Orlen
ładuję dane...
podziel się opinią!
  • Pytanie
  • Pomysł
  • Problem
  • Pochwała


...zadaj pytanie, przedstaw pomysł, zgłoś problem lub pochwal firmę Orlen.

Kliknij, aby dodać wpis.

[29]
[22]
Jak klienci oceniają Orlen?
 
 
44%
 
39%
 
19%
 
54%
 
30%
 
27%
 
57%
 
60%

wiedzę personelu
jakość obsługi
cenę produktów/ usług
dostępny asortyment
organizację pracy
czas obsługi
wygląd punktu
jakość produktów/usług

Pytania (2)
dodaj
marianna
pokaż treść
Witam!Będąc na stacji PKN ORLEN w Pułtusku na ul.Warszawskiej z zamiarem dopompowania powietrza w kole samochodowym,dostrzegłam brak sprężarki.Wymuszacie na pracownikach stacji "wciskanie"
- do kawy coś słodkiego
- do paliwa płyn do spryskiwaczy
a takich prostych i potrzebnych rzeczy NIE MA.Dlaczego?
odpowiedz
dodał marianna | 1 odpowiedzi | dodano: 2012-05-07
medyka3
pokaż treść
Dzień dobry

Chciałbym zapytac o możniwość korekty faktury na paliwo. Korekta jest konieczna z powodu podania błędnych danych firmy. Prosze o informację w jaki sposób można użyskać taką FV korygującą dane.
odpowiedz
dodał medyka3 | 0 odpowiedzi | dodano: 2014-04-03
Pomysły (1)
dodaj
kuleszajan
pokaż treść
Czy na stacjach z punktem obsługii Viatoll nie można zatrudnić więcej osób?? Handluję używanymi samochodami i często muszę zdawać i pobierac urządzenia, zajmuje to kwadrans czy dwa. W czasie kiedy jedna osoba obsługuje Viatolla druga praktycznie biega pomiędzy gazem, hot-dogami i normalną obsługa klienta za kasą. Niejednokrotnie przerwano zakładnie umowy, ponieważ pracownik musiał pzryjąć dostawę czy wyjść zatankować. Wprowadza to stan nerwowości zarówno w klientach jak i pracownikach co źle wpływa na wizerunek Orlenu.
odpowiedz
dodał kuleszajan | 0 odpowiedzi | dodano: 2013-07-14
Problemy (2)
dodaj
marzena
1
pokaż treść
Od bardzo długiego czasu na stacji Orlen w Słupsku przy ulicy Garncarskiej 19 zaobserwowałam obojętny,a dziś wręcz beszczelny stosunek pracowników tejże stacji wobec klientów.Totalny brak zainteresowania tankującym klientem, który w wyjątkowych okolicznościach potrzebuje pomocy przy tankowaniu.Pomimo obecności 2 pracowników żaden z nich nie podszedł do tankujących klientów aby wesprzeć ich swoją pomocą.W tym samym czasie żaden z nich nie zajmował się obsługą żadnego klienta i bylismy tylko obserowowani zza witryny stacji(2 klientów tankujących). Jestem w 8 miesiącu ciąży i dość kiepsko się dziś czułam, więc poszłam zapytać czy nie ma nikogo z obsługi kto mógłby pomóc i zadałam pytanie dlaczego jako jedyna stacja z tej sieci w mieście nie zajmują się pomocą przy tankowaniu.Pracownik pan Mariusz z wielkim oburzeniem owszem poszedł zakończyć tankowanie, ale po drodze nie omieszkał wymienić z obecnymi kolegami porozumiewawczych spojrzeń smiejąc się przy tym beszczelnie i z ignorancją.Po przyjsciu poinfomował mnie,że on nie będzie CYT."LATAŁ DO KAŻDEGO KLIENTA BEZ SENSU", zapytał mnie gdzie ja widzę problem i o co mi chodzi,że się czepiam, itd.. Objaśniłam panu, że czasem są wyjątkowe okoliczności(jak np. ciąża i złe samopoczucie), gdzie jego pomoc by się przydała i skoro nie mają nigdy dużo klientów (akurat na tej stacji jest mały ruch) to mógły wspierać klienta na zawnątrz.Pan MARIUSZ stwierdził, że "CIĄŻA TO NIE CHOROBA" i jak mi nie pasuje to mogę tankować na innej stacji.Wyraziłam swoje zdumienie brakiem szacunku dla klienta,brakiem dyskretności w ocenie klienta (naśmiewanie sie przy kliencie z jego uwag razem z obecnymi pracownikami - jakiekolwiek by one nie były nie jest to w dobrym tonie i świadczy o braku kultury pracownika),rozpoczynanie niepotrzebnej dyskusji uniesionym głosem z osobą starszą od siebie, prawienie morałów klientowi.Zapytałam też czy miał szkolenie z zakresu obsługi klienta, bo wtedy wiedziałby jak się zachować.Wcale się moimi uwagami w/w pracownik nie przejął, nadal pr
odpowiedz
dodał marzena | 0 odpowiedzi | dodano: 2013-04-08
anna2
pokaż treść
Witam,
Uwaga na tej stacji oszukują.
tak aroganckiej obslugi w zyciu nie widziałam na stacji. Ceny podane przy produkcie sa calkiem inne niz wybijane na kasie, a sprzedawca uwaza ze wszystko jest ok. Na moje stwierdzenie, że przeciez to niezgodne z prawem konsumenta odpowiada ze wlasnie prawo sie zmienilo.
Do tego kazal mi tankowac gaz bo obsluga juz na tej stacji nie tankuje.
Omijajcie z daleka....
odpowiedz
dodał anna2 | 0 odpowiedzi | dodano: 2014-02-09
Pochwały (1)
dodaj
azor3334
pokaż treść
Witam.Chciałem złożyć ogromną pochwałę dla stacji 626 w Gliwicach a w szczególności dla Pani Ani.Jeszcze nigdy nie spotkałem tak miłej obsługi.Zawsze uśmiechnięta ,pogodna i zawsze pomoże, aż chce się tam wracać. Gratulacje dla kierownika że ma taką miłą osobę.
odpowiedz
dodał azor3334 | 0 odpowiedzi | dodano: 2014-10-01
Forum dyskusyjne
załóż temat
Brak tematów dla tej firmy. DODAJ SWOJĄ OPINIĘ!
Zdjęcia (0)
dodaj
Brak plików dla tej firmy. DODAJ ZDJĘCIE!
Zostań naszym audytorem
MRtec.pl - zostań audytorem!
Reklama