Jak klienci oceniają Orlen?
45%
40%
19%
54%
30%
27%
58%
60%


pokaż treść
Witam!Będąc na stacji PKN ORLEN w Pułtusku na ul.Warszawskiej z zamiarem dopompowania powietrza w kole samochodowym,dostrzegłam brak sprężarki.Wymuszacie na pracownikach stacji "wciskanie"
- do kawy coś słodkiego
- do paliwa płyn do spryskiwaczy
a takich prostych i potrzebnych rzeczy NIE MA.Dlaczego?
odpowiedz
- do kawy coś słodkiego
- do paliwa płyn do spryskiwaczy
a takich prostych i potrzebnych rzeczy NIE MA.Dlaczego?
odpowiedz
dodał marianna |
1 odpowiedzi |
dodano: 2012-05-07


pokaż treść
Czy na stacjach z punktem obsługii Viatoll nie można zatrudnić więcej osób?? Handluję używanymi samochodami i często muszę zdawać i pobierac urządzenia, zajmuje to kwadrans czy dwa. W czasie kiedy jedna osoba obsługuje Viatolla druga praktycznie biega pomiędzy gazem, hot-dogami i normalną obsługa klienta za kasą. Niejednokrotnie przerwano zakładnie umowy, ponieważ pracownik musiał pzryjąć dostawę czy wyjść zatankować. Wprowadza to stan nerwowości zarówno w klientach jak i pracownikach co źle wpływa na wizerunek Orlenu.
odpowiedz
odpowiedz
dodał kuleszajan |
0 odpowiedzi |
dodano: 2013-07-14



pokaż treść
Od bardzo długiego czasu na stacji Orlen w Słupsku przy ulicy Garncarskiej 19 zaobserwowałam obojętny,a dziś wręcz beszczelny stosunek pracowników tejże stacji wobec klientów.Totalny brak zainteresowania tankującym klientem, który w wyjątkowych okolicznościach potrzebuje pomocy przy tankowaniu.Pomimo obecności 2 pracowników żaden z nich nie podszedł do tankujących klientów aby wesprzeć ich swoją pomocą.W tym samym czasie żaden z nich nie zajmował się obsługą żadnego klienta i bylismy tylko obserowowani zza witryny stacji(2 klientów tankujących). Jestem w 8 miesiącu ciąży i dość kiepsko się dziś czułam, więc poszłam zapytać czy nie ma nikogo z obsługi kto mógłby pomóc i zadałam pytanie dlaczego jako jedyna stacja z tej sieci w mieście nie zajmują się pomocą przy tankowaniu.Pracownik pan Mariusz z wielkim oburzeniem owszem poszedł zakończyć tankowanie, ale po drodze nie omieszkał wymienić z obecnymi kolegami porozumiewawczych spojrzeń smiejąc się przy tym beszczelnie i z ignorancją.Po przyjsciu poinfomował mnie,że on nie będzie CYT."LATAŁ DO KAŻDEGO KLIENTA BEZ SENSU", zapytał mnie gdzie ja widzę problem i o co mi chodzi,że się czepiam, itd.. Objaśniłam panu, że czasem są wyjątkowe okoliczności(jak np. ciąża i złe samopoczucie), gdzie jego pomoc by się przydała i skoro nie mają nigdy dużo klientów (akurat na tej stacji jest mały ruch) to mógły wspierać klienta na zawnątrz.Pan MARIUSZ stwierdził, że "CIĄŻA TO NIE CHOROBA" i jak mi nie pasuje to mogę tankować na innej stacji.Wyraziłam swoje zdumienie brakiem szacunku dla klienta,brakiem dyskretności w ocenie klienta (naśmiewanie sie przy kliencie z jego uwag razem z obecnymi pracownikami - jakiekolwiek by one nie były nie jest to w dobrym tonie i świadczy o braku kultury pracownika),rozpoczynanie niepotrzebnej dyskusji uniesionym głosem z osobą starszą od siebie, prawienie morałów klientowi.Zapytałam też czy miał szkolenie z zakresu obsługi klienta, bo wtedy wiedziałby jak się zachować.Wcale się moimi uwagami w/w pracownik nie przejął, nadal pr
odpowiedz
odpowiedz
dodał marzena |
0 odpowiedzi |
dodano: 2013-04-08

pokaż treść
Witam,
Uwaga na tej stacji oszukują.
tak aroganckiej obslugi w zyciu nie widziałam na stacji. Ceny podane przy produkcie sa calkiem inne niz wybijane na kasie, a sprzedawca uwaza ze wszystko jest ok. Na moje stwierdzenie, że przeciez to niezgodne z prawem konsumenta odpowiada ze wlasnie prawo sie zmienilo.
Do tego kazal mi tankowac gaz bo obsluga juz na tej stacji nie tankuje.
Omijajcie z daleka....
odpowiedz
Uwaga na tej stacji oszukują.
tak aroganckiej obslugi w zyciu nie widziałam na stacji. Ceny podane przy produkcie sa calkiem inne niz wybijane na kasie, a sprzedawca uwaza ze wszystko jest ok. Na moje stwierdzenie, że przeciez to niezgodne z prawem konsumenta odpowiada ze wlasnie prawo sie zmienilo.
Do tego kazal mi tankowac gaz bo obsluga juz na tej stacji nie tankuje.
Omijajcie z daleka....
odpowiedz
dodał anna2 |
0 odpowiedzi |
dodano: 2014-02-09


pokaż treść
Witam.Chciałem złożyć ogromną pochwałę dla stacji 626 w Gliwicach a w szczególności dla Pani Ani.Jeszcze nigdy nie spotkałem tak miłej obsługi.Zawsze uśmiechnięta ,pogodna i zawsze pomoże, aż chce się tam wracać. Gratulacje dla kierownika że ma taką miłą osobę.
odpowiedz
odpowiedz
dodał azor3334 |
0 odpowiedzi |
dodano: 2014-10-01

