Mc Donald's
ładuję dane...
podziel się opinią!
  • Pytanie
  • Pomysł
  • Problem
  • Pochwała


...zadaj pytanie, przedstaw pomysł, zgłoś problem lub pochwal firmę Mc Donald's.

Kliknij, aby dodać wpis.

[5]
[5]
  1. 37
  2. 23
  3. 9
  4. 10
  5. 25
  6. 16
  7. 55
  8. 6
  9. 40
  10. 9
  11. 7
  12. 46
  13. 13
  14. 16
  15. 27
  16. 19
Jak klienci oceniają Mc Donald's?
 
 
37%
 
31%
 
40%
 
60%
 
28%
 
22%
 
53%
 
43%

wiedzę personelu
jakość obsługi
cenę produktów/ usług
dostępny asortyment
organizację pracy
czas obsługi
wygląd punktu
jakość produktów/usług

Pytania (16)
dodaj
shatsi
pokaż treść
Witam,proszę o informację czy w przypadku czynnych min 2 kas w Mc Donald\'s kolejka powinna być jedna czy dwie - do każdej kasy osobno? Wczoraj odwiedziłam restaurację na dolnym śląsku i dowiedziałam się od OBURZONEJ kierowniczki, że kolejka jest jedna i żebym poszła na koniec ognka a właściwie ogona. Uważam że jest to bezsensowne z czysto psychologicznego podejścia. Gdy widzę jedną dużą kolejkę - wychodzę. Dwie mniejsze - zostaję. Proszę o informację jakie są zasady obsługiwania klientów w sieci Mc Donald\'s

Kasia
odpowiedz
dodał shatsi | 0 odpowiedzi | dodano: 2014-04-23
k.ostrzyk
pokaż treść
Witam,
Wczoraj na ulicy Górczewskiej kupiłem w MCDrivie kupiłem Sheyka czekalodowego. Pani w okienku podała mi waniliowego a kiedy zwróciłem jej uwagę, ze to nie czekoladowy powiedziała, że teraz tak one wygladają. Grzecznie poprosiłem żeby mi go wymieniła po czym wymieniła go. Pani w okiengu okazała mi swoje wielkie niezadowolenie że musiała wymienić mi niewłaściwe zamówienie. Za produkt zapłaciłem kartą (zblizeniowo), ale nie otrzymałem potwierdzenia ani paragonu. Zatrzymałem się na parkinu i poszedłem do menagera zmiany i opowiedziałem jej sytuacje. Pani w okienu powiedziała, ze został mi wydany paragon i potwierdzenie transakcji. Nalegałem aby menager poszukał dokumentu potwierdzającego zapłatę I znalazł się mój paragon, ale potwierdzenie tranzakcji już nie. Uważam, że przydałoby się jakieś szkolenie z dobrago zachowania niektórym pracownikom McDonalds na ulicy Górczewskiej
odpowiedz
dodał k.ostrzyk | 0 odpowiedzi | dodano: 2014-04-14
pest
pokaż treść
od dnia dzisiejszego tj. 14.03.2014, moja noga nigdy, nie przestąpi progu tej restauracji, ba, jest to ostatni dzień w którym kiedykolwiek przyszło mi do głowy aby wybrać się na posiłek do Mc Donalds (pomimo swojej dotychczasowej sympatii). niewiedzieć czemu po badaniach lekarskich na którch musiałem być na czczo wpadł mi \'\'genialny\'\' pomysł nasycenia kubków smakowych moim(do dzisaj) ulubionym Bic Mackiem...obrałem więc azymut na restaurację na włbrzyskiej (al. Lotników). Chciałem umyć ręce, jak również z skorzystać z toalety nim ugrząznę w permanatnych w tym lokalu kolejkach, i w oczekiwaniu na ulubioną bułę (konwencja fast food chyba gdzieś umknęła) okazało się jednak że MUSZĘ posiadać paragon wszak na klamkach do WC jakiś geniusz postanowił zamontować klawiaturkę na której klient ma podjąć wyzwanie i wpisać kod z paragonu...pomysł powalił mnie na kolana...ze wszechmiar pozbawił mnie apetytu, bo z pełnym pęcherzem cięzko jest też skupić się na jedzeniu...mam nadzieję że ktoś z rozwolnieniem niezdaży z tym bujaniem się z klamką i za przeproszeniem zesra się na podłogę :))
odpowiedz
dodał pest | 0 odpowiedzi | dodano: 2014-03-14
studzinski
pokaż treść
Dlaczego zlikwidowano McFlurry z chałwą? To cios w serce :-(
odpowiedz
dodał studzinski | 0 odpowiedzi | dodano: 2014-02-24
jadzia12
pokaż treść
Witam dnia 14.02.2014 około godz 19 roku odwiedziałam restauracje mcdonald na targówku przy kinie jestem osobą niepełnosprawną stanełam w kolejce gdy zauważył mie Pan w niebieskiej koszuli pomimo kolejki zaprosil mie do swjej kasy poczym zamówiłam zestaw musiałam zaczekać chwilke Pan poprosił żebym usiadł przy stoliku przyczym zrobił mi jeszcze miejsce bo byłam na wózku i poodsówał krzesełka i doniósł zamówienie był bardzo miły i sympatyczny bede odwiedzała ten punkt dla takich wyrozumiałych ludzi jak Pan Hubert z poważaniem Jadwiga Agustyniak
odpowiedz
dodał jadzia12 | 0 odpowiedzi | dodano: 2014-02-20
pokaż kolejne
Problemy (234)
dodaj
shatsi
pokaż treść
Witam, wczoraj odwiedziłam restaurację i dowiedziałam się od oburzonej kierowniczki, że kolejka jest jedna i żebym poszła na koniec ognka a właściwie ogona. Uważam że jest to bezsensowne z czysto psychologicznego punktu widzenia. Gdy widzę jedną dużą kolejkę - wychodzę. Dwie mniejsze - zostaję. Czy naprawdę takie zasady obsługi klientów obowiązują w sieci Mc Donald,s??

