T-Mobile
ładuję dane...

T-Mobile - problemy

Firma T-Mobile posiada 332 opinii w kategori "problem"
anonim
pokaż treść
Pani, która nie mogła znaleźć mojej firmy po NIPie ani po REGONIE stwierdziła, ze zapewne nie mam umowy z T-Mobile tylko z inną firmą telekomunikacyjną. Poczułam się urażona i potraktowana jak idiotka, ponieważ dobrze wiem komu płacę za internet co miesiąc. Okazało się że pani się dopiero uczy. Gdy poprosiłam panią siedzącą obok, która koordynowała osobę uczącą się, ta stwierdziła, ze nie ma dostępu do systemu i mi nie pomoże. Zdenerwowana poszłam do innego stanowiska. Tam inna pani pomogła załatwić moją sprawę bez żadnego problemu. Gdy wychodziłam z salonu, pani która wcześniej mi nie chciała pomóc jeszcze miała pretensje, ze uraziłam osobę dopiero co uczącą się.
dodał anonim | 0 odpowiedzi | dodano: 2018-08-27
anonim
pokaż treść
Pani miała problem ze znalezieniem firmy po NIPie i po REGONIE. Gdy kilka razy wpisała do systemu zarówno NIP jak i REGON i w systemie nic się nie pojawiło, zapytała mnie czy na pewno korzystam z usług T-mobile. Poczułam się urażona tym pytaniem i potraktowana jak idiotka ponieważ doskonale wiem komu płacę co miesiąc za internet. Jak się okazało pani się dopiero uczyła. Powiedziałam, ze spieszę się i chcę rozmawiać z osobą kompetentną. Gdy poprosiłam panią koordynującą, siedzącą obok o obsłużenie, powiedziała, ze nie ma dostępu do systemu. zdenerwowana brakiem pomocy poszłam do innego stanowiska, gdzie inna pani rozwiązała mój problem szybko i sprawnie. Dodam jeszcze, ze pani, która koordynowała panią dopiero uczącą się podeszła do mnie przed wyjściem jeszcze z pretensją, jak mogłam urazić osobę uczącą się.
dodał anonim | 0 odpowiedzi | dodano: 2018-08-27
anonim
pokaż treść
W salonie T-mobile w Arkadii w Warszawie miałem styczność z olewającym pracownikiem. Z góry narzucił mi ofertę z własnego doświadczenia bez omówienia z ulotki czy zaproponowania innych ofert. Czuł się ten pracownik jak król we własnej firmie.
dodał anonim | 0 odpowiedzi | dodano: 2018-07-22
anonim
pokaż treść
Spotkałem pracownika, który z góry narzucił mi ofertę wziętą z doświadczenia, bez żadnego omówienia z ulotki czy z innymi ofertami. Miałem wrażenie że pracownik takim zachowaniem czuł się jak król we własnej firmie.
dodał anonim | 0 odpowiedzi | dodano: 2018-07-22
anonim
pokaż treść
Jeden z doradców klienta jest bardzo arogancki i nieuprzejmy. Obraził się, kiedy przeniosłam rodzinny abonament do innej sieci i w sposób nieprzyjemny potraktował moją mamę, gdy poprosiła o pomoc w rozwiązaniu problemu.
dodał anonim | 0 odpowiedzi | dodano: 2018-05-25
anonim
pokaż treść
W tym punkcie najmniejsze pytanie dotyczące sieci zostaje bez odpowiedzi. Albo osoby krótko pracują kalbo nie wiedzą do kogo zadzwonić i jak pomóc klientowi.
dodał anonim | 0 odpowiedzi | dodano: 2016-05-20
anonim
pokaż treść
Poszedłem zapytać o ofertę abonamentową gdyż kończył mi się abonament a zostałem potraktowany jak bym przeszkadzał w pracy. Zero konkretnych informacji, oferta odbiegała od tej którą zaproponowano mi w innym salonie T-mobile (a tak być nie powinno). Zostałem obsłużony w taki sposób jakbym przeszkadzał w pracy. Jakość obsługi na bardzo słabym poziomie.
