Orange
ładuję dane...
podziel się opinią!
  • Pytanie
  • Pomysł
  • Problem
  • Pochwała


...zadaj pytanie, przedstaw pomysł, zgłoś problem lub pochwal firmę Orange.

Kliknij, aby dodać wpis.

[39]
[48]
Jak klienci oceniają Orange?
 
 
12%
 
12%
 
22%
 
31%
 
12%
 
-1%
 
54%
 
37%

wiedzę personelu
jakość obsługi
cenę produktów/ usług
dostępny asortyment
organizację pracy
czas obsługi
wygląd punktu
jakość produktów/usług

Pytania (6)
dodaj
kasia s37s
pokaż treść
Nie otrzymałem faktur za internet za lipiec i sierpień.Proszę o wyjaśnienie.
odpowiedz
dodał kasia s37s | 1 odpowiedzi | dodano: 2011-08-29
Ania15
pokaż treść
Czekam na zamówiony telefon w orange.pl już 10dni i nic z dalej się nie dzieje. Cały czas jest "PRZEKAZANE DO REALIZACJI". Ile można czekać??!! Z tego co wiem regulamin wykazuje że 10 dni, ale one właśnie mijają. Firma Orange bardzo się chrzani. Chyba już nigdy nie zamówię tam telefonu.
odpowiedz
dodał Ania15 | 0 odpowiedzi | dodano: 2013-07-10
marta111
pokaż treść
Wita. Czy dostane jeszcze samsunga galaxy s2 na abonament w Koszalinie?
odpowiedz
dodał marta111 | 0 odpowiedzi | dodano: 2013-12-09
supersam
pokaż treść
Witam,

