Czym jest PunktObslugiKlienta.pl?

PunktObslugiKlienta.pl – to system, gdzie możesz dzielić się swoimi obserwacjami na temat funkcjonowania różnych firm działających na polskim rynku. Stanowi platformę komunikacji pomiędzy klientami i firmami, która umożliwia wymianę informacji, potrzeb i oczekiwań. Dzięki rejestracji w systemie i aktywnemu wyrażaniu swoich poglądów każdy użytkownik daje szansę różnym firmom szansę rozwoju w najlepszym kierunku wskazanym przez swoich klientów.

Jakie daje Ci możliwości PunktObslugKlienta.pl?

W systemie możesz tworzyć nowe tematy w czterech głównych obszarach:

1.      Zgłaszać problemy

2.      Wyrażać pochwały

3.      Przedstawiać pomysły

4.      Zadawać pytania

Każdy zarejestrowany użytkownik może wypełnić ankietę satysfakcji z korzystania z usług lub produktów danej firmy, która jest jednolita dla wszystkich podmiotów w systemie. Dzięki temu istnieje możliwość porównywania poszczególnych wskaźników pomiędzy firmami i wybór najlepszej z nich w wybranym obszarze.

PunktObslugiKlienta to system gdzie pracownicy firm mogą pomagać każdemu użytkownikowi w zgłaszanych przez nich tematach. Dzięki specjalnemu panelowi każda firma może realizować badania satysfakcji klientów i sukcesywnie poprawiać oferowane przez siebie usługi.

Co mogę uzyskać dzięki systemowi PunktObslugiKlienta.pl?

Uczestnicząc aktywnie w systemie możesz:


Dlaczego powstał system PunktObslugiKlienta.pl?

PunktObsługiKlienta.pl to kolejny system zaprojektowany i prowadzony przez HRtec Sp. z o.o. Obsługą merytoryczną zajmuje się zespół HRR, który specjalizuje się w badaniach marketingowych i kontakcie B2C. System stanowi odpowiedź na potrzebę wielu klientów pogłębienia swojej świadomości w zakresie oceny swoich usług i produktów przez aktualnych, a także potencjalnych klientów.

Jak mogę uzyskać pomoc na portal PunktObslugiKlienta.pl?

Portal OCD.pl została zaprojektowana w sposób intuicyjny. W każdej chwili możesz skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta, gdzie nasi konsultanci odpowiedzą na Twoje pytania.

Dlaczego Open Center of Development jest godny uwagi?

OCD jest nowatorskim projektem wśród wielu witryn internetowych. Głównym celem jest stworzenie unikalnej platformy komunikacyjnej pomiędzy klientami i firmami. Jest to pierwszy tego typu system, który jest pomostem pomiędzy potrzebami klientów i  podmiotami, które chcą dla nich świadczyć usługi zawsze na najwyższym poziomie. Dzięki wymianie informacji na różnych poziomach, użytkownicy w sposób aktywny wspierają rozwój firm w kierunkach odpowiadających ich oczekiwaniom, dając im szansę na zwiększenie swojej przewagi konkurencyjnej wobec innych podmiotów w swojej branży.