Kasia
odpowiedz
dodał shatsi | 0 odpowiedzi | dodano: 2014-04-23
aniad
pokaż treść
Mcdonald na Trakcie Brzeskim W Wesołej. W dniu 17.04.14 kolo 21 zamówiłam 2x zestaw z big mac i male frytki. Po 10 min uslyszalam na kuchni pytanie kto wydaje moje zamowienie, jak dotej pory nie bylo chetnych. Oczywiscie w tym czasie kolejne osoby juz siedzialy przy stolikach ze swoimi zamowieniami. Zapytana pani kierownik czy jeszcze dlugo bede czekac powiedziala (nie sprawdziwszy jaka jest sytuacja), ze to dlatego, że kanapki sie jeszcze robia (czekaly na tacy przy kuchni). W sumie po 13 min dostalam zamowienie bez malych frytek. Na moje zapytanie o nie nikt mi nie raczyl odpowiedzieć. W zamian nie uslyszalam nawet przepraszam, nie wspominajac nawet o deserze. Nie wiem czy to jest wina nowego systemu przyjmowania i wydawania zamówień, ktory w tym miejscu sie nie sprawdza (wieczne kolejki) czy tego, ze jest za malo pracownikow na zmianie.
odpowiedz
dodał aniad | 0 odpowiedzi | dodano: 2014-04-17
k.ostrzyk
pokaż treść
Witam,
Wczoraj na ulicy Górczewskiej kupiłem w MCDrivie kupiłem Sheyka czekalodowego. Pani w okienku podała mi waniliowego a kiedy zwróciłem jej uwagę, ze to nie czekoladowy powiedziała, że teraz tak one wygladają. Grzecznie poprosiłem żeby mi go wymieniła po czym wymieniła go. Pani w okiengu okazała mi swoje wielkie niezadowolenie że musiała wymienić mi niewłaściwe zamówienie. Za produkt zapłaciłem kartą (zblizeniowo), ale nie otrzymałem potwierdzenia ani paragonu. Zatrzymałem się na parkinu i poszedłem do menagera zmiany i opowiedziałem jej sytuacje. Pani w okienu powiedziała, ze został mi wydany paragon i potwierdzenie transakcji. Nalegałem aby menager poszukał dokumentu potwierdzającego zapłatę I znalazł się mój paragon, ale potwierdzenie tranzakcji już nie. Uważam, że przydałoby się jakieś szkolenie z dobrago zachowania niektórym pracownikom McDonalds na ulicy Górczewskiej
odpowiedz
dodał k.ostrzyk | 0 odpowiedzi | dodano: 2014-04-14
sergiusz.kp
pokaż treść
Dnia 11.04 przyszedłem do McDonlads do Katowic na ul. Stawową, ponieważ pobrałem aplikacje firmy gdzie dostałem kupon na małe frytki. problem w tym że przychodząc do tej restauracji bardzo niemiła managerka powiedziała że nie wyda mi frytek ponieważ nie miałem na dole przycisku aktywuj kupon na tablecie, twierdząc że data ....2015 jest datą wykorzystania kuponu. Może ja tego jeszcze nie wiem ale mamy chyba rok 2014 a tamta data jest wyznacznikiem ważności kuponu. więc uparta i arogancka pani manager po prostu poinformowała że nie wyda mi tych frytek. Więc nie bardzo rozumiem po co są te kupony. Straciłem apetyt na McDonalda na nabliższy czas ;/
odpowiedz
dodał sergiusz.kp | 0 odpowiedzi | dodano: 2014-04-12
klient006
pokaż treść
Mc Donald\'s w Chełmie,nie pierwszy raz zdarzyło mi aby pomylono tam zamówienie, tzn nie wiem pani wciskała co innego niż zamawiałem, ale tłumaczyłem sobie tym że nie doświadczona jeszcze ekipa bo młody Mc Donald\'s, ale wczoraj to już było przegięcie znów pomylono zamówienie ale to nic, zamówiłem 3x mcflurry ale po odebraniu kubeczka patrze a tam jest 1/3 kubeczka (nie pierwszy raz zamawiam mcflurry to wiem jakto mniej wiecej powinno wygladac, nawet jak by nikt wczesniej nie zamawiał bez problemu by zauważył ze coś jest nie tak), więc poszedłem grzecznie z reklamacja do pani która mnie obsługiwała i mowie ze cos z tymi porcjami jest nie tak duzo za małe, a ta pani mi powiedziała ze przciez ma pan 3/4 kubeczka mało nie wyskoczyłem z siebie, dorosła kobieta dorosłemu facetowi chce wcisnąc co innego niż widzi (chyba ze poprostu nie wie ile to jest 3/4 ale tak było na szkoleniu to tyle mowi). NIe zadowolony z rezultatu rozmowy poszedłem z ta sprawa do pani Menager, i mowie to samo to ta mi mowi ze jest ok 3lub4 obroty w maszynie juz nie pamietam ile powiedziała i odszedła zachowała sie bardzo nie profesjonalnie i zlekcewarzyła mnie jako klienta. (Zastanawiam sie jak ta pani menager zauwazyła ze tam były 3-4 obroty jak ten lod juz byl wstepnie roztopiony, ale tak jak mowie ludzie bez wyobrazni tak im powiedzieli na szkoleniu tak mowia dalej i mysla ze wcisna ciemnote). Wczoraj próbowałem się dodzwonic na infolinie Mc Donald\'s aby złozyc skarge, ale niestety nie udało mi się. Spróbuje dziś to zrobic, jezeli mi sie nie uda skontaktuje sie z rzecznikiem praw konsumenta. Nie chodzi o glupiego loda za tam pare zl, ale o podejscie do klienta które było bardzo lekcewarzace i nieprofesjonalne tak sie nie traktuje ludzi w XXI wieku, dlatego bede chciał cos z tym zrobic.
odpowiedz
dodał klient006 | 0 odpowiedzi | dodano: 2014-04-04
pokaż kolejne
Pochwały (146)
dodaj
ilona1972
pokaż treść
Witam,

