RTV EURO AGD
ładuję dane...
podziel się opinią!
  • Pytanie
  • Pomysł
  • Problem
  • Pochwała


...zadaj pytanie, przedstaw pomysł, zgłoś problem lub pochwal firmę RTV EURO AGD.

Kliknij, aby dodać wpis.

[19]
[15]
Jak klienci oceniają RTV EURO AGD?
 
 
10%
 
7%
 
41%
 
43%
 
4%
 
-3%
 
56%
 
59%

wiedzę personelu
jakość obsługi
cenę produktów/ usług
dostępny asortyment
organizację pracy
czas obsługi
wygląd punktu
jakość produktów/usług

Pytania (4)
dodaj
krystynakoszalin@neostrada.pl
pokaż treść
witam
zakupilam 20.08 telewizor
chcialaby go wymienic na wiekszy z doplata
moja prosba zostala wyslana meile z punktu
zakupu w koszalinie salon emka
chcialabym otrzymac odpowiedz i nie wie
jak dlugo nalezy na nia czekac
prosilabym o rozpatrzenie sprawy i powiadomienie
pozdrawiam krystyna
odpowiedz
dodał krystynakoszalin@neostrada.pl | 0 odpowiedzi | dodano: 2013-08-22
piotr
1
pokaż treść
Mam...
odpowiedz
dodał piotr | 0 odpowiedzi | dodano: 2013-11-05
Marta46
pokaż treść
Wczoraj kupowałam telewizor w Euro agd i spotkałam się w z bardzo dziwną sprawą i jakże bulwersującą.Mianowicie obsłużyła mnie pewna miła pani w średnim wieku i zaproponowała sprawdzenie tegoż telewizora. Zgodziłam się i tu powstał problem-panowie,włącznie z kierownikiem chyba (smukły gostek w okularach i niebieskiej koszulce) zaczęli w popłochu uciekać i drwiąco się śmiać.Pani obsługująca mnie poczuła też chyba wtedy dyskomfort i zakłopotanie bo nie chciał jej nikt pomóc.Jak taka sytuacja jest możliwa w tak dużej sieci RTV EURO AGD ??? Kto zatrudnia "szczeniaków" prosto spod osiedlowego trzepaka pytam??
odpowiedz
dodał Marta46 | 1 odpowiedzi | dodano: 2014-02-20
Pomysły (1)
dodaj
keineahnung1974
pokaż treść
uważam,że pani Katarzyna T. (kierownik sklepu) nie nadaje się do pracy na zajmowanym stanowisku,moim zdaniem powinna być jak najprędzej z tego stanowiska usunięta po incydencie który miał miejsce dn.15maja 2014r
odpowiedz
dodał keineahnung1974 | 0 odpowiedzi | dodano: 2014-05-15
Problemy (1)
dodaj
piotr
pokaż treść
Byłem zaskoczony brakiem zaangażowania pracowników. Kiedy szukałem pomocy miałem wrażenie, że wszyscy mnie unikają. Co ciekawe, mam wrazenie, że aktualnie jest mniej pracowników. Chyba firma mocno tnie koszty, ale dlaczego naszym kosztem?
odpowiedz
dodał piotr | 0 odpowiedzi | dodano: 2012-02-17
Forum dyskusyjne
załóż temat
Brak tematów dla tej firmy. DODAJ SWOJĄ OPINIĘ!
Zdjęcia (0)
dodaj
Brak plików dla tej firmy. DODAJ ZDJĘCIE!
Zostań naszym audytorem
MRtec.pl - zostań audytorem!
Reklama