Orange
ładuję dane...
/ podlaskie / Białystok / Galeria Alfa
  • Pytanie
  • Pomysł
  • Problem
  • Pochwała


Zadaj pytanie, przedstaw pomysł, zgłoś problem lub pochwal firmę Orange.
Kliknij aby dodać.
Jak klienci oceniają Orange?
 
 
13%
 
13%
 
22%
 
31%
 
13%
 
-1%
 
54%
 
37%

wiedzę personelu
jakość obsługi
cenę produktów/ usług
dostępny asortyment
organizację pracy
czas obsługi
wygląd punktu
jakość produktów/usług

Problemy (1)
anonim
pokaż treść
Długi czas oczekiwania na obsługę klienta i traktowanie klienta \'względem portfela\'. Student czeka, biznesman jest obsługiwany poza kolejką.
Usługi Orange nie dają dużych możliwości, dla osoby z ograniczeniem finansowym. Dochodzi również problem nieścisłości związanym z internetem. Część pieniędzy \'ucieka\' za aplikacje lub aktualizacje których klient nie chciał, nie zamawiał.
odpowiedz
dodał anonim | 0 odpowiedzi | dodano: 2013-08-19
Pochwały (1)
Wibep
pokaż treść
W dniu 1 czerwca 2011 odwiedziłem salon Orange w Białymstoku w Galerii Alfa, ul. Świętojańska 15. powodem mojej wizyty w salonie była moja chęć uzyskania informacji o ofercie telefonii komórkowej, wiążąca się z przeniesieniem numeru z innej sieci. Kilka dni wcześniej wysłałem do tego salonu meila z zapytaniem o ofertę, ale odpowiedzi nie otrzymałem.

W momencie mogo przybycia, w salonie pracowało 3 doradców, kasjerka oraz jedna osoba w recepcji. Każdy doradca miał klienta, wszedłem do centralnego punktu sali i po chwili osoba z recepcji przyszła, zainteresował się mną, zapytała o sprawę z jaką się zjawiłem i poinformowała, że należy chwilę zaczekać, aż któryś z doradców będzie już wolny. Poleciła mi usiąść, były do tego celu dwa fotele na lewo od wejścia.

Sala duża i przestronna, po prawej stronie znajduje się wspomniana recepcja, następnie stanowisko doradcy i kasa w rogu. Po lewej stronie dwa fotele dla oczekujących klientów oraz dwa stanowiska doradców. Na przeciwko wejścia znajdują się drzwi wejściowe na zaplecze.

Na obsługę czekałem ok. 25 minut. Co jakiś czas osoba z recepcji podchodziła do mnie, upewniała się czy wszystko OK i prosiła o jeszcze chwilę oczekiwania. Wszyscy pracownicy ubrani są w takim samym stylu, wszyscy noszą plakietki z imieniem.

W końcu jedna z doradców zakończyła rozmowę z klientami, pani z recepcji poinformowała mnie o tym i poleciła udać się do doradcy obok recepcji.

Rozmowa o ofercie przebiegała w bardzo profesjonalnym tonie, doradca znała procedury przeniesienia numeru, potrafiła odpowiedzieć na moje pytania, których listę przygotowałem wcześniej, oceniając moje potrzeby potrafiła doradzić mi wybór odpowiedniej taryfy i opcji dodatkowych, wręczyła swoją wizytówkę, poprosiła o mój telefon. Ustalenia naszej rozmowy notowała na kartce, której następnie zrobiła kopię i wręczyła mi przed wyjściem, zapraszając do ponownej wizyty. Pożegnała się miło, podobnie jak pani z recepcji.

Gdyby nie czas oczekiwania (chyba niezależny od pracowników), ocena kompetencji i poziomu obsługi, zasłu
odpowiedz
dodał Wibep | 0 odpowiedzi | dodano: 2011-11-18
Ankieta / oceny klientów
MRtec.pl - zostań audytorem!
Założone wątki
Pytania Pomysły Problemy Pochwały
0 0 1 1
Osoby trafiające na tą stronę były zainteresowane następującymi tematami
, orange galeria alfa, orange galeria alfa białystok, alfa białystok wejście dla pracownika, orange alfa białystok pracownicy, orange alfa bialystok pracownicy, orange alfa biąłystok, salon orange galeria alfa, orange białystok galeria alfa, orange alfa pracownicy, telekomunikacja polska białystok galeria alfa, lista pracowników alfa orange białystok, salon orange białystok galeria alfa, salon sieci orange białystok galeria alfa, salon orange galeria alfa białystok
Reklama