Biedronka
ładuję dane...

Biedronka - problemy

Firma Biedronka posiada 787 opinii w kategori "problem"
pokaż treść
Problem z reklamacja, pani kazała przyjechać później ponieważ albo to komputer był zajęty albo pracownicy na kwarantannie... Po czym okazało się że reklamacje nie uznają bo termin przedawniony... Nie polecam!!! Wolę jechać gdzie indziej nic się denerwować
dodał | 0 odpowiedzi | dodano: 2020-10-26
anonim
pokaż treść
Zbyt mała ilość pracowników, zbyt długie oczekiwanie na wolną kasę, brak części cen na półkach.
dodał anonim | 0 odpowiedzi | dodano: 2018-10-30
anonim
pokaż treść
Zbyt mała ilość pracowników, zbyt długie oczekiwanie na wolną kasę, brak części cen na półkach.
dodał anonim | 0 odpowiedzi | dodano: 2018-10-30
anonim
pokaż treść
Zbyt mała ilość pracowników, zbyt długie oczekiwanie na wolną kasę, brak części cen na półkach.
dodał anonim | 0 odpowiedzi | dodano: 2018-10-30
anonim
pokaż treść
Pierwszym moim spostrzeżeniem po wejściu do sklepu był chaos i bałagan. Nie mogłam znaleźć pracownika aby móc się zapytać o lokalizację interesującego mnie produktu. Przy kasach brak reklamówek. Nieprofesjonalne zachowanie kasjerki- znudzenie, ziewanie.
dodał anonim | 0 odpowiedzi | dodano: 2018-10-24
anonim
pokaż treść
Pierwszym moim spostrzeżeniem po wejściu do sklepu był chaos i bałagan. Nie mogłam znaleźć pracownika aby móc się zapytać o lokalizację interesującego mnie produktu. Przy kasach brak reklamówek. Nieodpowiednie zachowanie kasjerki- ziewanie.
dodał anonim | 0 odpowiedzi | dodano: 2018-10-24
anonim
pokaż treść
Sieć sklepów BIEDRONKA ma ten sam problem w całej Pile: jest cennik - nie ma towaru, lub jest towar - nie ma cennika. Z każdym towarem trzeba iść do czytnika, bo nawet to, co napisane na cenniku, nie zawsze jest aktualne. Na kasie zwróciłam na to uwagę. Odpowiedź była krótka: Nie nadążamy, może Pani napisać skargę.
dodał anonim | 0 odpowiedzi | dodano: 2018-10-23
anonim
pokaż treść
Kiedy stałam przy kasie aby zapłacić za swoje zakupy, kasjerka przez dłuższy czas zastanawiała się jaki rodzaj bułek wybrałam, następnie krzyknęła do koleżanki z kasy obok z pytaniem jaki to rodzaj, a kiedy ta nie potrafiła udzielić jej odpowiedzi, owa kasjerka wyjęła moje bułki z torebki gołymi rękami i podniosła wysoko nad głową tak aby jej koleżanka mogła dokładnie zobaczyć co to za bułka, a następnie włożyła je z powrotem do torebki.
dodał anonim | 0 odpowiedzi | dodano: 2018-08-24
anonim
pokaż treść
Cena inna na kasie i inna na opakowaniu
dodał anonim | 0 odpowiedzi | dodano: 2018-08-14
anonim
pokaż treść
Przeciętna obsługa, mała ilość produktów, brak utrzymania czystości w sklepie.
dodał anonim | 0 odpowiedzi | dodano: 2018-06-18
anonim
pokaż treść
Pomimo kapitalnego remontu (około rok temu), wygląd sklepu pozostawia wiele do życzenia - brud i nieporządek, mało atrakcyjne i nieczytelne eksponowanie towaru na półkach, nieustanne braki w asortymencie, produkty na paletach zagradzają alejki uniemożliwiając robienie zakupów czy przemieszczanie się z wózkiem. Do tego duże kolejki, zbyt mała ilość pracowników. Na plus miła obsługa.
dodał anonim | 0 odpowiedzi | dodano: 2018-06-13
anonim
pokaż treść
Sklep Biedronka mieści się tuż za granicą Krakowa, gdzie jest wiele placówek tej sieci. Jednak jakość obsługi w tej placówce wyraźnie odbiega od standardów stawianych tego rodzaju dyskontom, szczególnie pod względem czystości i estetyki. Rzuca się tu w oczy chaos i bałagan. Pełno pustych kartonów i folii po napojach, nieuzupełniony towar na półkach oraz paletach, wymieszane towary w koszach na art. niespożywcze. Wszystko to utrudnia zakupy oraz sprawia, że trudno jest ustalić cenę wielu artykułów. Reasumując nie polecam zakupów w tej placówce.