dodał anonim | 0 odpowiedzi | dodano: 2016-04-19
anonim
pokaż treść
Kiedy przyszłam do punktu dowiedzieć się jaką mają ofertę musiałam sama zacząć rozmowę, nie dowiedziałam się żadnych konkretnych informacji. Pani odpowiedziała tylko na moje pytania bardzo ogólnikowo. Poczułam się zlekceważona. 1. Oferta była całkiem niezła ale nikt mi jej fajnie nie przedstawił, wszystkiego dowiedziałam się z ulotki 7/10 2. Punkt był zadbany 10/10 3. Biurko było wolne 10/10 4. Ciężko ocenić 0/10 5. Konsultantka ogólnie odpowiadała na pytania, 4/10 6. 2/10 7. 7/10 8. 10/10
dodał anonim | 0 odpowiedzi | dodano: 2016-03-20
pokaż treść
dzień dobry, proszę o pomoc. CZy będąc w Polsce płacę za połączenie przychodzące z Ukrainy( z ukraińskiego operatora)- dziękuję za pomoc
dodał | 0 odpowiedzi | dodano: 2015-12-29
anonim
pokaż treść
Zniszczyłem dokument (fakture sprzetowa) i zadzwonilem do konsultanta T-Mobile (IBOA) aby zamowic duplikat dokumentu. Po przedstawienie mojego problemu konsultant orzekł że z przyczyn technicznych nie jest możliwe wystawienie w tej chwili takiego dokumentu. Poprosilem wiec aby się ze mna skontaktował gdy to bedzie mozliwe. Odmowil i powiedzial abym sie sam kontaktowal za jakis czas. Poprosilem wiec ponownie, aby zostawil w systemie notatke dla swoich wspolpracownikow aby gdy problemy techniczne znikną - ktoś się ze mną skontaktował. Odmówił i tym razem zasłaniając się problemami technicznymi.
dodał anonim | 0 odpowiedzi | dodano: 2015-12-14
anonim
pokaż treść
Chciałam oddać zepsuty telefon do naprawy , ale nie działał system , pracownik nie bardzo zainteresował się tym , że telefon w ogóle nie działa i np nie zaproponował telefonu zastępczego tylko poinformował , że naprawa może potrwać nawet kilka dni.
dodał anonim | 0 odpowiedzi | dodano: 2015-12-06
anonim
pokaż treść
W związku z problemem zasięgu w sieci T-Mobile, udałam się do placówki w Rykach aby dowiedzieć się dlaczego nie mogę się nigdzie dodzwonić. Salon znajduje się przy głównej trasie w dużym budynku, niestety od wejścia rażący był wygląd okien salonu. Były tak brudne, że nie można było dostrzec niczego w środku. Po wejściu udałam się do najbliższego stanowiska. Siedziała przy nim kobieta, blondynka w wieku ok 40 lat. Była bardzo przejęta rozmową z koleżanką. Poczułam się strasznie niezręcznie, jakbym przeszkadzała tej Konsultantce. Po chwili nieśmiało wyszedł młody chłopak. Zapytał o cel mojej wizyty. Niestety nie potrafił mi pomóc, prawdopodobnie ze względu na długość stażu pracy, mimo tego Pani obok dalej rozmawiała przez telefon. Zdenerwowana wyszłam z salonu i byłam zmuszona zadzwonić na infolinię z prośbą o rozwiązanie mojego problemu. Okazało się, że musiałam wymienić kartę SIM i zapłacić za nią 30 zł, mimo że nie została przeze mnie uszkodzona.
dodał anonim | 0 odpowiedzi | dodano: 2015-07-25
anonim
pokaż treść
Chcą pomóc rodzicą w rozwiązaniu umowy o interent udałam się do salonu T-mobile w Słupsku. Czas oczekiwania na obsługę wynosił około 35 minut. Klienci chodzili poirytowania i zgłaszali pracownicą swoje uwagi dotyczące długości oczekiwania na obsługę. W pewnym momencie jedna z pracownic zakończyła obsługę, zamknęła swoje stanowisko pracy i wyszła, zostawiając jednego konsultanta na sali sprzedaży. Gdy konsultant zaprosił mnie do siebie okazało się że jest bardzo kompetentny i pomocny.
