Media Expert
ładuję dane...
podziel się opinią!
  • Pytanie
  • Pomysł
  • Problem
  • Pochwała


...zadaj pytanie, przedstaw pomysł, zgłoś problem lub pochwal firmę Media Expert.

Kliknij, aby dodać wpis.

[7]
[5]
Jak klienci oceniają Media Expert?
 
 
26%
 
25%
 
40%
 
49%
 
21%
 
15%
 
61%
 
55%

wiedzę personelu
jakość obsługi
cenę produktów/ usług
dostępny asortyment
organizację pracy
czas obsługi
wygląd punktu
jakość produktów/usług

Pytania (8)
dodaj
www.babcia.com.pl
pokaż treść
Witam, dostałem prezent na święta w postaci golarki philips. Golarka była zakupiona w sklepie internetowym media expert z przesyłką do domu. Niestety w paczce nie było paragonu ani innego dowodu zakupu, prezentodawca usunął korespondencje ze sklepem ze swojej skrzynki mailowej. W jaki sposób mogę uzyskać dowód zakup, żeby w razie awarii mógłbym skorzystać z gwarancji producenta??
odpowiedz
dodał www.babcia.com.pl | 0 odpowiedzi | dodano: 2013-12-29
startst
pokaż treść
Witam. W dn.dzisiejszym tj. 02/01/2014r. przyjechałem do sklepu oddział w Skarżysku Kam. pokonując 30km., SPECJALNIE!!! po zakup drukarki.
Znalazłem takową, po otrzymaniu informacji dot. modelu HP Deskjet 3525 podjąlem decyzję o zakupie tego modelu. Poprosiłem o towar, w ofercie była drukarka+niszczarka gratis. Przy kasie okazało się, że oferta była ważna do końca roku 2013.
Zarządałem sprzedaży zgodnie z ofertą(na reklamie nie było daty ważności promocji). Kierownik sklepu przy mnie, pracownikach, mojej żonie oraz klientach(2osoby). Podarł ofertę na naszych oczach i powidział, że nie sprzeda towaru zgodnie z promocją.
Tak się składa, że jako konsument znam swoje prawa i bardzo nie ładnie szef oddziału Skarżyskiego postąpił ze mną.
Chciałbym się dowiedzieć, czy jako sieć sklepów o "jakiejś renomie" zastaną podjęte jakieś kroki w w/w sprawie?
Z poważaniem.
Szymański E.
startst@onet.pl
odpowiedz
dodał startst | 0 odpowiedzi | dodano: 2014-01-02
nicholas.krawczyk.ran
pokaż treść
Ja jestem całkiem zadowolony z zakupów, chociaż warunki w jakich pracują są tragiczne. Na forach też dużo problemów... widzieliście http://www.gowork.pl/opinie_czytaj,8838 ??
odpowiedz
dodał nicholas.krawczyk.ran | 0 odpowiedzi | dodano: 2014-03-12
patryk_fmx
pokaż treść
Dzień dobry,
W kwietniu tego roku zakupiłem w Państwa sklepie Telefon Sony Xperia Z1. Podczas przeprowadzki zagubiłem prawdopodobnie paragon. Posiadam Potwierdzenie płatności kartą, umowę kredytu ratalnego oraz umowę dodatkowego ubezpieczenia. Mam problem z telefonem, ale bez paragonu nie mogę zgłosić go do gwarancji. Serdecznie proszę o pomoc i odpowiedź na pytanie " co powinienem zrobić?..."

