Reserved
ładuję dane...
podziel się opinią!
  • Pytanie
  • Pomysł
  • Problem
  • Pochwała


...zadaj pytanie, przedstaw pomysł, zgłoś problem lub pochwal firmę Reserved.

Kliknij, aby dodać wpis.

[44]
[23]
Jak klienci oceniają Reserved?
 
 
20%
 
21%
 
42%
 
44%
 
13%
 
6%
 
49%
 
49%

wiedzę personelu
jakość obsługi
cenę produktów/ usług
dostępny asortyment
organizację pracy
czas obsługi
wygląd punktu
jakość produktów/usług

Pytania (2)
dodaj
aaaa
1
pokaż treść
salon reserved w Wyszkowie oceniam bardzo źle ! Obsługa jest arogancka, opryskliwa, zero uprzejmości. Po zapytaniu o inny rozmiar nie odpowiedzieli na moje pytanie, została zwrócona mi bardzo w niestosownym tonie uwaga po tym jak oglądałam ubrania < tzn zrobiłam niby bałagan> a ekspedientki muszą teraz to ułożyć. Jedna "ekspedientka"młoda blondynka z grzywką jest najgorsza! zero kultury osobistej. Tacy ludzie nie powinni nawet pracować w sklepie. Moja noga więcej tam nie postanie.
odpowiedz
dodał aaaa | 0 odpowiedzi | dodano: 2012-12-13
Problemy (5)
dodaj
klodek99
pokaż treść
zareklamowałam kurtkę dla dziecka z powodu popsutego zamka (kurtka była użytkowana przez miesiąc od zakupu, a w zamku wypadły dwa ząbki - moim zdaniem bardzo złej jakości zamek!!!!!) niema nawet śladu żeby ząbki zostały wyrwane lub tp. Reklamacja nie została uwzględniona. Firma wiele straciła w moich oczach. Zamierzam się odwołac. dolnośląskie
odpowiedz
dodał klodek99 | 0 odpowiedzi | dodano: 2012-12-04
aaaa
pokaż treść
salon reserved w Wyszkowie oceniam bardzo źle ! Obsługa jest arogancka, opryskliwa, zero uprzejmości. Po zapytaniu o inny rozmiar nie odpowiedzieli na moje pytanie, została zwrócona mi bardzo w niestosownym tonie uwaga po tym jak oglądałam ubrania < tzn zrobiłam niby bałagan> a ekspedientki muszą teraz to ułożyć. Jedna "ekspedientka"młoda blondynka z grzywką jest najgorsza! zero kultury osobistej. Tacy ludzie nie powinni nawet pracować w sklepie. Moja noga więcej tam nie postanie.
odpowiedz
dodał aaaa | 0 odpowiedzi | dodano: 2012-12-13
tomassi79
pokaż treść
Zakupiłem zegare w Reseved Silesia Katowice, po paru dniach noszenia przestał chodzić, zatrzymał się. Zaniosłem do sklepu i chciałem reklamować, pani od razu nie patrząc na zegarek i nawet nie usłyszawszy w czym jest problem powiedziała, że mechanizm nie podlega gwarancji. Tu się zdziwiłem, jak to, to co podlega gwarancji w zegarku? Mimo to złożyłem reklamację, bo takie mam prawo. Po tygodniu dostałem list z odrzuceniem reklamacji, w liście napisano, że po badaniu organoleptycznym nie wykazano żadnych wad i nieprawidłowości. Złożyłem odwołanie od tej decyzji opierając się na prawie konsumenta dotyczącego "towaru niezgodnego z umową" (wszystkie terminy zachowane) i ... Po dwóch tygodniach otrzymałem list ponownie z odmownym skutkiem. Znowu się powołali na to, że gwarancja nie obejmuje mechanizmu zegarka. Może macie jakieś pomysły co dalej powinienem zrobić?
odpowiedz
dodał tomassi79 | 0 odpowiedzi | dodano: 2014-02-17
pokaż więcej
Forum dyskusyjne
załóż temat
Brak tematów dla tej firmy. DODAJ SWOJĄ OPINIĘ!
Zdjęcia (0)
dodaj
Brak plików dla tej firmy. DODAJ ZDJĘCIE!
Zostań naszym audytorem
MRtec.pl - zostań audytorem!
Reklama