Tesco
ładuję dane...
/ małopolskie / Kraków / Kapelanka
  • Pytanie
  • Pomysł
  • Problem
  • Pochwała


Zadaj pytanie, przedstaw pomysł, zgłoś problem lub pochwal firmę Tesco.
Kliknij aby dodać.
[13]
[9]
Jak klienci oceniają Tesco?
 
 
10%
 
15%
 
39%
 
42%
 
6%
 
2%
 
37%
 
41%

wiedzę personelu
jakość obsługi
cenę produktów/ usług
dostępny asortyment
organizację pracy
czas obsługi
wygląd punktu
jakość produktów/usług

Problemy (2)
Biren
pokaż treść
Bardzo dobra obsługa techniczna. Trafiłem akurat na świetną przecenę urządzenia wielofunkcyjnego Lexmark z powodu jego zdekompletowania i małych uszkodzeń. Pracownicy pomogli wybrać mi urządzenie w jak najlepszym stanie. Dotąd wszystko na plus.

Następnie spytałem w dziale obsługi klienta, czy można płacić w Euro (bo tylko tą walutę miałem przy sobie). Kurs trochę zbyt niski, ale wiadomo - przecież to nie kantor. Tu też w porządku.

Następnie pani przy kasie chyba chciała odradzić mi zakup urządzenia sugerując duże wydatki na toner. Spytałem czy mogę płacić w Euro. odpowiedź była pozytywna. Następnie po podliczeniu zakupów (bo miałem jeszcze kilka rzeczy z innych działów) spytałem o kwotę w Euro. Na co usłyszałem odpowiedź "Nie wiem, niech pan liczy". Wzburzyłem się nieco i powiedziałem, że skoro sklep akceptuje płatność w Euro, to powinien wiedzieć ile chce przyjąć pieniędzy.
Skończyło się na tym, że musiałem poprosić o przeliczenie na telefonie komórkowym klientkę, która stała za mną.
odpowiedz
dodał Biren | 0 odpowiedzi | dodano: 2011-04-16
Lucja
pokaż treść
Sytuacja, kiedy to w sklepie był błąd systemu. Klientom kupującym produkty z przeceny lub z gazetki promocyjnej przy kasie naliczana była cena przed obniżką. Kasjerki miały zakaz informowania klientów o zaistniałej sytuacji. Jeśli już klient zorientował się, że naliczona została normalna cena produktu, musiał udać się do gigantycznej kolejki Punktu Obsługi Klienta gdzie zwracano różnice. Czas oczekiwani na zwrot pieniędzy trwał dłużej niż całe zakupy. Pracownicy marketu pozabierali wszystkie gazetki promocyjne z miejsc dostępnych dla klienta, a na pytanie rozwścieczonej grupy ludzi dlaczego nie informują o zaistniałej sytuacji klientów za pomocą komunikatów głosowych - odpowiadali, że im nie wolno.
odpowiedz
dodał Lucja | 0 odpowiedzi | dodano: 2011-10-09
Pochwały (2)
Babeter
pokaż treść
Bardzo pozytywnie zaskoczyła mnie promocja gratisowego czteropaka dwulitrowej pepsi za zakupy powyżej 100 zł.
odpowiedz
dodał Babeter | 0 odpowiedzi | dodano: 2011-11-07
anonim
pokaż treść
Nie mogłam znaleźć środka do wybawiania plam. Osoba pracująca na dziale z środkami chemicznymi, pokazała mi gdzie szukać produktów, wskazała również jakie są dostępne produkty a nawet poinstruowała mnie który produkt i jak powinnam użyć.. i po plamie;)
odpowiedz
dodał anonim | 0 odpowiedzi | dodano: 2012-07-05
Forum dyskusyjne
załóż temat
Brak tematów dla tej firmy. DODAJ SWOJĄ OPINIĘ!
Ankieta / oceny klientów
MRtec.pl - zostań audytorem!
Założone wątki
Pytania Pomysły Problemy Pochwały
0 0 2 2
Osoby trafiające na tą stronę były zainteresowane następującymi tematami
, kantor tesco kapelanka, tesco kapelanka kantor, kantor tesco kapelanka kraków, kantor w tesco kapelanka, tesco kapelanka biuro obsługi klienta, tesco kantor kapelanka, tesco kapelanka punkt obsługi klienta, kantor tesco kraków kapelanka, www.kantortescokrakow, kantor kraków kurs tesco kapelanka, tesco kapelanka obsługa klienta, kantory kraków ceny walut tesco kapelanka, kantor kapelanka tesco, tesco kraków kantor kapelanka
Reklama