy powiedziała, że teraz tak one wygladają. Grzecznie poprosiłem żeby mi go wymieniła po czym wymieniła go. Pani w okiengu okazała mi swoje wielkie niezadowolenie że musiała wymienić mi niewłaściwe zamówienie. Za produkt zapłaciłem kartą (zblizeniowo), ale nie otrzymałem potwierdzenia ani paragonu. Zatrzymałem się na parkinu i poszedłem do menagera zmiany i opowiedziałem jej sytuacje. Pani w okienu powiedziała, ze został mi wydany paragon i potwierdzenie transakcji. Nalegałem aby menager poszukał dokumentu potwierdzającego zapłatę I znalazł się mój paragon, ale potwierdzenie tranzakcji już nie. Uważam, że przydałoby się jakieś szkolenie z dobrago zachowania niektórym pracownikom McDonalds na ulicy Górczewskiej
odpowiedz
dodał k.ostrzyk | 0 odpowiedzi | dodano: 2014-04-14
shatsi
pokaż treść
Witam,proszę o informację czy w przypadku czynnych min 2 kas w Mc Donald\'s kolejka powinna być jedna czy dwie - do każdej kasy osobno? Wczoraj odwiedziłam restaurację na dolnym śląsku i dowiedziałam się od OBURZONEJ kierowniczki, że kolejka jest jedna i żebym poszła na koniec ognka a właściwie ogona. Uważam że jest to bezsensowne z czysto psychologicznego podejścia. Gdy widzę jedną dużą kolejkę - wychodzę. Dwie mniejsze - zostaję. Proszę o informację jakie są zasady obsługiwania klientów w sieci Mc Donald\'s

Kasia
odpowiedz
dodał shatsi | 0 odpowiedzi | dodano: 2014-04-23
magda_ann
pokaż treść
Nagminnie we Wrocławiu na Bardzkiej prawie za każdym razem pracownicy na Mc Drive zapomniają w zamówieniu o jednym z produktów. Rozumiem, że można zapomnieć jeden, dwa razy, bo pracują w pośpiechu. Ale wydaje już mi się, że to jest złodziejstwo,a nie pośpiech ze wzg. na ilość takich pomyłek. Za każdym razem trzeba kontrolować już swoje zamówienie. Niestety problem nie dotyczy tylko ul. Bardzkij.
odpowiedz
dodał magda_ann | 0 odpowiedzi | dodano: 2014-05-28
pokaż treść
Nagawczyna 245 C byliśmy z bratem na rowerach w Mc Drive zamówić coś do jedzienia i czekaliśmy 10 minut pod okienkiem zanim opryskliwa Pani łaskawie podeszła do okienka mówiąc,że jest 30 MIN przerwa techniczna, nie udzielając inrofmacji od kiedy trwa, po czym kilka minut później obsłużyła klienta samochodem. Inni klienic niż autem co chcą zamówić jedzenie na Mc Drive są gorsi?????To po co piszecie 24 h jak nie ma kto obsługiwać!!!!!!! Proponuje poracować nad personelem bo ODSTRASZA klientów!!!!
odpowiedz
dodał | 0 odpowiedzi | dodano: 2014-06-19
pokaż więcej
Problemy (256)
dodaj
marcin.k
pokaż treść
SKARGA,