dodał anonim | 0 odpowiedzi | dodano: 2015-01-30
Klaudiaaa
pokaż treść
Niestety zgubiłam kartę na której był umieszczony kod PUK, mam pytanie czy jeśli podam teraz nr z karty SIM tej którą mam w tel. dostane zastępczy PUk.? Pilne..
dodał Klaudiaaa | 0 odpowiedzi | dodano: 2014-07-12
anonim
pokaż treść
Udałam się do T-Mobile, aby poznać ofertę na kartę. Nie dość, że czekałam kilkadziesiąt minut na obsługę, to konsultantka, która mnie obsługiwała, mówiła niewyraźnie, coś pod nosem. Gdy zwróciłam jej uwagę, że mówi za cicho, że nie słyszę za bardzo, to mimo to dalej mówiła pod nosem. Nie odpowiadała na moje pytania, była "w swoim świecie". Fakt, na końcu sprzedawczyni podziękowała mi za wizytę oraz zapraszała ponownie po przemyśleniu oferty. Ale atmosfera w salonie nie do przyjęcia.
dodał anonim | 0 odpowiedzi | dodano: 2014-02-13
anonim
pokaż treść
Odwiedziłam salon w celu uzyskania informacji na temat wysokości abonamentu telefonicznego. Konsultant bardzo krótko przedstawił mi wysokość abonamentu oraz ilość minut do wykorzystania. Konsultant nie zadał mi pytań, które pomogły by mu dobrać odpowiednią ofertę dla mnie. W salonie panował nieporządek, na stanowisku pracy konsultantów znajdowała się ogromna ilość nieuporządkowanych papierów. Moja wizyta w tym salonie była bardzo krótka, nie zostałam zaproszona do odwiedzenia salonu po raz kolejny. Konsultant mnie nie pożegnał, uważam, że był mało kompetentny, ponieważ miał problemy z przedstawieniem oferty. By uzyskać dodatkowe informacje, sama musiałam konsultanta o nie pytać.
dodał anonim | 0 odpowiedzi | dodano: 2014-02-09
anonim
pokaż treść
Zwykła dyspozycja zmiany nymeru telefonu wiązała się z koniecznością trzykrotnych wizyt w punkcie. Pracownik punktu przyjął dyspozycję, jednak nie przekazał jej dalej, w wyniku czego numer pozostał bez zmian, a podczas kolejnej wizyty zapewnił, że dyspozycja została wysłana, jednak na zmianę trzeba poczekać. Dopiero trzecia wizyta przyniosła oczekiwany skutek.
dodał anonim | 0 odpowiedzi | dodano: 2014-02-04
anonim
pokaż treść
Sprzedawca nie potrafił spełnić w pełni oczekiwań klienta. Klient sam musiał dopytywać się o szczegóły danej oferty.Klient nie został o wszystkim poinformowany.
dodał anonim | 0 odpowiedzi | dodano: 2014-02-01
anonim
pokaż treść
- do punktu udałam się celem zakupu telefonu na abonament obsługiwał mnie sam właściciel punktu niemniej jego poziom wiedzy był znikomy na temat tego co mi proponuje, oczywiscie nie zdecydowałam się
dodał anonim | 0 odpowiedzi | dodano: 2014-01-31
anonim
pokaż treść
Duża kolejka w punkcie - sprzedawca znudzony swoją pracą , nieuprzejmy dla klientów, lekcewarzenie klientów ich uwag i próśb. Brak asortymentu.
dodał anonim | 0 odpowiedzi | dodano: 2014-01-31
 1 2 3 4 5 6 ››  Ostatnia
Zostań naszym audytorem
MRtec.pl - zostań audytorem!
Reklama