T-Mobile
ładuję dane...
podziel się opinią!
  • Pytanie
  • Pomysł
  • Problem
  • Pochwała


...zadaj pytanie, przedstaw pomysł, zgłoś problem lub pochwal firmę T-Mobile.

Kliknij, aby dodać wpis.

[4]
[2]
  1. 33
  2. 43
  3. 24
  4. 13
  5. 47
  6. 32
  7. 94
  8. 15
  9. 21
  10. 20
  11. 20
  12. 45
  13. 13
  14. 34
  15. 30
  16. 30
Jak klienci oceniają T-Mobile?
 
 
34%
 
31%
 
31%
 
42%
 
29%
 
21%
 
60%
 
49%

wiedzę personelu
jakość obsługi
cenę produktów/ usług
dostępny asortyment
organizację pracy
czas obsługi
wygląd punktu
jakość produktów/usług

Pytania (12)
dodaj
pietkaspl
pokaż treść
Jaki jest czas oczekiwania za nadplate w t-mobile na osobisty rachunek ( wczesniej wypelniajac odp. kwest. w wyzej wym, sprawie)
odpowiedz
dodał pietkaspl | 0 odpowiedzi | dodano: 2013-10-24
E7ite
pokaż treść
Zamierzam zamówić Tablet. Czy Xperia Tablet Z (http://www.t-mobile.pl/pl/biznes/oferta/internet_mobilny/tablet/sony-xperia-z) posiada simlock? Czy Tablet jest brandowany? Jaka jest wersja tabletu? (wersja z LTE?) Czy zamawiając telefonicznie otrzymam glosnik w prezencie?
odpowiedz
dodał E7ite | 0 odpowiedzi | dodano: 2013-08-05
Martunia9873
1
pokaż treść
Koleżanka upuściła mój telefon i pękł ekran. Wiem że gwarancja tego nie obejmuje , ale mam ubezpieczenie w T- mobile i nie wiem czy tego typu szkoda będzie zakwalifikowana. Jeśli tak, to ile by to mogło kosztować ( sony xperia miro)- wymiana szybki, i w jakim czasie są oni wstanie to naprawić .
odpowiedz
dodał Martunia9873 | 0 odpowiedzi | dodano: 2013-07-30
stig007
pokaż treść
Witam mam pytanie chodzi o kartę prepaid, jest to rodzaj usługi przedpłatowej chciałem zapytać jak jest to możliwe ze stan konta wchodzi na minus chodzi o usługę internetu skoro usługa polega ze kupuje środki i dopiero z nich korzystam tak bynajmniej być powinno i zazwyczaj tak jest. Wiec jak to możliwe ze przy internecie konto robi się z ujemnymi środkami na koncie? Proszę o informacje na tak zaistniała sytuacje.
odpowiedz
dodał stig007 | 0 odpowiedzi | dodano: 2013-06-27
dana54
1
pokaż treść
Pragne przeniesc telefon stacjonarny t-mobile na inny adres w tej samej miejscowosci,pomimo wyslania listu poleconego to w/w firmy dnia 2 maja br do tej pory nie otrzymalam zadnej odpowiedzi /abonament place regularnie/Udalam sie do Opola do biura T/mobile mila konsultantka wyjasnila ze maja czas na odpowiedz od 1mca do 3 miesiecy.Wiec po wypraowadzce mam byc moze jeszcze pol roku bez telefonu gdzie jest mi niezbedny?
odpowiedz
dodał dana54 | 0 odpowiedzi | dodano: 2013-05-28
pokaż kolejne
Problemy (314)
dodaj
anonim
pokaż treść
Udałam się do T-Mobile, aby poznać ofertę na kartę. Nie dość, że czekałam kilkadziesiąt minut na obsługę, to konsultantka, która mnie obsługiwała, mówiła niewyraźnie, coś pod nosem. Gdy zwróciłam jej uwagę, że mówi za cicho, że nie słyszę za bardzo, to mimo to dalej mówiła pod nosem. Nie odpowiadała na moje pytania, była "w swoim świecie". Fakt, na końcu sprzedawczyni podziękowała mi za wizytę oraz zapraszała ponownie po przemyśleniu oferty. Ale atmosfera w salonie nie do przyjęcia.
odpowiedz
dodał anonim | 0 odpowiedzi | dodano: 2014-02-13
anonim
pokaż treść
