Mc Donald's
ładuję dane...
podziel się opinią!
  • Pytanie
  • Pomysł
  • Problem
  • Pochwała


...zadaj pytanie, przedstaw pomysł, zgłoś problem lub pochwal firmę Mc Donald's.

Kliknij, aby dodać wpis.

[13]
[17]
Jak klienci oceniają Mc Donald's?
 
 
37%
 
31%
 
40%
 
60%
 
28%
 
22%
 
53%
 
43%

wiedzę personelu
jakość obsługi
cenę produktów/ usług
dostępny asortyment
organizację pracy
czas obsługi
wygląd punktu
jakość produktów/usług

Pytania (14)
dodaj
k.ostrzyk
pokaż treść
Witam,
Wczoraj na ulicy Górczewskiej kupiłem w MCDrivie kupiłem Sheyka czekalodowego. Pani w okienku podała mi waniliowego a kiedy zwróciłem jej uwagę, ze to nie czekoladowy powiedziała, że teraz tak one wygladają. Grzecznie poprosiłem żeby mi go wymieniła po czym wymieniła go. Pani w okiengu okazała mi swoje wielkie niezadowolenie że musiała wymienić mi niewłaściwe zamówienie. Za produkt zapłaciłem kartą (zblizeniowo), ale nie otrzymałem potwierdzenia ani paragonu. Zatrzymałem się na parkinu i poszedłem do menagera zmiany i opowiedziałem jej sytuacje. Pani w okienu powiedziała, ze został mi wydany paragon i potwierdzenie transakcji. Nalegałem aby menager poszukał dokumentu potwierdzającego zapłatę I znalazł się mój paragon, ale potwierdzenie tranzakcji już nie. Uważam, że przydałoby się jakieś szkolenie z dobrago zachowania niektórym pracownikom McDonalds na ulicy Górczewskiej
odpowiedz
dodał k.ostrzyk | 0 odpowiedzi | dodano: 2014-04-14
shatsi
pokaż treść
Witam,proszę o informację czy w przypadku czynnych min 2 kas w Mc Donald\'s kolejka powinna być jedna czy dwie - do każdej kasy osobno? Wczoraj odwiedziłam restaurację na dolnym śląsku i dowiedziałam się od OBURZONEJ kierowniczki, że kolejka jest jedna i żebym poszła na koniec ognka a właściwie ogona. Uważam że jest to bezsensowne z czysto psychologicznego podejścia. Gdy widzę jedną dużą kolejkę - wychodzę. Dwie mniejsze - zostaję. Proszę o informację jakie są zasady obsługiwania klientów w sieci Mc Donald\'s