W dniu dzisiejszym tj. 23.04.14 około godziny 20 byłam wraz z rodziną w restauracji Mc Donalds w Wałbrzychu przy ul. Kolejowej. Wjechaliśmy do miejsca przeznaczonego na obsługę osób jadących samochodem. Było kilka samochodów przed nami, jednak cierpliwie czekaliśmy w kolejce. Po około 2 minutach przyszła pora na złożenie zamówienia przez nas. Pani obsługująca miło nas przywitała i po prosiła o złożenie zamówienia. Złożyliśmy duże zamówienie, były to 2 zestawy dla dzieci i inne małe kanapki, pani zaproponowała nam dodatkowo Mc zestaw informując, że jak weźmiemy zestaw+happy meal dziecko otrzyma w prezencie książeczkę-zgodziłam się, chwilę później zapytała o ciastko na deser ( oczywiście się zgodziłam ) . Po chwili usłyszałam słowa" Czy zamówienie na monitorze zgadza się? Oraz kwotę jaką mam zapłacić". Zostałam miło pożegnana i zaproszona do następnego okienka. Pani przyjmująca pieniądze ponownie miło nas przywitała, uśmiechnęła się do dzieci oraz dała im balony, dała nam informację z książkami prosząc o podanie jednego tytułu. Ja niestety nie miałam pojęcia jaką wybrać, więc pani zapytała o wiek dziecka w celu pomocy przy wyborze odpowiedniej książki. Zapłaciłam, zostałam miło pożegnana i zaproszona do ponownego odwiedzenia. Przy następnym okienku ponownie zostałam miło przywitana, otrzymałam swoje zamówienie. Pani wydająca zamówienie również miło mnie pożegnała i zaprosiła do ponownego odwiedzenia.