W celu dokonania aktywacji karty micro sim udałem się do jednego z salonów Orange w Rzeszowie. Na miejscu przywitał mnie Pan który na pierwszy rzut oka bardzo spieszył się do domu. Kiedy wytłumaczyłem czego potrzebuję zaprowadził mnie do telefonu i kazał wisieć na infolinii. Zrozumiałe ze zapewne skończył prace i że poszedł do domu. Mimo to kilka innych pracownic w tym kompetentna kierowniczka w żadnym wypadku nie zwróciły na mnie uwagi udając ze są czymś wybitnie pochłonięte. Z ich twarzy raczej dało się wywnioskować że piszą poemat liryczny niż to że rozwiązują trudne problemy - zapatrzone bezmyślnie w dal itd. Po około pół godziny stania przy cholernym telefonie i wysłuchiwaniu w kółko identycznej mega wkurzającej melodyjki..... telefon się rozłączył. Wybrałem ponownie numer *100 i przebrnąłem przez proces wybierania tonowego. Następnie po raz kolejny odczekałem 10 minut w kolejce do pomocy technicznej. Oczywiście obsługa sklepu udawała że jestem powietrzem. Po trzech próbach ponownego wybierania odebrała konsultantka. Na jej sugestię połączenia mnie z działem wsparcia technicznego przedstawiłem jej sytuację i poprosiłem by ktoś oddzwonił do mnie bo jestem poza siecią drugi dzień. Do tej pory totalnie mnie zlano. Przyznam że co do firmy Orange mam wiele zastrzeżeń ale z tego co widzę jest co raz gorzej i generalnie nic nie robią by to zmienić. Gdyby nie umowy wstecz już dawno bym był gdzieś indziej.
odpowiedz
dodał supersam | 0 odpowiedzi | dodano: 2014-04-14
pokaż więcej
Problemy (3)
dodaj
boberek_ok
pokaż treść
Wykorzystywanie chwytów marketingowych do manipulacji klientem. Madelene oczu promocjami "jest Pan stałym klientem dostaje Pan 40% minut wiecej na połączenia czyli dodtakowych 16 minut"(mix 29). A prawda jest taka, że nawet nowy klient dostaje te niby 16 minut.Poza tym te minuty oznaczajątylo tyle,że za minute polaczenia zamiast 0,72 płacisz 0,6zł. Jest to ukryty sposób zwrócenia sobie kosztów podniesienia podatku Vat. Bo jesli w abonamencie 25 i 29 jest tyle samominut za rozmowy to jak to inaczej nazwać?
odpowiedz
dodał boberek_ok | 0 odpowiedzi | dodano: 2011-02-08
bogusik81
pokaż treść
przedłużając umowę orange wziełam telefon który od poczatku sie resetował.polecili mi cuda typu "nie używać karty pamięci bo może być zawirusowana" " wymiana karty sim która miała juz swoje lata.Naprawiany 4 razy.Niestety bez jakiejkolwiek poprawy.Z racji tego że przedłużyłam umowę telefonicznie i przyjechał kurier w moim okręgu odmówiono mi przyjęcia go tłumacząc że musze wysłać go kurietem tam gdzie zamawiałam.Dodam iż był to salon firmowy.Pani kategorycznie odmówiła pomocy i powiedziała "nasz salon ma nazwę...orange.Gdyby nazywał się ptk centertel mielibyśmy my problem.Najbliższy salon w którym Pani to załatwi znajduje się 50 km od nas :[ NIGDY WIĘCEJ!!
odpowiedz
dodał bogusik81 | 0 odpowiedzi | dodano: 2013-08-17
lecznica
pokaż treść
Witam, mam ogromny problem z odzyskaniem mojego numeru telefonu i przekazaniem go do innego operatora. Zmieni lam adres i teraz mój numer potrzebny jest w nowootwartym lokalu. Staram się o to już od grudnia, kiedy to netia z która mieliśmy umowę powiedziała że z przyczyn technicznych nie może nam założyć linii w nowym miejscu. Teraz z braku telefonu stacjonarnego każdego dnia ponosimy straty. ostatnia wiadomość to takaże możemy odzyskać dostęp do naszego numeru dopiero 22 kwietnia. Dlaczego to musi tak długo trwać? w XXI wieku nie moiżna tego zrobić szybciej?" To skandal!!!!Ostatnio korespondowaliśmy z Netią ale powiedziano nam że to leży w gestii Orange.Bardzo proszę o szybką odpowiedź dlaczego to takie trudne.
odpowiedz
dodał lecznica | 0 odpowiedzi | dodano: 2014-03-27
Pochwały (3)
dodaj
227563509
pokaż treść
Witam,
Chciałbym udzielić zdecydowanej pochwały Pani Krystynie Targosz (konsultantce z infolinii 801505505), która jako jedyna (spośród kilkudziesięciu innych konsultantów) zajęła się sprawą, która dla innych była nie do załatwienia i doprowadziła do uruchomienia u mnie usługi VDSL. Inni konsultanci zbywali mnie przez prawie 4 miesiące i nic.
Pani Krystynie zajęło to kilkanaście dni!!! BRAWO!!! Uważam, że gdyby Orange miało więcej tak miłych, fachowych i wysoce kulturalnych osób to poziom zadowolenia klientów sięgałby przysłowiowego zenitu. Jestem klientem Orange a wcześniej TPSA od ponad 20-tu lat i nie spotkałem jeszcze tak wyjątkowej osoby jaką jest Pani Krystyna Targosz.
Jeszcze raz bardzo dziękuję Pani Krystynie za zajęcie się sprawą.
Serdecznie pozdrawiam,
Adam Dylewski
odpowiedz
dodał 227563509 | 0 odpowiedzi | dodano: 2014-03-04
fasi34
pokaż treść
Witam serdecznie !
Około dwóch miesięcy temu zgłosiłem w BOK Orange problem z nękającymi mnie sms-ami z numeru 190. Z uwagi na to , iż często zmieniam granice państw smsy z informacjami o stawkach atakowały mnie w dzień i w nocy !!!
Po tygodniu Pan z obsługi odpowiedział mi , że usługa jest automatyczna i nie da się jej wyłączyć. ( U poprzedniego operatora po kilku moich monitach usługę powiadomień wyłączyli). Stwierdziłem , że Pan z obsługi jest wielkim nieudacznikiem i leniem i olał temat !!!
Zadzwoniłem do BOK ponownie. Tym razem miła kobieta z obsługi(P. Elżbieta Górna) obiecała ,że ponownie rozpatrzy ten temat i zrobi wszystko by mi pomóc . Po niecałym tygodniu problem z sms-ami ucichł , Pani z BOK (P. Elżbieta Górna) zadzwoniła i potwierdziła że usługa została wyłączona . Chciałbym pochwalić tu Panią Elżbietę Górną za pomoc , niesamowicie miłą obsługę , pełen profesjonalizm i zaangażowanie . Wszystkim klientom Orange życzę tak profesjonalnej obsługi a szefostwu Orange takich samych pracowników jak Pani Elżbieta Górna.
odpowiedz
dodał fasi34 | 0 odpowiedzi | dodano: 2014-09-15
Forum dyskusyjne
załóż temat
Brak tematów dla tej firmy. DODAJ SWOJĄ OPINIĘ!
Zdjęcia (0)
dodaj
Brak plików dla tej firmy. DODAJ ZDJĘCIE!
Zostań naszym audytorem
MRtec.pl - zostań audytorem!
Reklama