Mohito
ładuję dane...
podziel się opinią!
  • Pytanie
  • Pomysł
  • Problem
  • Pochwała


...zadaj pytanie, przedstaw pomysł, zgłoś problem lub pochwal firmę Mohito.

Kliknij, aby dodać wpis.

[5]
[3]
  1. 9
  2. 2
  3. 1
  4. 4
  5. 2
  6. 10
  7. 1
  8. 4
  9. 5
  10. 3
  11. 6
  12. 1
  13. 1
  14. 5
Jak klienci oceniają Mohito?
 
 
38%
 
37%
 
41%
 
52%
 
28%
 
28%
 
67%
 
58%

wiedzę personelu
jakość obsługi
cenę produktów/ usług
dostępny asortyment
organizację pracy
czas obsługi
wygląd punktu
jakość produktów/usług

Pytania (3)
dodaj
wuncek
1
pokaż treść
Witam serdecznie :) Chciałam zapytać, czy zwrotu odzieży można dokonać w innym sklepie niż dokonało się jego zakupu? Dodatkowo chciałam zapytać czy odzież która została już wymieniona (zamiana na inny rozmiar) nie podlega juz zwrotowi? pozdrawiam
odpowiedz
dodał wuncek | 0 odpowiedzi | dodano: 2012-11-05
310382
pokaż treść
Witam czy jest możliwość sprawdzenia dostępności artykułu X6742-GLD na terenie Warszawy i okolic?
odpowiedz
dodał 310382 | 0 odpowiedzi | dodano: 2013-12-20
Sonia Dziech
pokaż treść
Witam:)
Czy ktoś mógłby mi pomóc? chciałabym zwrócić sukienkę a minęło juz 34 dni. Tak długo szukałam paragonu. POMOCY !!!
sdziech@op.pl
odpowiedz
dodał Sonia Dziech | 0 odpowiedzi | dodano: 2014-08-04
Problemy (4)
dodaj
anonim
pokaż treść
W ostatnim dniu terminu zwrotu towaru chcąć go oddać otrzymałam informację od pracownika że w dniu dzisiejszym padły wszystkie serwery i nie ma możliwości zwrotu. Poinformowałam pracownika o ostatnim dniu uplynięcia terminu zwrotu, więc bezradny zawołał kierownika. Kierownik niemile powiedział, ze zrobi zwrot "ręcznie", ale po wyliczeniu teoretycznych 30 dni możliwych na zwrot Pani Kierownik obliczyła, że dzisiaj jest 31 dzień i nie mogę zwrócić. Po kilku minutach udowadniania z mojej strony że jest 30 dzień zrobiła się kolejka, więc poinformowałam że zgłoszę ten incydent do sepcjalnj instytucji, oburzona kierowniczka powiedziła: proszę bardzo. Oczywiście oddałam towar bez problemu w innym sklepie sieci.
odpowiedz
dodał anonim | 0 odpowiedzi | dodano: 2013-08-16
anonim
pokaż treść
WCHODZĄC DO SKLEPU MA SIĘ PEŁNĄ SFOBODĘ W PORUSZANIU SIĘ PO SKLEPIE AŻ ZA DUŻA PONIEWAŻ PANIE KTÓRE TAM PRACUJA NIE ZWRACAJĄ UWAGI NA KLIENTA BYŁAM NIEZDECYDOWANA ZAPYTAŁAM O BLUZKĘ PANI WSKAZAŁA MI WIESZAKI I STWIERDZIŁA ŻE JEST TYLKO TO CO WIDAĆ KOMPLETNA OLEWKA KLIENTA,NIE MIAŁAM OCHOTY TAM SZUKAĆ JUŻ NICZEGO BRAK POMOCY NAWET PRZY WYRAŹNEJ PROŚBIE KLIENTA O NIĄ.PLUSEM JEST TYLKO TO ŻE JAK SIĘ PODCHODZI DO KASY NIE MA KOLEJEK BO ZARAZ OBSŁUGUJĄ DWIE W RAZIE POTRZEBY SZYBKO I SPRAWNIE KASUJĄ ZA TO NA SALI SWAWOLA.SZKODA ŻE PONAD POŁOW RZECZY NIE MA W SKLEPIE KTÓRE SA NA STRONIE INTERNETOWEJ DUŻO TAŃSZE I ŁADNIEJSZE NIŻ W SKLEPIE.
odpowiedz
dodał anonim | 0 odpowiedzi | dodano: 2014-02-06
anonim
pokaż treść
Będąc w Galerii Sieradzkiej weszłam do Mohito. Obsługa w ogóle nie zainteresowała się mną. Miałam ochotę, coś kupić, jednak nie miałam konkretnie sprecyzowanego produktu. Panie z obsługi sprawiały wrażenie zajętych, obojętnych względem mnie. Po obejrzeniu asortymentu i nieudolnej próby zwrócenia uwagi na siebie personelu wyszłam niezadowolona. Wychodząc zagrał alarm. Stanęłam bardzo zdezorientowana. Dobiegła do mnie Pani ekspedientka i poprosiła o pokazanie zawartość torebki. Nie miałam nic do ukrycia, więc torebkę pokazałam. Dziwne, bo wchodząc do sklepu nie włączył się alarm, a wychodząc już tak. Niczego nie ukradłam.
odpowiedz
dodał anonim | 0 odpowiedzi | dodano: 2014-02-12
Klient111
pokaż treść
Pozwolę sobie skopiować tu wcześniej zamieszczoną już przeze mnie wypowiedź na forum prawnym:

Kupiłam w ostatnich dniach października zeszłego roku kurtkę w sklepie Mohito. Ze względu na ciepłe dni zimy, kurtka nie była noszona od razu. Już w drugim dniu, od założenia kurtki (nie jestem w stanie podać daty) z kurtki wychodziły niteczki waty, ale myślałam, że to minie, na początku nie było to widoczne, kurtka się trzymała całkiem dobrze. Po pewnym czasie nie wychodziły już pojedyncze nikti, ale całe kępki. Kiedy wada była widoczna zdecydowałam się na reklamację (marzec tego roku). Pytano mnie o datę wystąpienia wady towaru, jednak nie byłam w stanie jej podać i nie mając pojęcia o tym, że ma to jakiekolwiek znaczenie, zgodziłam się na przykładową datę, podaną przez ekspedientkę. Reklamację odrzucono, ponieważ wpisana data wystąpienia wady jest zbyt odległa od daty reklamacji. Czy mam szansę jeszcze sprostować błędne dane? Gdy przeglądam reklamację, widze, że nawet data zakupu kurtki jest źle wpisana, nie mówiąc już o błędach ortograficznych, od których bolą oczy. Kurtka kosztowała 300zł i po kilku miesiącach nie nadaje się do chodzenia, czyli jednym słowem 300zł do kosza - to czyste oszustwo.

