T-Mobile
ładuję dane...
/ podlaskie
  • Pytanie
  • Pomysł
  • Problem
  • Pochwała


Zadaj pytanie, przedstaw pomysł, zgłoś problem lub pochwal firmę T-Mobile.
Kliknij aby dodać.
[43]
[50]
Jak klienci oceniają T-Mobile?
 
 
34%
 
30%
 
31%
 
42%
 
28%
 
21%
 
59%
 
49%

wiedzę personelu
jakość obsługi
cenę produktów/ usług
dostępny asortyment
organizację pracy
czas obsługi
wygląd punktu
jakość produktów/usług

Problemy (1)
Bernard85
pokaż treść
- niezbyt fortunna lokalizacja punktu- poza głównym ciągiem komunikacyjnym
- nie dostałem imiennej wizytówki którą mógłbym schować w portfelu- nastepnego dnia obiecałem donieść dokumenty a nie byłem pewien czy rozpoznam osobę z którą rozmawiałem
odpowiedz
dodał Bernard85 | 0 odpowiedzi | dodano: 2010-05-13
Pochwały (1)
Beata
pokaż treść
- miła, kompetentna obsługa
- rozmowa ze mną (potencjalnym klientem) przeprowadzona w sposób profesjonalny, dużo pytań po których zaproponowano mi rozwiązanie pasujące do moich potrzeb
- brak niepotrzebnej presji na sprzedaż droższego lub bardziej złozonego produktu
- otrzymałem komplet interesujących mnie informacji
- brak dostatecznego przygotowania z mojej strony nie był przeszkodą w sfinalizowaniu transakcji- umówilismy się, że brakujący dokument doniosę nazajutrz a usługa będzie aktywna od ręki.
odpowiedz
dodał Beata | 0 odpowiedzi | dodano: 2010-05-13
Forum dyskusyjne
załóż temat
pikuś128
dodał(a): pikuś128 | 0 odpowiedzi | dodano: 2014-03-01 20:07:53
Przejdź do miasta
Ankieta / oceny klientów
MRtec.pl - zostań audytorem!
Założone wątki
Pytania Pomysły Problemy Pochwały
0 0 1 1
Reklama