Mc Donald's
ładuję dane...
podziel się opinią!
  • Pytanie
  • Pomysł
  • Problem
  • Pochwała


...zadaj pytanie, przedstaw pomysł, zgłoś problem lub pochwal firmę Mc Donald's.

Kliknij, aby dodać wpis.

[11]
[12]
Jak klienci oceniają Mc Donald's?
 
 
37%
 
31%
 
40%
 
60%
 
28%
 
22%
 
53%
 
43%

wiedzę personelu
jakość obsługi
cenę produktów/ usług
dostępny asortyment
organizację pracy
czas obsługi
wygląd punktu
jakość produktów/usług

Pytania (14)
dodaj
k.ostrzyk
pokaż treść
Witam,
Wczoraj na ulicy Górczewskiej kupiłem w MCDrivie kupiłem Sheyka czekalodowego. Pani w okienku podała mi waniliowego a kiedy zwróciłem jej uwagę, ze to nie czekoladowy powiedziała, że teraz tak one wygladają. Grzecznie poprosiłem żeby mi go wymieniła po czym wymieniła go. Pani w okiengu okazała mi swoje wielkie niezadowolenie że musiała wymienić mi niewłaściwe zamówienie. Za produkt zapłaciłem kartą (zblizeniowo), ale nie otrzymałem potwierdzenia ani paragonu. Zatrzymałem się na parkinu i poszedłem do menagera zmiany i opowiedziałem jej sytuacje. Pani w okienu powiedziała, ze został mi wydany paragon i potwierdzenie transakcji. Nalegałem aby menager poszukał dokumentu potwierdzającego zapłatę I znalazł się mój paragon, ale potwierdzenie tranzakcji już nie. Uważam, że przydałoby się jakieś szkolenie z dobrago zachowania niektórym pracownikom McDonalds na ulicy Górczewskiej
odpowiedz
dodał k.ostrzyk | 0 odpowiedzi | dodano: 2014-04-14
shatsi
pokaż treść
Witam,proszę o informację czy w przypadku czynnych min 2 kas w Mc Donald\'s kolejka powinna być jedna czy dwie - do każdej kasy osobno? Wczoraj odwiedziłam restaurację na dolnym śląsku i dowiedziałam się od OBURZONEJ kierowniczki, że kolejka jest jedna i żebym poszła na koniec ognka a właściwie ogona. Uważam że jest to bezsensowne z czysto psychologicznego podejścia. Gdy widzę jedną dużą kolejkę - wychodzę. Dwie mniejsze - zostaję. Proszę o informację jakie są zasady obsługiwania klientów w sieci Mc Donald\'s

