Samsung Electronics Polska Sp. z o.o.Konsultant : Michał , Królak Centrum Obsługi Klienta
ładuję dane...
podziel się opinią!
  • Pytanie
  • Pomysł
  • Problem
  • Pochwała


...zadaj pytanie, przedstaw pomysł, zgłoś problem lub pochwal firmę Samsung Electronics Polska Sp. z o.o.Konsultant : Michał , Królak Centrum Obsługi Klienta.

Kliknij, aby dodać wpis.

[4]
[2]
  1. 1
Jak klienci oceniają Samsung Electronics Polska Sp. z o.o.Konsultant : Michał , Królak Centrum Obsługi Klienta?
 
 
100%
 
100%
 
0%
 
0%
 
0%
 
-100%
 
0%
 
0%

wiedzę personelu
jakość obsługi
cenę produktów/ usług
dostępny asortyment
organizację pracy
czas obsługi
wygląd punktu
jakość produktów/usług

Pytania (1)
dodaj
derek1
pokaż treść
Witam
Posiadam TV UE46F5500 i poprzez router Asus Rt-N66U droga bezprzewodową i przewodem nie ma połaczenia z Smartem .Nadmieniam że Asus idealnie łączy internet z laptopem jak z telefonami

Przy próbie połączenia SMART HUB strona informuje mnie że mam połączenie z internetemw w przypadku problemów z korzystaniem z usług onlaine skontaktuj się ze swoim usługodawcą internetowym
Naciskam OK
Pokazuje się plansza z tekstem że:
Nie można połączyć się z serwerem skontaktuj się z centrum obsługi technicznej firmy SAMSUNG

Pozdrawiam
derek1
odpowiedz
dodał derek1 | 0 odpowiedzi | dodano: 2014-01-30
Forum dyskusyjne
załóż temat
Brak tematów dla tej firmy. DODAJ SWOJĄ OPINIĘ!
Zdjęcia (0)
dodaj
Brak plików dla tej firmy. DODAJ ZDJĘCIE!
Zostań naszym audytorem
MRtec.pl - zostań audytorem!
Reklama