PGE
ładuję dane...
/ podlaskie / Białystok
  • Pytanie
  • Pomysł
  • Problem
  • Pochwała


Zadaj pytanie, przedstaw pomysł, zgłoś problem lub pochwal firmę PGE.
Kliknij aby dodać.
[5]
[3]
Jak klienci oceniają PGE?
 
 
44%
 
38%
 
8%
 
26%
 
10%
 
8%
 
56%
 
31%

wiedzę personelu
jakość obsługi
cenę produktów/ usług
dostępny asortyment
organizację pracy
czas obsługi
wygląd punktu
jakość produktów/usług

Pochwały (1)
anonim
pokaż treść
Szef poprosił mnie abym dowiedział się o możliwość wyboru
dostawcy energii elektrycznej i wymagane dokumenty do podpisania nowej
umowy. Podjechałem pod budynek , oczywiście nie było gdzie zaparkować
wszystkie miejsca parkingowe pozajmowane. PGE nawet nie ma parkingu dla
swoich klientów.Co tam ja ale żeby nie było miejsca dla inwalidy? No
cóż straciwszy 15 min. na znalezienie wolnego miejsca udałem się do
budynku. Na początku zwróciłem uwagę czy są godz. otwarcia placówki
na drzwiach wejściowych. Niestety nie było. Informacji o rozmieszczeniu
poszczególnych działów obsługi też nie dało się nigdzie zauważyć.
Szedłem instynktownie w zasadzie przed siebie.Dotarłem do dużej sali
obsługowej . Dopiero tam zauważyłem stanowiska kasowe, stanowisko
reklamacji i stanowisko do zawierania umów.To ostatnie stanowisko
najbardziej mnie interesowało. Trzy stanowiska do zawierania umów i
wszystkie otwarte. Niestety każde obsługuje jakiegoś interesanta.Ale nic
to, pomyślałem sobie. 10 min. i będę obsłużony. Niestety bardzo
się pomyliłem.Minęło 15 min za nim podszedłem do stanowiska.Więc
miałem czas żeby dokładnie się rozejrzeć.Tak jak wspomniałem
wcześniej trzy stanowiska do działu zwierania umów wszystkie czynne,
pięć stanowisk do reklamacji trzy tylko czynne przy czym do każdego
stanowiska 3-4 osoby w kolejce. Stanowiska kasowe naliczyłem cztery ale
tylko dwa były otwarte. Tu kolejka jedna wspólna do dwóch kas, około 35
osób.W sumie na sali obsługi ponad 50 osób istny koszmar. Miejsc do
siedzenia niewiele naliczyłem dziesięć foteli wszystkie pozajmowane
przez interesantów. Wygład sali przyjemny, jasny kolor ścian i jasna
podłoga powodowały przyjemne uczucie i może zmniejszały stres związany
z tak dużym zagęszczeniem ludzi. W paru miejscach zauważyłem kwiatki.
Ale co tam ważne że ja jestem pierwszy w kolejce. Wszyscy pracownicy
ubrani w stroje służbowe, stroje w zasadzie były identyczne koloru
granatowego niektóre panie obsługujące miały dodatkowo kolorowe
apaszki. Każdy pracownik identyfikator przypięty do marynarki. W ko
odpowiedz
dodał anonim | 0 odpowiedzi | dodano: 2013-05-20
Forum dyskusyjne
załóż temat
Brak tematów dla tej firmy. DODAJ SWOJĄ OPINIĘ!
Przejdź do lokalizacji
Ankieta / oceny klientów
MRtec.pl - zostań audytorem!
Założone wątki
Pytania Pomysły Problemy Pochwały
0 0 0 1
Reklama