Witam pragnę złożyć skargę na managera pracującego w restauracji mc donald przy ul. Toszeckiej w Gliwicach. Zajście miało miejsce w dniu 3.07.2014 około godziny 22.30. Pracownik z plakietką "uczę się" miał wzmożony ruch, potrzebował pomocy po prostu. Owy manager zrobił sobie z tego powód do drwin, podchodzący po mobing, tymbardziej że wystawił całe zajście na opinię publiczą. Osoba na takim stanowisku powinna mieć trochę ogłady, a sprawy interpersonalne załatwiać na osobności, ale w sposób kulturalny i godny!!! Liczę na wyciągniecie konsekwencji wobec tego Pana.
odpowiedz
dodał marcin.k | 0 odpowiedzi | dodano: 2014-07-03
jotek5656
pokaż treść
Witam.
Któregoś dnia, nie pamiętam dokładnie kiedy (jakiś miesiąc temu), wracałem z trasy z Krakowa. Zatrzymałem się na posiłek w waszej restauracji w Łodzi przy ulicy Rzgowskiej-róg Strażackiej. Kupiłem sobie zestaw, oraz deser. W trakcie kończenia posiłku ( siedziałem prawie na przeciwko kas), usłyszałem jakieś krzyki dochodzące z kuchni. Stwierdziłem, że się pracownicy wygłupiają ale po dalszym wsłuchaniu się w to wszystko usłyszałem obelgi rzucane w stronę jednego z pracowników. Stwierdziłem, że się pokłócił jeden z drugim. Chwilę później takie same obelgi usłyszałem już głośniej...tym razem przy stanowiskach kasowych. Była to kobieta ubrana nie jak wszyscy pracownicy, więc wnioskuję, że jest to albo szefowa tego Mc lub jego kierownik. Wyzywała dziewczynę od nieuków bo coś źle zrobiła na kasie oraz źle złożyła zamówienie ( później się zorientowałem, że ta dziewczyna jest "nowa" po rozmowie z osobą która była na sali). Kobieta w białej koszuli ( kierownik?) gdy zauważyła, że ludzie się na nią patrzą poszła w głąb kuchni. Tu nasuwa się moje pytanie: Czy ludzie przychodzący po pracy, z dziećmi, chcący coś zjeść, wasi klienci muszą słuchać czegoś takiego? Czy ta kobieta na pewno jest na odpowiednim stanowisku skoro tak traktuje swoich pracowników? Sam jestem osobą która zawiaduje pracą kilkudziesięciu ludzi i w życiu bym w ten sposób nie postąpił ( czy to nie podchodzi pod mobbing? jeśli już zwracać uwagę to na pewno nie obrażając tej osoby do tego publicznie ! Co to ma znaczyć?!). Nie chciałbym być nawet obsługiwany przez taką osobę jak ta kobieta. Zastanówcie się czy dana Pani odpowiednio dba o wizerunek waszej prężnej firmy. Może było to pojedyncze wystąpienie tej kobiety ale co jeśli Ona robi tak cały czas? Powinniście dbać o swoich pracowników, w końcu to Oni dają wam zarobić te pieniądze. Z taką kadrą zarządzającą tylko psujecie sobie opinie waszych restauracji. Mam zamiar niedługo znów jechać w trasę, przejeżdżając przez Łódź obiecuję, że znów zawitam w tej restauracji ( jak w drodze do
odpowiedz
dodał jotek5656 | 0 odpowiedzi | dodano: 2014-07-05
pokaż treść
Witam wszystkiech O S T R Z E Ż E N I E

z góry chciał bym ostrzec ludzi kupujących w restauracji McD w Nowym Sączu na ul. Aleja Piłusuckiego przede wszystkim na nie miłą obsługę kardy managerskiej jak również przed kanapką grand royal, nie wiem czy we wszystkich restauracjach tak ona wygląda ale za prawie 13zl oczekiwałem coś więcej niż dwa hamburgery w bułce zamoczone w musztardzie z jednym plasterkiem ogórka i cebuli. taniej zamówić 2x zwykłego hamburgera z 5zł taniej i wyjdzie na to samo. Wracając do obsługi na moje pytanie czy kanapka najdroższa w meny wygląda jak zwykły hamburger ( na zdjęciu wygląda całkiem inaczej) odpowiedziała oburzona ze TAK i że wiedziałem co zamawiam. TAKŻE UWAŻAJCIE CO ZAMAWIACIE pozd Michał
odpowiedz
dodał | 0 odpowiedzi | dodano: 2014-08-04
Anadea
pokaż treść
Witam,
W dniu dzisiejszym mój mąż zakupił "na wynos" w Mc Donald\\\'s Małopole 4 McFlurry z Lionem i karmelem. Po przyjeździe do domu okazało się, że w deserze nie ma praktycznie w ogóle karmelu. Lody nie były nawet wymieszane z dodatkami a jedynie posypane z wierzchu małą ilością Liona.
Nie polecam zakupów w tym lokalu.
odpowiedz
dodał Anadea | 0 odpowiedzi | dodano: 2014-08-30
pokaż więcej
Pochwały (148)
dodaj
anonim
pokaż treść
W niedzielę odwiedziłem restaurację Mc Donalds w Łodzi, w Centrum Handlowym Manufaktura (ul. Karskiego 5). Moje zamówienie przyjął mężczyzna o krótkich, ciemnych włosach, o imieniu Marcin. Przywitał mnie słowami: ,,Zapraszam, dzień dobry”. Zamówiłem średnie frytki, Big Maca oraz sok pomarańczowy. Pracownik uważnie słuchał nazw produktów, które zamawiam, ciągle utrzymywał kontakt wzrokowy, był miły. Jednak sprawiał wrażenie nieco przestraszonego. Pracownik niemal natychmiast po przyjęciu mojego zamówienia zajął się jego realizacją. Jako pierwsze na tacy położył frytki oraz paragon z resztą, po chwili poinformował mnie przyjemnym tonem, że na resztę zamówienia będę musiał trochę poczekać. W tym czasie przyjął kolejne zamówienie. Był to Shake czekoladowy za 4.90 zł. Niestety (co mi się nie spodobało) produkt klienta położył na tacy, na której znajdowała się już część mojego zamówienia, do tego wydał klientowi resztę i paragon. Klient zabrał z mojej tacy swojego Shake’a, natomiast nie zauważył swojej reszty i paragonu, które nadal znajdowały się na mojej tacy. Zabrałem więc swoje zamówienie i poszedłem zniesmaczony do stolika. Otrzymałem dokładnie to, co zamówiłem kilka minut wcześniej. Frytki były chrupiące, ciepłe, dobrze osolone. Big Mac – wyglądał apetycznie, wszystkie składniki wewnątrz były równo ułożone. Temperatura odpowiednia. Kanapka była smaczna. Bułka nie pognieciona. Sok pomarańczowy był bardzo smaczny, o odpowiedniej temperaturze (nie za zimny, nie za ciepły). Jednak sytuacja z paragonem i tacą wprawiła mnie nieco w osłupienie. Moim zdaniem jest to niedopuszczalne.
odpowiedz
dodał anonim | 0 odpowiedzi | dodano: 2013-12-12
antosikm
pokaż treść
Chciałem pozdrowić i pochwalić Panią Gosie z Maka na Świętokrzyskiej, mega sympatyczna babeczka, BigMacki zawsze ciepłe, fryteczek nie brakuje i uśmiechu na twarzy również ;)
odpowiedz
dodał antosikm | 0 odpowiedzi | dodano: 2014-01-13
ilona1972
pokaż treść
Witam,