Odwiedziłam salon w celu uzyskania informacji na temat wysokości abonamentu telefonicznego. Konsultant bardzo krótko przedstawił mi wysokość abonamentu oraz ilość minut do wykorzystania. Konsultant nie zadał mi pytań, które pomogły by mu dobrać odpowiednią ofertę dla mnie. W salonie panował nieporządek, na stanowisku pracy konsultantów znajdowała się ogromna ilość nieuporządkowanych papierów. Moja wizyta w tym salonie była bardzo krótka, nie zostałam zaproszona do odwiedzenia salonu po raz kolejny. Konsultant mnie nie pożegnał, uważam, że był mało kompetentny, ponieważ miał problemy z przedstawieniem oferty. By uzyskać dodatkowe informacje, sama musiałam konsultanta o nie pytać.
odpowiedz
dodał anonim | 0 odpowiedzi | dodano: 2014-02-09
anonim
pokaż treść
Zwykła dyspozycja zmiany nymeru telefonu wiązała się z koniecznością trzykrotnych wizyt w punkcie. Pracownik punktu przyjął dyspozycję, jednak nie przekazał jej dalej, w wyniku czego numer pozostał bez zmian, a podczas kolejnej wizyty zapewnił, że dyspozycja została wysłana, jednak na zmianę trzeba poczekać. Dopiero trzecia wizyta przyniosła oczekiwany skutek.
odpowiedz
dodał anonim | 0 odpowiedzi | dodano: 2014-02-04
anonim
pokaż treść
Sprzedawca nie potrafił spełnić w pełni oczekiwań klienta. Klient sam musiał dopytywać się o szczegóły danej oferty.Klient nie został o wszystkim poinformowany.
odpowiedz
dodał anonim | 0 odpowiedzi | dodano: 2014-02-01
anonim
pokaż treść
- do punktu udałam się celem zakupu telefonu na abonament obsługiwał mnie sam właściciel punktu niemniej jego poziom wiedzy był znikomy na temat tego co mi proponuje, oczywiscie nie zdecydowałam się
odpowiedz
dodał anonim | 0 odpowiedzi | dodano: 2014-01-31
pokaż kolejne
Pochwały (303)
dodaj
anonim
pokaż treść
Pracownik Salonu T-Mobile, który miałam okazję odwiedzić, wykazał się bardzo dużym zaangażowaniem w pozyskanie Klienta. Zobowiązał się mnie poinformować, kiedy pojawi się dla mnie "atrakcyjna" oferta z telefonem. Dzwonił do mnie kilkukrotnie, by poinformować o nowych ofertach oraz wysyłał na e-maila informacje na ten temat. Bardzo zaimponował mi wytrwałością w pozyskaniu Klienta.
odpowiedz
dodał anonim | 0 odpowiedzi | dodano: 2014-03-05
pikuś128
pokaż treść
będe mieć
tableta
odpowiedz
dodał pikuś128 | 0 odpowiedzi | dodano: 2014-03-01
anonim
pokaż treść
Wybrałem się do tego salonu w celu zorientowania się w ofercie. Pan, który mnie obsługiwał był bardzo uprzejmy i kompetentny. Mimo tego, że moim celem nie był zakup żadnego produktu, sprzdawca znalazł najlepszą dla mnie ofertę, oraz zaprazentował fizycznie sprzęty które mogłem otrzymać. Na koniec rozmowy, Pan zaproponował mi kontakt w sparwie ewentalnego zawarcia umowy.
odpowiedz
dodał anonim | 0 odpowiedzi | dodano: 2014-02-11
anonim
pokaż treść
Poszedłem to salonu T-Mobile w celu przedłużenia umowy. Sprzedawca zainteresował się moją wizytą, chętnie pokazał wszystkie dostępne telefony i opcje. Na koniec udzielił rabatu dla stałych klientów.
odpowiedz
dodał anonim | 0 odpowiedzi | dodano: 2014-02-05
anonim
pokaż treść
fachowość i indywidualne podejście do klienta przejawiające się skupieniem na potrzebach klienta i chęć rozwiązania problemów, z którymi klient zjawia się w placówce
odpowiedz
dodał anonim | 0 odpowiedzi | dodano: 2014-02-05
pokaż kolejne