Multibank
ładuję dane...
/ dolnośląskie / Wrocław /
Wisod
Sytuacja miała miejsce w oddziale banku, podczas ...
 
Sytuacja miała miejsce w oddziale banku, podczas wpłacania pieniędzy na konto firmy - firma posiada konto w tym właśnie banku.

Po wejściu do banku nie zastałem innych klientów ale również nie było obsługi. Dopiero po głośnym powiedzeniu "dzień dobry" wyszły dwie pracownice w tym jedna do obsługi kas. zostałem przywitany "co będziemy robić?".

Po przekazaniu pieniędzy i doliczeniu prowizji za przelew okazało się że trzeba wydać resztę i z tym był problem - nie wiem dokładnie jaki ale Pani tłumaczyła że "czegoś nie zaznaczyłam i teraz nie będzie mi się tu zgadzać". Zadzwoniła po przełożona - 5 min. czekaliśmy na odebranie telefonu, następne 8 min. aż przełożona z kubkiem kawy z ręku(!) przyszła i dopiero po ok. 25 min. od wejścia do banku udało mi się dokonać przelewu i otrzymać resztę.

Pomimo całej sytuacji nie zostałem ani razu przeproszony.

Obsługa w mojej opinii całkowicie nie kompetentna i z brakami w kulturze osobistej.

Wisod, 2012-01-30 11:44:52
zgłoś moderatorowi
Odpowiedz

Zostań naszym audytorem
MRtec.pl - zostań audytorem!
Reklama