W domu sprawdziłam całe zamówienie razem z paragonem- otrzymałam zamówienie w całości. Jestem bardzo zadowolona z obsługi , ponieważ nie zawsze zdarza się taka obsługa sympatyczna a za razem pomocna.
odpowiedz
dodał ilona1972 | 0 odpowiedzi | dodano: 2014-03-24
antosikm
pokaż treść
Chciałem pozdrowić i pochwalić Panią Gosie z Maka na Świętokrzyskiej, mega sympatyczna babeczka, BigMacki zawsze ciepłe, fryteczek nie brakuje i uśmiechu na twarzy również ;)
odpowiedz
dodał antosikm | 0 odpowiedzi | dodano: 2014-01-13
anonim
pokaż treść
W niedzielę odwiedziłem restaurację Mc Donalds w Łodzi, w Centrum Handlowym Manufaktura (ul. Karskiego 5). Moje zamówienie przyjął mężczyzna o krótkich, ciemnych włosach, o imieniu Marcin. Przywitał mnie słowami: ,,Zapraszam, dzień dobry”. Zamówiłem średnie frytki, Big Maca oraz sok pomarańczowy. Pracownik uważnie słuchał nazw produktów, które zamawiam, ciągle utrzymywał kontakt wzrokowy, był miły. Jednak sprawiał wrażenie nieco przestraszonego. Pracownik niemal natychmiast po przyjęciu mojego zamówienia zajął się jego realizacją. Jako pierwsze na tacy położył frytki oraz paragon z resztą, po chwili poinformował mnie przyjemnym tonem, że na resztę zamówienia będę musiał trochę poczekać. W tym czasie przyjął kolejne zamówienie. Był to Shake czekoladowy za 4.90 zł. Niestety (co mi się nie spodobało) produkt klienta położył na tacy, na której znajdowała się już część mojego zamówienia, do tego wydał klientowi resztę i paragon. Klient zabrał z mojej tacy swojego Shake’a, natomiast nie zauważył swojej reszty i paragonu, które nadal znajdowały się na mojej tacy. Zabrałem więc swoje zamówienie i poszedłem zniesmaczony do stolika. Otrzymałem dokładnie to, co zamówiłem kilka minut wcześniej. Frytki były chrupiące, ciepłe, dobrze osolone. Big Mac – wyglądał apetycznie, wszystkie składniki wewnątrz były równo ułożone. Temperatura odpowiednia. Kanapka była smaczna. Bułka nie pognieciona. Sok pomarańczowy był bardzo smaczny, o odpowiedniej temperaturze (nie za zimny, nie za ciepły). Jednak sytuacja z paragonem i tacą wprawiła mnie nieco w osłupienie. Moim zdaniem jest to niedopuszczalne.
odpowiedz
dodał anonim | 0 odpowiedzi | dodano: 2013-12-12
anonim
pokaż treść
W trakcie oczekiwania w długiej kolejce, dzieci zaczęły się niecierpliwić, zachowywały się coraz głośniej, co sprawiało że sytuacja wśród klientów stawała się coraz mniej przyjemna. W tej sytuacji jedna z pań która zakończyła sprzątać, podeszła do dzieci zabrała je do witryny z zabawkami i przez kilka minut zabawiała dzieci. Moim zdaniem wykazała się kreatywnością i zachowanie wykraczającym poza podstawowy zakres pracy. Duży plus
odpowiedz
dodał anonim | 0 odpowiedzi | dodano: 2013-09-16
anonim
pokaż treść
Przeprowadzając audyt w niedziele, w restauracji Mc Donalds, która znajduje sie na trasie Wrocław- Warszawa, mimo ogromnej ilości klientów i wielkiego zamieszania pracownicy byli niezwykle uprzejmi i doskonale zorganizowani
odpowiedz
dodał anonim | 0 odpowiedzi | dodano: 2013-09-13
pokaż kolejne
Forum dyskusyjne
załóż temat
Brak tematów dla tej firmy. DODAJ SWOJĄ OPINIĘ!
Zdjęcia (0)
dodaj
Brak plików dla tej firmy. DODAJ ZDJĘCIE!
\
Mc Donald's
Klienci firmy
lukaszs1920
lukaszs1920 zadał pytanie
kanapki

