Ryanair
ładuję dane...
podziel się opinią!
  • Pytanie
  • Pomysł
  • Problem
  • Pochwała


...zadaj pytanie, przedstaw pomysł, zgłoś problem lub pochwal firmę Ryanair.

Kliknij, aby dodać wpis.

[3]
[2]
  1. 1
Jak klienci oceniają Ryanair?
 
 
-33%
 
67%
 
100%
 
100%
 
-33%
 
-100%
 
-33%
 
-67%

wiedzę personelu
jakość obsługi
cenę produktów/ usług
dostępny asortyment
organizację pracy
czas obsługi
wygląd punktu
jakość produktów/usług

Problemy (1)
dodaj
Padar
pokaż treść
Pól roku temu trzykrotnie linia lotnicza Ryanair odwoływała mi lot na trasie Santiago Compostela - Frankfurt-Hahn, z powodu strajku we Francji, nie zważając ze lot ten był tylko częścią lotu do Polski i ze miałam również wykupione bilety na trasie Frankfurt-Hahn - Kraków. Za odwołany lot mogłam kupić bilet w innym terminie, jednak drugi bilet przepadał.Nie otrzymałam żadnej pomocy zarówno merytorycznej jak i finansowej,ze strony organizacji AENA, jak i punktu informacji Ryanair. Mimo rozmów, składania wszelkich wniosków, reklamacji, do tej pory nie dostałam żadnej odpowiedzi. Ponadto, gdy tylko odeszłam na chwilę od punktu informacji, został on zamknięty przez personel, uniemożliwiając mi dokończenie rozmów.
Dodzwonienie się do biura obsługi linii Ryanair graniczy z cudem, minuta połączenia jest horrendalnie droga, a mimo to nie dowiedziałam się nic, czego czarny scenariusz nie zakładał.
Pieniądze, jakie musiałam wydać, nie z mojej winy, na zakup dodatkowych biletów, pobyt w Hiszpanii ponad 3 tygodnie dłużej niż planowałam, nie rekompensują tanich biletów, jakie firma Ryanair oferuje.
odpowiedz
dodał Padar | 0 odpowiedzi | dodano: 2011-07-20
Forum dyskusyjne
załóż temat
Brak tematów dla tej firmy. DODAJ SWOJĄ OPINIĘ!
Zdjęcia (0)
dodaj
Brak plików dla tej firmy. DODAJ ZDJĘCIE!
Zostań naszym audytorem
MRtec.pl - zostań audytorem!
Reklama