Orange
ładuję dane...
/ mazowieckie / Warszawa
  • Pytanie
  • Pomysł
  • Problem
  • Pochwała


Zadaj pytanie, przedstaw pomysł, zgłoś problem lub pochwal firmę Orange.
Kliknij aby dodać.
Jak klienci oceniają Orange?
 
 
13%
 
13%
 
22%
 
31%
 
13%
 
-1%
 
54%
 
37%

wiedzę personelu
jakość obsługi
cenę produktów/ usług
dostępny asortyment
organizację pracy
czas obsługi
wygląd punktu
jakość produktów/usług

Problemy (4)
anonim
pokaż treść
Po zakończeniu rozmowy klienta z firmą/konsultantem TPSA jest weryfikowany telefonicznie, niestety weryfikacja przeprowadzana jest przez automatycznego konsultanta. Dla mnie jest to bardzo oburzające i poniżające. TPSA chce wiedzieć jak konsultant obsłużył klienta i robią to tak mechanicznie/automatycznie. Zawsze odkładam słuchawkę. Uważam, że bezwzględnie taki kontakt powinien być realizowany przez żywego konsultanta.Ja mam mieć czas żeby z nimi rozmawiać, a oni nie mają czasu aby zadzwonić osobiście i wykorzystują rozwiązania nowych technologii. Niestety jest to bardzo zimne i uważam że obniża to jakość obsługi klienta
odpowiedz
dodał anonim | 0 odpowiedzi | dodano: 2013-07-12
anonim
pokaż treść
W salonie obowiązuje system "numerkowy" tzn. klient wybiera na ekranie sprawę, w której przychodzi, automat drukuję numerek, kiedy numerek pojawi się na wyświetlaczu u odpowiedniego doradcy oznacza to, że jest nasza kolej. Wszystko byłoby dobrze, gdyby nie fakt, że podczas mojej wizyty system uległ awarii. Pracownicy nie dawali sobie rady z obsługiwaniem klientów. Nikt nie informował interesantów do, którego doradcy mają się udać w swojej sprawie. Klienci byli zdani na samych siebie, co wywoływało ciągłe awantury między samymi klientami oraz pracownikami oddziału. Sprawę, w której przyszedłem ostatecznie udało mi się załatwić, ale oczekiwanie w niekończącej się kolejce zajęło ponad dwie godziny. Zdecydowanie organizacja pracy w trudnej sytuacji szfankuje w salonie Orange na Placu Konstytucji. Może pracownicy wyciągną z tej sytuacji jakieś wnioski...
odpowiedz
dodał anonim | 0 odpowiedzi | dodano: 2013-08-13
anonim
pokaż treść
Problem dotyczy zasięgu, a raczej jego braku.
Pomimo wielu zgłoszeń technicznych, interwencji telefonicznych operator nie jest w stanie rozwiązać problemu. Odpowiedzi udziela szablonowo - tłumacząc się długością fal radiowych, zurbanizowaniem terenu oraz innymi przeszkodami na drodze stacji nadawczych. W ramach rekompensaty oferuje jedynie jednorazowe obniżenie faktury za swoje usługi.
odpowiedz
dodał anonim | 0 odpowiedzi | dodano: 2013-09-09
anonim
pokaż treść
Problem z naliczaniem opłat. Szybkie rozwiązanie tego problemu i zwrócenie źle naliczonych należności.
odpowiedz
dodał anonim | 0 odpowiedzi | dodano: 2014-02-13
Pochwały (4)
anonim
pokaż treść
Pani z infolini sama zaproponowała złożenie reklamacji i zrobiła to za mnie, wyręczając mnie i unikając składania pisemnej reklamacji. Dzięki temu uprzejmemu gestowi zaoszczędziłem czas i odzyskałem pieniądze za usługę, której sam zapomniałem wyłączyć.
odpowiedz
dodał anonim | 0 odpowiedzi | dodano: 2013-07-08
anonim
pokaż treść
Zagubiona karta sim, prepaid. Wydanie nowej karty - w tym samym dniu. Bardzo miła obsługa z ogromną wiedzą.
odpowiedz
dodał anonim | 0 odpowiedzi | dodano: 2013-08-26
anonim
pokaż treść
Bardzo pomocny personel, zarówno w obszarze sprzedaży jak i serwisu posprzedażowego. otrzymałem dostęp do usługi znacznie wcześniej, niż wynika to z regulaminu.
odpowiedz
dodał anonim | 0 odpowiedzi | dodano: 2014-02-11
anonim
pokaż treść
W salonie bardzo pozytywnie zaskoczyła mnie wiedza personelu, która dalece wybiegała poza ich obowiązki. Personel był bordzo pomocny i chętnie wyjaśniał zaistniały problem z nieprawidłowo wystawioną fakturą. Wizyta trwała ponad pół godziny jednak miła i spokojna atmosfera sprawiła, że nie patrzyło się nerwowo na zegarek.
odpowiedz
dodał anonim | 0 odpowiedzi | dodano: 2014-03-20
Ankieta / oceny klientów
MRtec.pl - zostań audytorem!
Założone wątki
Pytania Pomysły Problemy Pochwały
0 0 39 19
Reklama
System reklamy Test

  BENCHMARKS  
Loading Time: Base Classes  0.0113
Controller Execution Time ( Firma / Index )  0.0741
Total Execution Time  0.0855
  GET DATA  
No GET data exists
  MEMORY USAGE  
7,171,200 bytes
  POST DATA  
No POST data exists
  URI STRING  
Orange/mazowieckie/Warszawa
  CLASS/METHOD  
firma/index
  DATABASE:  pok   QUERIES: 33  (Show)
  HTTP HEADERS  (Show)
  SESSION DATA  (Show)
  CONFIG VARIABLES  (Show)