paradoxilbn

Zostań naszym audytorem
MRtec.pl - zostań audytorem!
Reklama

Kampania Dbamy o jakość!
  URI STRING  
/Mc-Donalds
  CLASS/METHOD  
firma/index
  MEMORY USAGE  
9,412,376 bytes
  BENCHMARKS  
Loading Time Base Classes  0.0133
Controller Execution Time ( Firma / Index )  0.3307
Total Execution Time  0.3442
  GET DATA  
No GET data exists
  POST DATA  
No POST data exists
  DATABASE:  pok   QUERIES: 32   
0.0072   INSERT INTO `ci_sessions(`session_id`, `ip_address`, `user_agent`, `last_activity`) VALUES ('72eb042f4c36a6d33e321f704d9003a1''54.82.229.76''CCBot/2.0 (http://commoncrawl.org/faq/)'1398281449) 
0.0001   SET NAMES 'utf8' 
0.0001   SELECT opis,id FROM firmy WHERE opis2 LIKE 'Mc-Donalds' LIMIT 1 
0.0001   SELECT FROM firmy_dane WHERE idfirma=4068 
0.0115   SELECT ile FROM statystyka WHERE idFirma=4068 AND idLok=AND data='2014-04-23' 
0.0098   UPDATE statystyka SET ile=ile+WHERE idFirma=4068 AND idLok=AND data='2014-04-23' 
0.0001  
      SELECT m
.opis AS miastol.opisl.idw.opis AS woj
      FROM lokalizacja l
      INNER JOIN miasta m
        ON m
.id=l.idMiasto
      INNER JOIN wojewodztwa w
        ON w
.id=m.idWoj
      WHERE dotyczy
=3
      