Pozdrawiam
Patryk
odpowiedz
dodał patryk_fmx | 0 odpowiedzi | dodano: 2014-08-02
pokaż więcej
Problemy (257)
dodaj
anonim
pokaż treść
Gdy chciałam kupić telewizor zostałam tak niemiło i nieprzyjemnie potraktowana przez konsultanta , któremu przeszkodziłam w rozmowie z kolega że na zakup telewizora zdecydowałam się u konkurencji
odpowiedz
dodał anonim | 0 odpowiedzi | dodano: 2014-02-10
anonim
pokaż treść
Do tego sklepu udałam się po zakup miksera niestety nikt z pracujących tam osób nie był w stanie udzielić mi podstawowych informacji o produkcie, a przy kasie pudełko z mikserem została mi odebrane bez jakiego kolwiek wyjaśnienia dlaczego nie mogę kupić produktu który jest na pułce.
odpowiedz
dodał anonim | 0 odpowiedzi | dodano: 2014-02-13
anka11
pokaż treść
Media Ekspert w Namysłowie - radzę omijać !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nie uznają reklamacji towaru, chyba, że za naprawę sprzętu zapłacisz,
nabijanie klientów w butelkę, szkoda nerwów do obsługi !!!
odpowiedz
dodał anka11 | 0 odpowiedzi | dodano: 2014-08-04
anonim
pokaż treść
Maiłam problem z odebraniem zamówionego przez mnie produktu. Nie dość ze pracownicy nie potrafili go znaleźć przez ponad 30 minut. Do tego nie miła obsługa ze strony pań obsługujących na dziale POK. Szczególności pani Annny która miała co chwile problem w szczególności gdy chciałam zapłacić karta a nie gotówka. Uznała że kart nie obsługują dopiero gdy postraszyłam telefonem do centrali pojawił się kierownik i nie było problemu z zapłaceniem karta i nagle nawet moje zamówienie się znalazło.
odpowiedz
dodał anonim | 0 odpowiedzi | dodano: 2014-10-01
pokaż więcej
Pochwały (226)
dodaj
anonim
pokaż treść
Zadziwiajaco mila i uprzejma obsluga, jednak nie nachalna. Klient nie czuje sie osaczony. Pracownicy precyzyjnie odpowiadaja na pytania i udzielaja pomocy, nie ,,wciskaja" produktow.
odpowiedz
dodał anonim | 0 odpowiedzi | dodano: 2014-02-08
anonim
pokaż treść
Bardzo pozytywnie zakoczyła mnie jakość obsługi w sklepie media expert. Byłam zainteresowana zakupem pralki, aczykolwiek nie chciałam jej kupić w danej chwili, jednak pracownik wiedząc o tym, poświęcił mi bardzo dużo czasu, jednocześnie podzielił się ze mną swoją ogromną wiedzą na temat tego asortymentu, co mnie bardzo zakoczyło, ponieważ w większości sklepów z asortymentem agd w Radzyniu Podlaskim, nie można liczyć na jakąkolwiek wiedzę i pomoc w sprawie zakupów. Za tę obsługę dałabym 6 na 6 punktów.
odpowiedz
dodał anonim | 0 odpowiedzi | dodano: 2014-02-08
anonim
pokaż treść
Przy zakupie odkurzacza otrzymałem bardzo rzetelną i fachową opinię o produkcie który mnie interesował, zostały szczegółowo opisane inne produkty z tej półki cenowej. Sprzedawca bardzo miły, życzliwy. W zamian za taką obsługę wyszedłem ze sklepu jeszcze z kilkoma rzeczami.
odpowiedz
dodał anonim | 0 odpowiedzi | dodano: 2014-02-09
anonim
pokaż treść
Szybka, miła i profesjonalna obsługa.Personel posiadał dużą wiedzę na temat sprzętu AGD, która pomogła w wyborze najlepszego modelu.
odpowiedz
dodał anonim | 0 odpowiedzi | dodano: 2014-09-17
pokaż więcej
Forum dyskusyjne
załóż temat
Brak tematów dla tej firmy. DODAJ SWOJĄ OPINIĘ!
Zdjęcia (0)
dodaj
Brak plików dla tej firmy. DODAJ ZDJĘCIE!
Zostań naszym audytorem
MRtec.pl - zostań audytorem!
Reklama