Kasia
odpowiedz
dodał shatsi | 0 odpowiedzi | dodano: 2014-04-23
magda_ann
pokaż treść
Nagminnie we Wrocławiu na Bardzkiej prawie za każdym razem pracownicy na Mc Drive zapomniają w zamówieniu o jednym z produktów. Rozumiem, że można zapomnieć jeden, dwa razy, bo pracują w pośpiechu. Ale wydaje już mi się, że to jest złodziejstwo,a nie pośpiech ze wzg. na ilość takich pomyłek. Za każdym razem trzeba kontrolować już swoje zamówienie. Niestety problem nie dotyczy tylko ul. Bardzkij.
odpowiedz
dodał magda_ann | 0 odpowiedzi | dodano: 2014-05-28
pokaż treść
Nagawczyna 245 C byliśmy z bratem na rowerach w Mc Drive zamówić coś do jedzienia i czekaliśmy 10 minut pod okienkiem zanim opryskliwa Pani łaskawie podeszła do okienka mówiąc,że jest 30 MIN przerwa techniczna, nie udzielając inrofmacji od kiedy trwa, po czym kilka minut później obsłużyła klienta samochodem. Inni klienic niż autem co chcą zamówić jedzenie na Mc Drive są gorsi?????To po co piszecie 24 h jak nie ma kto obsługiwać!!!!!!! Proponuje poracować nad personelem bo ODSTRASZA klientów!!!!
odpowiedz
dodał | 0 odpowiedzi | dodano: 2014-06-19
pokaż więcej
Problemy (47)
dodaj
pokaż treść
Od jakiegoś czasu jestem niemiło zaskakiwana kupując w mc donalds ciastko z owocami sezonowymi. Majac dom wyboru sezonowe i z jablkiem wybralam sezonowe, a dostalam z jablkiem :/ i to nie była pomyłka. Jabłko nie jest owocem sezonowym. W dniu wczorajszym to już przeszli sami siebie. Nadzienie w ciastku z owocami sezonowymi to budyń czekoladowy. Było to obrzydliwe i słodkie do przesady, w związku z czym musiałam je całe wyrzucić. Paskudztwo!
odpowiedz
dodał | 0 odpowiedzi | dodano: 2014-11-10
9984231
pokaż treść
Ogólnie w dniu dzisiejszym zostałem oszukany przez Panią Menager w Bydgoszczy na ul. Pl. Wolności w dodatku moje zamówienie wynosiło nie za dużo bo zaledwie dwa pikantne kurczak burgery oraz cheesburger. Po czym Pani Menager tak wnioskuje z uwagi na fakt noszenia przez tą osobę niebieskiej koszuli można przyrównać do czerwonej kompletny brak kompetencji. Stwierdziła że 3 min trzeba czekać analogiczne jest to, że 3 min trzeba czekać aczkolwiek zamawiasz dwie kanapki a wstawiają jedno mięso to w takim razie skąd drugie jest??? Zapewne z podgrzewacza po godzinnym czasie leżakowania. Po czy zobaczywszy jak Pan na czerwono ubrany wstawia jedno mięso bez rękawiczki i dotykając włosów swoich wstawił jedno mięso. Zobaczywszy to zmieniłem zamówienie na 2 cheesburgery a jednego pikantnego po czym poprosiłem aby to mięso było świeżo upieczone aczkolwiek zostałem oszukany przez Panią należało by to zamówienie po prostu jej rzucić w twarz bo sama by go nie zjadła. Reguła jak kurczak burger ma gorące mięso jak się je je to czuć temperaturę a nie zimne i ciągnące masakra ani przepraszam ani serwetek nie otrzymałem i to ma być jakość najwyższej obsługi przez Panią Menager sądzę że po zawodówce bo jak by miała wyższe wykształcenie by miała więcej kultury w sobie a tu nic żenada .... Podam na wszelki wypadek adres tej restauracji może ktoś wyciągnie wobec owej Pani Menager jakieś konsekwencje: Wojciech Szpila Miejsce restauracji, w której miało owe zdarzenie to ul. Pl Wolności 1 w dniu 12.11.2014 o godzinie 22.45
Pod sumą paragonu są numery:
00344#8 *147* 22.45
Nr sys. #8, Kod: 1984
Powiem tak jak by chociaż przeprosiła może i bym nie napisał ale kompletnie nic nie uczyniła w tym kierunku masakra i żenada ....
odpowiedz
dodał 9984231 | 0 odpowiedzi | dodano: 2014-11-12
sylwusw
pokaż treść
Mam pytanie: Jeżeli jest możliwość wydrukowania kuponu ze strony to dlaczego Pani w Płocku na Wyszogrodzkiej miała problem przyjąć wydrukowany kupon? Czy to jakieś nieporozumienie ? Poprosiłam Panią manager, gdyż prcownik mógł nie być poinformowany
Pani manager WIOLA upierała się że to promocja Aplikacji Mobilnej a ja się upierałam że kupony można wydrukować ze strony. I Pani manager kazała mi przeczytać regulamin a chyba warto aby ona przeczytała go na głos bo chyba jest nie doinformowana.
Proszę o wyjaśnienie czy dotyczy to tylko aplikacji mobilnej czy ważne są kupony wydrukowane ?
Ponadto jestem zdrugotana kompetencją tej osoby i chyba wrto byłoby udzielić tej pani pouczenia lub poinforomować ją jaka jest promocja.
Proszę coś z tym zrobićbo zniechęca to gości do odwiedzania restauracji
odpowiedz
dodał sylwusw | 0 odpowiedzi | dodano: 2014-12-02
sylwusw
pokaż treść
Mam pytanie: Jeżeli jest możliwość wydrukowania kuponu ze strony to dlaczego Pani w Płocku na Wyszogrodzkiej miała problem przyjąć wydrukowany kupon? Czy to jakieś nieporozumienie ? Poprosiłam Panią manager, gdyż prcownik mógł nie być poinformowany
Pani manager WIOLA upierała się że to promocja Aplikacji Mobilnej a ja się upierałam że kupony można wydrukować ze strony. I Pani manager kazała mi przeczytać regulamin a chyba warto aby ona przeczytała go na głos bo chyba jest nie doinformowana.
Proszę o wyjaśnienie czy dotyczy to tylko aplikacji mobilnej czy ważne są kupony wydrukowane ?
Ponadto jestem zdrugotana kompetencją tej osoby i chyba wrto byłoby udzielić tej pani pouczenia lub poinforomować ją jaka jest promocja.
Proszę coś z tym zrobićbo zniechęca to gości do odwiedzania restauracji
odpowiedz
dodał sylwusw | 0 odpowiedzi | dodano: 2014-12-02
pokaż więcej
Pochwały (7)
dodaj
ilona1972
pokaż treść
Witam,