AND lng=AND lat=AND lat!=-1
       
AND l.idFirma=4068 
      ORDER BY id ASC
      LIMIT 10
     
0.0001  
        SELECT w
.opis2,w.opisCOUNT(l.id) AS ile
        FROM lokalizacja l
        INNER JOIN miasta m
          ON m
.id=l.idMiasto
        INNER JOIN wojewodztwa w
          ON w
.id=m.idWoj
        WHERE l
.idFirma=4068
        GROUP BY w
.id
       
0.0318  
        
(
          
SELECT o.ido.opiso.tytulo.moodo.tso.idKato.podbicia,
          
count(oo.id) AS odp,
          
u.loginu.login2u.avatar
          FROM opinie o
           INNER JOIN lokalizacja l ON l
.id=o.idLokalizacja 
          LEFT JOIN opinie_o oo
            ON oo
.idOpinia=o.id
          INNER JOIN users u
            ON u
.id=o.idUser
          WHERE  l
.idFirma=4068 
          
AND o.idKat=1
          GROUP BY o
.id
          ORDER BY o
.id DESC
        
)
        
UNION
      
        
(
          
SELECT o.ido.opiso.tytulo.moodo.tso.idKato.podbicia,
          
count(oo.id) AS odp,
          
u.loginu.login2u.avatar
          FROM opinie o
           INNER JOIN lokalizacja l ON l
.id=o.idLokalizacja 
          LEFT JOIN opinie_o oo
            ON oo
.idOpinia=o.id
          INNER JOIN users u
            ON u
.id=o.idUser
          WHERE  l
.idFirma=4068 
          
AND o.idKat=2
          GROUP BY o
.id
          ORDER BY o
.id DESC
        
)
        
UNION
      
        
(
          
SELECT o.ido.opiso.tytulo.moodo.tso.idKato.podbicia,
          
count(oo.id) AS odp,
          
u.loginu.login2u.avatar
          FROM opinie o
           INNER JOIN lokalizacja l ON l
.id=o.idLokalizacja 
          LEFT JOIN opinie_o oo
            ON oo
.idOpinia=o.id
          INNER JOIN users u
            ON u
.id=o.idUser
          WHERE  l
.idFirma=4068 
          
AND o.idKat=3
          GROUP BY o
.id
          ORDER BY o
.id DESC
        
)
        
UNION
      
        
(
          
SELECT o.ido.opiso.tytulo.moodo.tso.idKato.podbicia,
          
count(oo.id) AS odp,
          
u.loginu.login2u.avatar
          FROM opinie o
           INNER JOIN lokalizacja l ON l
.id=o.idLokalizacja 
          LEFT JOIN opinie_o oo
            ON oo
.idOpinia=o.id
          INNER JOIN users u
            ON u
.id=o.idUser
          WHERE  l
.idFirma=4068 
          
AND o.idKat=4
          GROUP BY o
.id
          ORDER BY o
.id DESC
        
)
        
       
0.0002   SELECT o.idKat,count(o.id) AS ile FROM opinie o  INNER JOIN lokalizacja l ON l.id=o.idLokalizacja  WHERE  l.idFirma=4068  GROUP BY o.idKat 
0.0004  
      SELECT a
.id,a.opis
      FROM ankieta a
      WHERE idFirma
=0
      ORDER BY rand
()
      
LIMIT 1
     
0.0002  
      SELECT a
.opisAVG(a2o.odp) AS wynik
      FROM ankieta a
      INNER JOIN ankieta2odp a2o
        ON a2o
.idPytanie=a.id
      INNER JOIN lokalizacja l
        ON l
.id=a2o.idLokalizacja
      WHERE a
.idFirma=0
      