dodał anonim | 0 odpowiedzi | dodano: 2016-05-23
anonim
pokaż treść
Podczas zakupów poprosiłam o pomoc w odnalezieniu produktu. Sprzedawca wskazał palcem alejkę i poinformował mnie, że tam mogę go odnaleźć. W sklepie panował bałagan, rzeczy w koszach były wymieszane i trudno było odszukać etykiety cenowe.
dodał anonim | 0 odpowiedzi | dodano: 2016-05-07
anonim
pokaż treść
W czasie wizyty w sklepie Biedronka zauważyłam notorycznie brudną podłogę, na pół spleśniałe warzywa i owoce, w momencie kiedy zgłosiłam to pracownicy, że nie ma z czego wybrać świeżych warzyw i owoców, pracownica sprzątnęła tylko te, które odłożyłam na bok. Personel mało pomocny oraz mało uprzejmy. W kolejce często można stać po 20 minut i nikt nie zareaguje, żeby zmniejszyć kolejki.
dodał anonim | 0 odpowiedzi | dodano: 2016-04-26
anonim
pokaż treść
podczas moich codziennych zakupów, przechdzając się po alejkach nie moglem znaleźć pewnego produktu. Spotkałem porządkującą dział panią sprzedawczynię. Spytałem ją o dostępnośc i położenie szukanego przeze mnie produktu. Pani sprzedawczyni trochę od niechcenia powiedziała mi że jest alejkę obok. Poczułęm się trochę jak niechciana osoba, która zakłóciła prace pracownika. Mimo tego, pla
dodał anonim | 0 odpowiedzi | dodano: 2016-04-12
anonim
pokaż treść
Obsługa w sklepie jest bardzo miła i zawsze służy pomocą. Utrudnieniem jednak jest ustawianie palet z towarem w przestrzeniach między półkami. Przy większej ilości klientów z wózkami robi się tłoczno i trudno się poruszać w sklepie.
dodał anonim | 0 odpowiedzi | dodano: 2016-03-24
anonim
pokaż treść
Zastawione przejście paletą.
dodał anonim | 0 odpowiedzi | dodano: 2016-03-02
anonim
pokaż treść
Pewnego dnia odwiedziłem sklep z sieci Biedronka, mieszczący się w Łochowie. Jakość produktów i usług oceniam na poziomie średnim, przyczyną takiej oceny było znalezienie produktów nie zdatnych do spożycia, które nie powinny znajdować się w sklepie. Ogólny wygląd punku nie wzbudził moich zastrzeżeń, było czysto i bez żadnych nieczystości. Czas trwania obsługi to 4,5 minuty. Organizację pracy oceniam negatywnie, gdyż dwie osoby z 5-osobowego personelu, rozmawiały ze sobą o prywatnych sprawach. Wiedza personelu była prawidłowa, na każde zadane pytane, uzyskałem satysfakcjonującą odpowiedź. Jakość obsługi na poziomie przyzwoitym, sprzedawca zareagował na moją prośbę i przystąpił do obsługi. Ceny produktów były najniższe na tle konkurencji oraz cały asortyment był dostępny.
dodał anonim | 0 odpowiedzi | dodano: 2016-02-07
anonim
pokaż treść
Pewnego dnia odwiedziłem sklep z sieci Biedronka, mieszczący się w Łochowie. Jakość produktów i usług oceniam na poziomie średnim, przyczyną takiej oceny było znalezienie produktów nie zdatnych do spożycia, które nie powinny znajdować się w sklepie. Ogólny wygląd punku nie wzbudził moich zastrzeżeń, było czysto i bez żadnych nieczystości. Czas trwania obsługi to 4,5 minuty. Organizację pracy oceniam negatywnie, gdyż dwie osoby z 5-osobowego personelu, rozmawiały ze sobą o prywatnych sprawach. Wiedza personelu była prawidłowa, na każde zadane pytane, uzyskałem satysfakcjonującą odpowiedź. Jakość obsługi na poziomie przyzwoitym, sprzedawca zareagował na moją prośbę i przystąpił do obsługi. Ceny produktów były najniższe na tle konkurencji oraz cały asortyment był dostępny.
dodał anonim | 0 odpowiedzi | dodano: 2016-02-07
anonim
pokaż treść
Pomimo prośby o pomoc w znalezieniu towaru pracownik nie podjął się próby. Powiedział że nie wie i mam sobie sama radzić bo on ma robotę przy wykładaniu towaru. Produkty były dobrze poukładane i oznaczone cenowo. Sklep wyglądał dobrze. Personel niemiły i mało pomocny. Jakość obsługi słaba. Asortyment i ceny dobre.
dodał anonim | 0 odpowiedzi | dodano: 2016-02-02
 1 2 3 4 5 6 ››  Ostatnia
Zostań naszym audytorem
MRtec.pl - zostań audytorem!
Reklama