W dniu dzisiejszym tj. 23.04.14 około godziny 20 byłam wraz z rodziną w restauracji Mc Donalds w Wałbrzychu przy ul. Kolejowej. Wjechaliśmy do miejsca przeznaczonego na obsługę osób jadących samochodem. Było kilka samochodów przed nami, jednak cierpliwie czekaliśmy w kolejce. Po około 2 minutach przyszła pora na złożenie zamówienia przez nas. Pani obsługująca miło nas przywitała i po prosiła o złożenie zamówienia. Złożyliśmy duże zamówienie, były to 2 zestawy dla dzieci i inne małe kanapki, pani zaproponowała nam dodatkowo Mc zestaw informując, że jak weźmiemy zestaw+happy meal dziecko otrzyma w prezencie książeczkę-zgodziłam się, chwilę później zapytała o ciastko na deser ( oczywiście się zgodziłam ) . Po chwili usłyszałam słowa" Czy zamówienie na monitorze zgadza się? Oraz kwotę jaką mam zapłacić". Zostałam miło pożegnana i zaproszona do następnego okienka. Pani przyjmująca pieniądze ponownie miło nas przywitała, uśmiechnęła się do dzieci oraz dała im balony, dała nam informację z książkami prosząc o podanie jednego tytułu. Ja niestety nie miałam pojęcia jaką wybrać, więc pani zapytała o wiek dziecka w celu pomocy przy wyborze odpowiedniej książki. Zapłaciłam, zostałam miło pożegnana i zaproszona do ponownego odwiedzenia. Przy następnym okienku ponownie zostałam miło przywitana, otrzymałam swoje zamówienie. Pani wydająca zamówienie również miło mnie pożegnała i zaprosiła do ponownego odwiedzenia.

W domu sprawdziłam całe zamówienie razem z paragonem- otrzymałam zamówienie w całości. Jestem bardzo zadowolona z obsługi , ponieważ nie zawsze zdarza się taka obsługa sympatyczna a za razem pomocna.
odpowiedz
dodał ilona1972 | 0 odpowiedzi | dodano: 2014-03-24
paweel02
pokaż treść
Chciałbym pochwalić obsługę w restauracji w Świnoujściu. Krótki czas oczekiwania w kolejce i na posiłek został umilony przez ciekawą rozmowę z menadżerem. Byłem zdezorientowany ale została zaproponowana mi pomoc przez Pana Waldemara. Pełen satysfakcji wyszedłem najedzony z lokalu z nadzieją na szybki powrót.
odpowiedz
dodał paweel02 | 0 odpowiedzi | dodano: 2014-06-28
pokaż więcej
Forum dyskusyjne
załóż temat
Brak tematów dla tej firmy. DODAJ SWOJĄ OPINIĘ!
Zdjęcia (0)
dodaj
Brak plików dla tej firmy. DODAJ ZDJĘCIE!
Mc Donald's
Zostań naszym audytorem
MRtec.pl - zostań audytorem!
Reklama