AND l.idFirma=4068
      GROUP BY a
.id
     
0.0001   SELECT zielonypomaranczowy FROM firmy2kolor WHERE idFirma=4068 LIMIT 1 
0.0002   SELECT www FROM firmy_dane WHERE idFirma=4068 LIMIT 1 
0.0015   SELECT id,opis,opis2 FROM lokalizacja WHERE idFirma=4068 AND dotyczy=ORDER BY rand() LIMIT 5 
0.0001   SELECT idUser FROM firmy2users WHERE idFirma=4068 AND idUser=LIMIT 1 
0.0138   SELECT opis,opis2 FROM firmy ORDER BY rand() LIMIT 5 
0.0003  
      SELECT u
.login,u.login2,u.avatar
      FROM firmy2users f2u
      INNER JOIN users u
        ON u
.id=f2u.idUser
      WHERE f2u
.idFirma=4068
      ORDER BY data DESC
      LIMIT 4
     
0.0003  
        SELECT l
.lat,l.lngl.opis AS lokl.opis2 AS lok2m.opis AS miastom.opis2 AS miasto2w.opis AS wojw.opis2 AS woj2
        FROM lokalizacja l
        INNER JOIN miasta m
          ON m
.id=l.idMiasto
        INNER JOIN wojewodztwa w
          ON w
.id=m.idWoj
        
        WHERE
         l
.idFirma=4068 
        
        
AND l.lat!=AND l.lat!=-1
        GROUP BY lat
,lng
        LIMIT 200
       
0.0002   SELECT idplik FROM galeria WHERE idFirma=4068 
0.0001   SELECT COUNT(idFirma) AS ile FROM lubie WHERE idFirma=4068 AND co=
0.0001   SELECT COUNT(idFirma) AS ile FROM lubie WHERE idFirma=4068 AND co=
0.0005  
      SELECT g
.id as idGazetkigp.id as idPlikgp.plik as plik
      FROM gazetki g
        INNER JOIN gazetki_pliki gp ON g
.id=gp.idGazetki
        WHERE g
.idFirma=4068 AND g.ts<=NOW()
      
ORDER BY idGazetki DESCidPlik ASC
     
0.0001   SELECT idopiskoddata FROM kody_rabatowe WHERE idFirma=4068 
0.0001   SELECT idFirma FROM kody_rabatowe_zadanie WHERE idFirma=4068 AND status=
0.0001  
      SELECT ft
.idft.opisft.opis2ft.tsu.loginu.login2u.avatar,
        (
SELECT count(id) FROM forum_posty WHERE idTemat=ft.id)-as ile_odp
      FROM forum_tematy ft
        INNER JOIN users u ON u
.id=ft.idUser
      WHERE ft
.idFirma=4068
     
0.0001   SELECT idtytultytul2opists FROM news WHERE idFirma=4068 ORDER by ts DESC LIMIT 5 
0.0005   INSERT INTO inserty (idUser,opis,ip,uri) VALUES (0'Problem-dotyczyl-schematycznego-podejscia-''54.82.229.76''/Mc-Donalds') 
0.0002   INSERT INTO inserty (idUser,opis,ip,uri) VALUES (0'Problem-dotyczyl-schematycznego-podejscia-''54.82.229.76''/Mc-Donalds') 
0.0002   INSERT INTO inserty (idUser,opis,ip,uri) VALUES (0'Problem-dotyczyl-schematycznego-podejscia-''54.82.229.76''/Mc-Donalds') 
0.0003   SELECT id FROM firmaAnkieta WHERE idFirma=4068 AND idLokalizacja=10 AND status=LIMIT 1 
0.0001   SELECT id FROM firmaAnkieta WHERE idFirma=4068 AND idLokalizacja=AND status=LIMIT 1