Dodatkowo zostałam bardzo brzydko potraktowana przez panie, obsługujące w sklepie, które były bardzo niemiłe, gdyż nie chciały przyjąć reklamacji i chyba postanowiły odstraszyć mnie chamskimi odzywkami, a nawet obelgami. Zresztą udało im się to. Reklamacja została podpisana bez analizowania dat... Nogi miałam jak z waty - nieznoszę się kłócić, już nawet nie byłam w stanie sprawdzać dokładnie tych danych i cieszyłam sie że udało mi się w ogóle złożyć reklamację. Myślałam, że zostanie przyjęta, gdyż na pierwszy rzut oka widać, że to nie wina użytkowania. Bardzo długo się zastanawaiałam czy w ogóle kupić tą kurtkę, ze względu na wysoką cenę - miałam poważne wątpliwości czy chcę tyle zapłacić za zimową kurtkę. Ostatecznie w niej ani nie pochodziłam, ani jej nie mam, ani nie mam pieniedzy. Co robić?? Proszę o pomoc.
odpowiedz
dodał Klient111 | 0 odpowiedzi | dodano: 2014-04-03
Pochwały (4)
dodaj
anonim
pokaż treść
Bardzo miła, profesjonalna uśmiechnięta obsługa, bez "ataku" od wejścia, cicha spokojna muzyka, bez problemu można uzyskać od personelu informację o cenach, panie same informują o promocjach i o biżuterii którą można dopasować, nawet w przymierzalni pani podeszła zapytać czy może podać inne rozmiary i czy coś już ma odwiesić, rzadko zdarza się tak miła obsługa. znam techniki sprzedaży, które zastosowała tamta pani, sama je stosuję w swojej pracy, ale mimo to chętnie wrócę do niej na kolejne zakupy.
odpowiedz
dodał anonim | 0 odpowiedzi | dodano: 2013-09-02
anonim
pokaż treść
Profesjonalna i miła obsługa, dobra jakość produktów i przystępna cena. Nigdy nie musiałam czekać, za to zawsze mogłam liczyć na fachową pomoc.
odpowiedz
dodał anonim | 0 odpowiedzi | dodano: 2013-09-03
anonim
pokaż treść
Sklep Mohito w Czeladzi odwiedzam dosyć często i muszę przyznać, że jakość obsługi klienta jest tam na naprawdę wysokim poziomie. Można zawsze liczyć na poradę sprzedawcy, czy pomoc w odnalezieniu towaru o pożądanym rozmiarze w innym sklepie w okolicy. W sklepie zawsze panuje porządek, witryny sklepowe zachęcają do zakupów. Ubiór personelu to zawsze odzież Mohito. Trzeba przyznać, że ceny są czasem dosyć wysokie, jednak jakość towarów jest dobra, a po krótkim czasie od wprowadzenia nowej kolekcji sklep oferuje już pierwsze obniżki.
odpowiedz
dodał anonim | 0 odpowiedzi | dodano: 2013-09-05
anonim
pokaż treść
Podczas wizyty w powyższym sklepie bardzo miło i pozytywnie zostałam zaskoczona jakością obsługi. Pracownik był bardzo uprzejmy, od razu zareagował na moją prośbę o pomoc. Ponadto z wielkim zaangażowaniem starał się mnie obsłużyć, szukając dla mnie odpowiedniego produktu. Pracownik posiadał wiedze na temat oferowanego w sprzedaży asortymentu, proponował mi różne propozycje, szukał zastępczych produktów kiedy nie było mojego rozmiaru. Dzięki takiej obsłudze zakupy w tym sklepie były wielką przyjemnością. Ponadto transakcja przy kasie przebiegła bardzo szybko i sprawnie w bardzo sympatycznej atmosferze.
odpowiedz
dodał anonim | 0 odpowiedzi | dodano: 2013-09-12
Forum dyskusyjne
załóż temat
Brak tematów dla tej firmy. DODAJ SWOJĄ OPINIĘ!
Zdjęcia (0)
dodaj
Brak plików dla tej firmy. DODAJ ZDJĘCIE!
Zostań naszym audytorem
MRtec.pl - zostań audytorem!
Reklama
System reklamy Test

  BENCHMARKS  
Loading Time: Base Classes  0.0119
Controller Execution Time ( Firma / Index )  0.0701
Total Execution Time  0.0821
  GET DATA  
No GET data exists
  MEMORY USAGE  
7,184,144 bytes
  POST DATA  
No POST data exists
  URI STRING  
Mohito
  CLASS/METHOD  
firma/index
  DATABASE:  pok   QUERIES: 35  (Show)
  HTTP HEADERS  (Show)
  SESSION DATA  (Show)
  CONFIG VARIABLES  (Show)