Kasia
odpowiedz
dodał shatsi | 0 odpowiedzi | dodano: 2014-04-23
magda_ann
pokaż treść
Nagminnie we Wrocławiu na Bardzkiej prawie za każdym razem pracownicy na Mc Drive zapomniają w zamówieniu o jednym z produktów. Rozumiem, że można zapomnieć jeden, dwa razy, bo pracują w pośpiechu. Ale wydaje już mi się, że to jest złodziejstwo,a nie pośpiech ze wzg. na ilość takich pomyłek. Za każdym razem trzeba kontrolować już swoje zamówienie. Niestety problem nie dotyczy tylko ul. Bardzkij.
odpowiedz
dodał magda_ann | 0 odpowiedzi | dodano: 2014-05-28
pokaż treść
Nagawczyna 245 C byliśmy z bratem na rowerach w Mc Drive zamówić coś do jedzienia i czekaliśmy 10 minut pod okienkiem zanim opryskliwa Pani łaskawie podeszła do okienka mówiąc,że jest 30 MIN przerwa techniczna, nie udzielając inrofmacji od kiedy trwa, po czym kilka minut później obsłużyła klienta samochodem. Inni klienic niż autem co chcą zamówić jedzenie na Mc Drive są gorsi?????To po co piszecie 24 h jak nie ma kto obsługiwać!!!!!!! Proponuje poracować nad personelem bo ODSTRASZA klientów!!!!
odpowiedz
dodał | 0 odpowiedzi | dodano: 2014-06-19
pokaż więcej
Problemy (49)
dodaj
sylwusw
pokaż treść
Mam pytanie: Jeżeli jest możliwość wydrukowania kuponu ze strony to dlaczego Pani w Płocku na Wyszogrodzkiej miała problem przyjąć wydrukowany kupon? Czy to jakieś nieporozumienie ? Poprosiłam Panią manager, gdyż prcownik mógł nie być poinformowany
Pani manager WIOLA upierała się że to promocja Aplikacji Mobilnej a ja się upierałam że kupony można wydrukować ze strony. I Pani manager kazała mi przeczytać regulamin a chyba warto aby ona przeczytała go na głos bo chyba jest nie doinformowana.
Proszę o wyjaśnienie czy dotyczy to tylko aplikacji mobilnej czy ważne są kupony wydrukowane ?
Ponadto jestem zdrugotana kompetencją tej osoby i chyba wrto byłoby udzielić tej pani pouczenia lub poinforomować ją jaka jest promocja.
Proszę coś z tym zrobićbo zniechęca to gości do odwiedzania restauracji
odpowiedz
dodał sylwusw | 0 odpowiedzi | dodano: 2014-12-02
sylwusw
pokaż treść
Mam pytanie: Jeżeli jest możliwość wydrukowania kuponu ze strony to dlaczego Pani w Płocku na Wyszogrodzkiej miała problem przyjąć wydrukowany kupon? Czy to jakieś nieporozumienie ? Poprosiłam Panią manager, gdyż prcownik mógł nie być poinformowany
Pani manager WIOLA upierała się że to promocja Aplikacji Mobilnej a ja się upierałam że kupony można wydrukować ze strony. I Pani manager kazała mi przeczytać regulamin a chyba warto aby ona przeczytała go na głos bo chyba jest nie doinformowana.
Proszę o wyjaśnienie czy dotyczy to tylko aplikacji mobilnej czy ważne są kupony wydrukowane ?
Ponadto jestem zdrugotana kompetencją tej osoby i chyba wrto byłoby udzielić tej pani pouczenia lub poinforomować ją jaka jest promocja.
Proszę coś z tym zrobićbo zniechęca to gości do odwiedzania restauracji
odpowiedz
dodał sylwusw | 0 odpowiedzi | dodano: 2014-12-02
olaa94
pokaż treść
Witam, w dniu 5.02.15 odwiedziłam wraz z koleżanką restauracje McDonald\\\'s w Warszawskiej Arkadii. Kolezanka zamówiła kanapkę drwala (zaznacze ze jest prawdziwym rarytasem w restauracji) , z kolei ja zamówiłam zakręcone frytki. Juz na samym początku kasjer który nas obsługiwał miał wyraz twarzy jakby stał tam za karę i obsługiwał nas "na odwal sie" (osobiście pracuje w kawiarni dlatego było to dla mnie rażące podejście do klienta ) . Koleżanka po wydaniu reszty rozmyślila się i chciała zamienić sama kanapkę na cały zestaw, dlatego też zapytałam przemiłego Pana czy mógłby to zmienić ( wystarczylaby przecież sama doplata) na co on odmówił wykonania czynności tłumacząc ze ma już to wbite. Obok stał manager dlatego dziwie się ze nie mógł poprosić go o pomoc , jeśli faktycznie byłoby to niemożliwe, rozumiem. Oczywiście kasjer uprzedzil nas o czasie oczekiwania, ale nie zaznaczył ze to będzie AŻ TAK DŁUGO. W końcu dostalysmy nasze zamówienie, a zamiast sosu śmietanowego do zakręconych frytek otrzymalam odrobinę własnego z czegoś sosu do małego plastikowego pudeleczka. Sosu starczyło mi zaledwie na 3 frytki z całej porcji w dodatku nawet nie zostałam uprzedzona i zapytana o to czy mogę dostać sos w takiej postaci. Ogólnie jestem niezadowolona PRZEDE WSZYSTKIM Z OBSŁUGI, oraz nieestetycznego podania zamówienia. Dziekuje pozdrawiam. Aleksandra
odpowiedz
dodał olaa94 | 0 odpowiedzi | dodano: 2015-02-05
agata1994
pokaż treść
Co to za kpiny
odpowiedz
dodał agata1994 | 0 odpowiedzi | dodano: 2015-02-09
pokaż więcej
Pochwały (9)
dodaj
ania89
pokaż treść
Pozdrawiam Pana w białej koszuli, który sprzedał mi dziś rano kawę w mc cafe na nowym dworcu pkp koło galerii krakowskiej, naprawdę miła obsługa a kawka pyszna :)
odpowiedz
dodał ania89 | 0 odpowiedzi | dodano: 2014-09-06
tomekww
pokaż treść
Cudowna obsługa w McCafé w Polkowicach. Uśmiech pani Joanny w sobotę 7.11 dodał sił, a carmel latte macchiato śliczne i wysmienite!
odpowiedz
dodał tomekww | 0 odpowiedzi | dodano: 2014-11-11
Pancita44
pokaż treść
Chciałabym podziękować za dzisiejszą (05.02.15r. z rana)obsługę w McCafe w Manufakturze w Łodzi.
Bardzo sympatyczna pani pomogła mi w wyborze kawy i przepysznego ciasta. Jej uśmiech poprawił mi humor na cały dzień. Chętnie odwiedzę ich ponownie i serdecznie polecam tą restaurację :)
odpowiedz
dodał Pancita44 | 0 odpowiedzi | dodano: 2015-02-05
anetawęglarek
pokaż treść
Bardzo lubię kawę z McCafe więc odwiedziłam restauracje w manufakturze w Łodzi. Chciałam podziękować panią za miłą i szybką obsługę oraz za pomoc w doniesieniu zamówienia do stolika. Podoba mi się, że McCafe nie jest połączone z McDonaldem (pierwszy raz się z tym spotkałam), można spokojnie usiąść napić się kawy i zjeść pyszne ciastko. Jeszcze raz dziękuję i na pewno pojawię się tam ponownie.
odpowiedz
dodał anetawęglarek | 0 odpowiedzi | dodano: 2015-02-13
pokaż więcej
Forum dyskusyjne
załóż temat
kenzo
dodał(a): kenzo | 0 odpowiedzi | dodano: 2014-09-11 10:59:19
Zdjęcia (0)
dodaj
Brak plików dla tej firmy. DODAJ ZDJĘCIE!
Mc Donald's
Zostań naszym audytorem
MRtec.pl - zostań audytorem!
Reklama