Tauron
ładuję dane...
/ śląskie / Częstochowa / Mirowska 44
  • Pytanie
  • Pomysł
  • Problem
  • Pochwała


Zadaj pytanie, przedstaw pomysł, zgłoś problem lub pochwal firmę Tauron.
Kliknij aby dodać.
Jak klienci oceniają Tauron?
 
 
0%
 
13%
 
-33%
 
21%
 
-21%
 
-25%
 
46%
 
17%

wiedzę personelu
jakość obsługi
cenę produktów/ usług
dostępny asortyment
organizację pracy
czas obsługi
wygląd punktu
jakość produktów/usług

Problemy (1)
Roman8
pokaż treść
Podczas okresowego spisywania stanu licznika, Inkasent stwierdził że licznik energii elektrycznej w moim mieszkaniu się zaciął i nie da się odczytać jego stanu. Inkasent nie posiadał identyfikatora na wierzchu lub czegokolwiek co by świadczyło że nim jest. Nie posiadał żadnej wiedzy odnośnie aktualnych cen prądu, terminu dostarczenia nowego rachunku oraz podstawowych informacji odnośnie firmy Tauron. Zapewnił mnie, że zgłosi awarię i odpowiednie osoby wymienią licznik w ciągu 3 dni. Po tygodniu udałem się do Punktu Obsługi Klienta aby zorientować się jaka jest sytuacja. Po spędzeniu 40 minut w długiej kolejce, pani z obsługi stwierdziła, że nie ma żadnej adnotacji odnośnie licznika. Musiała wykonać kilka telefonów żeby ustalić termin przyjazdu ekipy.
odpowiedz
dodał Roman8 | 0 odpowiedzi | dodano: 2011-01-17
Ankieta / oceny klientów
MRtec.pl - zostań audytorem!
Założone wątki
Pytania Pomysły Problemy Pochwały
0 0 1 0
Osoby trafiające na tą stronę były zainteresowane następującymi tematami
, tauron częstochowa stan licznika, tauron częstochowa mirowska, tauron częstochowa awarie, tauron mirowska częstochowa, tauron mirowska, www.tauronczestochowa, tauron częstochowa awaria licznika, tauron czestochowa mirowska, tauron mirowska czestochowa , stan licznika tauron częstochowa, czestochowa tauron stan licznika, tauron częstochowa opinie, tauron czestochowa biuro obslugi klienta, taron częstochowa biura
Reklama