W dniu dzisiejszym tj. 23.04.14 około godziny 20 byłam wraz z rodziną w restauracji Mc Donalds w Wałbrzychu przy ul. Kolejowej. Wjechaliśmy do miejsca przeznaczonego na obsługę osób jadących samochodem. Było kilka samochodów przed nami, jednak cierpliwie czekaliśmy w kolejce. Po około 2 minutach przyszła pora na złożenie zamówienia przez nas. Pani obsługująca miło nas przywitała i po prosiła o złożenie zamówienia. Złożyliśmy duże zamówienie, były to 2 zestawy dla dzieci i inne małe kanapki, pani zaproponowała nam dodatkowo Mc zestaw informując, że jak weźmiemy zestaw+happy meal dziecko otrzyma w prezencie książeczkę-zgodziłam się, chwilę później zapytała o ciastko na deser ( oczywiście się zgodziłam ) . Po chwili usłyszałam słowa" Czy zamówienie na monitorze zgadza się? Oraz kwotę jaką mam zapłacić". Zostałam miło pożegnana i zaproszona do następnego okienka. Pani przyjmująca pieniądze ponownie miło nas przywitała, uśmiechnęła się do dzieci oraz dała im balony, dała nam informację z książkami prosząc o podanie jednego tytułu. Ja niestety nie miałam pojęcia jaką wybrać, więc pani zapytała o wiek dziecka w celu pomocy przy wyborze odpowiedniej książki. Zapłaciłam, zostałam miło pożegnana i zaproszona do ponownego odwiedzenia. Przy następnym okienku ponownie zostałam miło przywitana, otrzymałam swoje zamówienie. Pani wydająca zamówienie również miło mnie pożegnała i zaprosiła do ponownego odwiedzenia.

W domu sprawdziłam całe zamówienie razem z paragonem- otrzymałam zamówienie w całości. Jestem bardzo zadowolona z obsługi , ponieważ nie zawsze zdarza się taka obsługa sympatyczna a za razem pomocna.
odpowiedz
dodał ilona1972 | 0 odpowiedzi | dodano: 2014-03-24
paweel02
pokaż treść
Chciałbym pochwalić obsługę w restauracji w Świnoujściu. Krótki czas oczekiwania w kolejce i na posiłek został umilony przez ciekawą rozmowę z menadżerem. Byłem zdezorientowany ale została zaproponowana mi pomoc przez Pana Waldemara. Pełen satysfakcji wyszedłem najedzony z lokalu z nadzieją na szybki powrót.
odpowiedz
dodał paweel02 | 0 odpowiedzi | dodano: 2014-06-28
ania89
pokaż treść
Pozdrawiam Pana w białej koszuli, który sprzedał mi dziś rano kawę w mc cafe na nowym dworcu pkp koło galerii krakowskiej, naprawdę miła obsługa a kawka pyszna :)
odpowiedz
dodał ania89 | 0 odpowiedzi | dodano: 2014-09-06
tomekww
pokaż treść
Cudowna obsługa w McCafé w Polkowicach. Uśmiech pani Joanny w sobotę 7.11 dodał sił, a carmel latte macchiato śliczne i wysmienite!
odpowiedz
dodał tomekww | 0 odpowiedzi | dodano: 2014-11-11
pokaż więcej
Forum dyskusyjne
załóż temat
kenzo
dodał(a): kenzo | 0 odpowiedzi | dodano: 2014-09-11 10:59:19
Zdjęcia (0)
dodaj
Brak plików dla tej firmy. DODAJ ZDJĘCIE!
Mc Donald's
Zostań naszym audytorem
MRtec.pl - zostań audytorem!
Reklama